Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Legg inn av Sulliken » tir nov 21, 2017 12:45 pm

gavharr skrev: Hvem påtar seg ansvaret med å lage/finne frem Kjetil Knutsens trenertråd? :D
Done
OBOSmester 2017

Brukeravatar
dagobert
Sted: Harstad

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Legg inn av dagobert » ons nov 22, 2017 1:38 am

Tror mye av årets suksess skyldes denne karen. Glimt starta sesongen med like elendig spill som de avslutta med i 2016, og om jeg har forstått det rett så er det Knutsen som har jobba mest på treningsfeltet?

Gleder meg til sesongstart :glimt
Glimt selvfølgelig!

Brukeravatar
gavharr
Sted: Oslo

Legg inn av gavharr » tor nov 23, 2017 1:33 am

Har troen på Knutsen. Og så er det jo greit at vi får en "sportssjef". Mange som har etterlyst det.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Brukeravatar
J I P
Kontakt:

Legg inn av J I P » tor nov 23, 2017 9:33 am

Fikk et positivt inntrykk av Kjetil når jeg pratet med han på Champs under møtet mellom GLIS og laget.

Han var for eksempel ikke videre begeistret for Manson og var smått sjokkert over at Åsane signerte han.
Så noe peiling må han ha.
Bodø/Glimt er et eliteserielag - et eliteserielag - et eliteserielag

ecke

Legg inn av ecke » tor nov 23, 2017 3:25 pm

Det er åpenbart at Knutsen tenker annerledes om 4-3-3 og møtende spiss, når Endre Kupen, 172 høy, skal være aktuell som spisserstatter for Opseth, eller er det partneren på topp i 3-5-2? Kantspillet med Patrick Berg som høyre kant, og Bjørkan på høyre, er eksempler på at Knutsen er på en annen stasjon enn det B/G tradisjonelt har vært. Dersom Kupen blir rekrutteringsprofilen denne vinteren, da blir man ikke lenge i Eliteserien.

Brukeravatar
Neko

Legg inn av Neko » tor nov 23, 2017 3:28 pm

Er det ikke Bjørkan som har hovedansvaret for spillerlogistikken framover? Da er vel han også tungt involvert i å finne en backup for Opseth?
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark

Brukeravatar
G-s-enz
Sted: Målselv

Legg inn av G-s-enz » tor nov 23, 2017 5:10 pm

ecke skrev:
tor nov 23, 2017 3:25 pm
Det er åpenbart at Knutsen tenker annerledes om 4-3-3 og møtende spiss, når Endre Kupen, 172 høy, skal være aktuell som spisserstatter for Opseth, eller er det partneren på topp i 3-5-2? Kantspillet med Patrick Berg som høyre kant, og Bjørkan på høyre, er eksempler på at Knutsen er på en annen stasjon enn det B/G tradisjonelt har vært. Dersom Kupen blir rekrutteringsprofilen denne vinteren, da blir man ikke lenge i Eliteserien.
Kupen blir kant i Glimt,evt spiss i 3-5-2 når de trenger en plan-B.

Klager du når Suarez spiller spiss i 4-3-3? Er alle i Glimt like konservative vil Glimt aldri utvikle seg som lag.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevner at vi bør skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!

Brukeravatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Sted: Kristiansund

Legg inn av Buster » fre nov 24, 2017 8:34 am

Ok vi gir oss, kan vi få Suarez da?
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.

Brukeravatar
G-s-enz

Legg inn av G-s-enz » fre nov 24, 2017 11:19 am

Haha så den komme ;) men poenget var,man kan fint spille 4-3-3 med ulike spillertyper. Man må bare endre måten man angriper på. F.eks trekket med å spille C.Berg som ving i 2003 funket bra.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Legg inn av Sulliken » fre nov 24, 2017 8:06 pm

Christian "Støttepasning" Berg?

Det ble sikkert noen fine 45gradere når han kom til dødlinja 😉
OBOSmester 2017

Brukeravatar
G-s-enz

Legg inn av G-s-enz » fre nov 24, 2017 11:13 pm

Det har du ironisk nok helt rett i ;)

Brukeravatar
J I P
Kontakt:

Legg inn av J I P » tor des 07, 2017 3:05 pm

Et intervju med Kjetil finner du her blir endelig hovedtrener

Han er hjemme i Bergen noen dager hver 6-7 uke og har naturlig nok dårlig samvittighet ovenfor familien for det.
– Det er godt å få være litt hjemme med den nærmeste familien. Å gjøre hverdagslige aktiviteter med datteren min på åtte år gir energi. Jeg må også prioritere å besøke min mor som har Alzheimer, og få være sammen med henne den siste tiden hun har. Det har jeg litt dårlig samvittighet for når jeg er vekke – at det er minimalt jeg får besøkt henne, sier Knutsen.
Han er 100% fokusert på Glimt når han er i Bodø og det han skal måles på denne sesongen er:
Nå er han mer enn klar for det ekstra presset det er å være eliteserietrener medfører.

– Du har nødt å ha tro på deg selv, og det har jeg. Så vet jeg veldig godt at det handler om å få resultater. Det er helt fair. Du kan komme med hundre forklaringer og unnskyldninger, men resultatene er fakta. Det er faktisk det gøyeste med denne jobben. Kanskje er det den siden ved jobben som trigger meg aller mest.
For Bodø/Glimt er det helt avgjørende at de også i 2019 spiller i eliteserien. Hvis ikke, har ikke jeg gjort jobben godt nok. Så enkelt er det.
Bodø/Glimt er et eliteserielag - et eliteserielag - et eliteserielag

Brukeravatar
gavharr

Legg inn av gavharr » fre des 08, 2017 1:18 pm

Dedikert mann! Har stor tro på at Knutsen kan klare å sikre eliteserieplass også i 2019, kanskje til og med oppnå en god plassering.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Svar