Cupen 2015

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Cupen 2015

Post by Mjh »

Ingenting å hente i denne kampen.. Men det er lett å se at defansiv organisering ikke er et tema engang. Hva er det de trener på om dagen?
Last edited by Mjh on Thu Jun 04, 2015 7:20 pm, edited 1 time in total.
Venstresidevariabel
Posts: 174
Joined: Mon May 11, 2015 9:17 am
Location: Bergen

Re: Cupen 2015

Post by Venstresidevariabel »

Mjh wrote:Ingenting å hente på denne kampen.. Men det er lett å se at defansiv organisering ikke er et tema engang. Hva er det de trener på om dagen?

Straffespark :rock
FØRR EVIG!
Knuta
Posts: 10047
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Cupen 2015

Post by Knuta »

Hvis noen fra Glis møter opp på Nadderud til helga. Ja da har de lite å fordrive tiden med.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16609
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Re: Cupen 2015

Post by Sulliken »

Jeg skal til tusenfryd med familien..

Litt samme som under kampen mot Godset borte i fjor.. Vi tapte 2-0
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: Cupen 2015

Post by Zero »

Mjh wrote:Ingenting å hente i denne kampen.. Men det er lett å se at defansiv organisering ikke er et tema engang. Hva er det de trener på om dagen?
"vårt spill" :roll:
Stian Sommerheim
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: Cupen 2015

Post by Ville Lehtinen »

Jeg skal farsken meg stille med banner og drakt og hele pakka og synge enda høyere enn jeg pleier. Det er i sånne stunder fansen skal mobilisere. Og det er takket være Danny Cruz, nærmest det første han gjør etter kampen er ferdig er å be om unnskyldning til fansen på Twitter. Den innstillinga liker jeg.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Cupen 2015

Post by Trapattoni »

Herlig, Ville! :klapp
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: Cupen 2015

Post by Ville Lehtinen »

Jeg hadde nå dratt dit uansett :wink:
Knuta
Posts: 10047
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Cupen 2015

Post by Knuta »

Unnskyld. Det blir nesten som Norling i Brann. Det blir bare dumt. Vi trenger ikke unnskyldninger vi trenger spillere som vet hva fotball dreier seg om. JHH er ene og alene årsaken til denne udmykelsen. Takk og forvell.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Cupen 2015

Post by bjornage »

Man må jo bare le. Ser enkelte gir spillerne skylda, og det er nok ikke så galt sikkert. Men ansvaret ligger til syvende og sist hos Halvorsen og Åssa. Hva er det dem egentlig driver med på treningene og i forberedelsene til kamper? Her var det åpenbart at noen ikke klarte å nullstille seg etter søndag.

Så ikke kampen, men dette med Sane er bekymringsverdig. Må jo ha mistet det helt, nå ligger det an til at vi ikke får noe for han heller etter sesongen. Helt ellevilt.
Zann
Posts: 1668
Joined: Sun Sep 09, 2012 5:49 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times

Re: Cupen 2015

Post by Zann »

Sane ser helt uinteressert ut for tiden. Det er bare å innse at Glimt er bedre uten ham på banen.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5714
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Cupen 2015

Post by gavharr »

Er mer enn treneren som er skyld i klubbens tilstand, men han er helt klart ikke uten skyld han heller. Er ikke mange dager siden vi slo divisjonskollega Mjøndalen med samme differanse som i dag, Og Mjøndalen er et bedre lag enn TUIL 9 av 10 dager i uka, hvis en uke hadde vært så lang.

Det JHH gjør som er helt feil i mine, og mange her på forumets øyne, er at han stiller med et lag som ikke er vante med hverandre. Hvorfor rokkerer man på Brix? Hvorfor spiller Sané, når Saltnes gjorde en kjempekamp sist? Og hvorfor starter man ikke med Trond?

Jeg er ingen fan av å stille med annenrangs lag uansett motstand. Da kunne man heller ha stilt toppet, skåret et par mål, for så å bytte inn spillere man evt. ville gi sjansen, eller se mer av.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Zann
Posts: 1668
Joined: Sun Sep 09, 2012 5:49 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times

Re: Cupen 2015

Post by Zann »

Det urovekkende er jo at Tromsdalen spilte seg akkurat like lett gjennom midtbanen og forsvaret vårt som så mange lag har gjort i Tippeligaen i år. Alarmklokker må jo begynne å kime når man ser at midtbanen blir løpt og kjempet i senk av et andredivisjonslag? Uansett om laget var helt toppet eller ikke.
Glimt1916
Posts: 5638
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Re: Cupen 2015

Post by Glimt1916 »

Mandela wrote:Hvis noen fra Glis møter opp på Nadderud til helga. Ja da har de lite å fordrive tiden med.
Hva er dette slags innstilling? Jeg er jævla forbanna på tingenes tilstand, men jeg slutter da ikke å dra på kamp.
mortsto
Posts: 7420
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Cupen 2015

Post by mortsto »

Enig. Noen som husker siste seriekamp? Å slutte å støtte laget nå er bare for dumt.
Knuta
Posts: 10047
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Cupen 2015

Post by Knuta »

Alle burde boikotte Glimt inntill JHH er fjernet. Det er min instilling.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Re: Cupen 2015

Post by Crazy horse »

Jeg blir fortvilet under kamp, men har holdt med Glimt i over 40 år, og fortsetter med det etter denne kampen også. Jeg støtter laget mot Stabæk og alle andre også. Men at det må forandring til, det er helt klart. Det er ikke nok at vi gjør en mye bedre kamp mot Stabæk, om tilliten skal vinnes tilbake.
Jeg tror dette laget kan prestere mye bedre enn de gjør i dag. Jeg reagerer svært mye på at man gjør unødvendige forandringer på laget, etter en slik flott seier som mot Mjøndalen. Laget klarte akkurat å samle seg litt nødvendig selvtillit før alt raste sammen igjen.
Fotball er nesten alltid morsomt
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Cupen 2015

Post by Trapattoni »

Mye fortjent pepper til Sane. Men jeg vil også skrike når jeg ser passiviteten til Thomas Jacobsen ved enkelte anledninger. Selveste kapteinen i egen høyhet.

Men prisen for det aller pinligste må vel være Valentin og Sane som konsenterer seg om en intern krangel fremfor å fokusere på en eventuell retur på Tromsdalens straffespark.

Glimt 2 spiller mot Junkeren i Stordalen på mandag. Jeg forventer at et par av disse spiller den kampen.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Cupen 2015

Post by Trapattoni »

Boikotte klubben? Patetisk kjerringsnakk.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Re: Cupen 2015

Post by Kesseboy »

Mandela wrote:Alle burde boikotte Glimt inntill JHH er fjernet. Det er min instilling.
Som vanlig er jo fotballsupportere en gjeng som hopper på enhver final solution som dukker opp. Boikott og sparking av hovedtrener -- ikke spesielt lovende! Det foregår jo allerede en boikott av klubben i form av manglende oppslutning og interesse, det har klubben ordna helt sjøl. Og å kvitte seg med en hovedtrener som viderefører klubbtradisjoner som underyting og skuffelser -- hva godt tror vi venter oss i den andre enden av det?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Zann
Posts: 1668
Joined: Sun Sep 09, 2012 5:49 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times

Re: Cupen 2015

Post by Zann »

Krangling mellom Valentin og Sane, og en Azemi som tydelig var svært misfornøyd med at Cruz stjal straffen. Håper ikke det er dårlig stemning i laget.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Re: Cupen 2015

Post by Kesseboy »

Zann, vet du hva -- jeg håper det ER dårlig stemning i laget. Det BØR være dårlig stemning i laget etter dette. Nå er det på tide å slutte med å være snille med hverandre.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Zann
Posts: 1668
Joined: Sun Sep 09, 2012 5:49 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times

Re: Cupen 2015

Post by Zann »

Det bør være dårlig stemning, men jeg mener det er et svært dårlig tegn hvis spillerne begynne å fokusere den negative energien mot hverandre.
mortsto
Posts: 7420
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Cupen 2015

Post by mortsto »

Hvis det ikke er bestemt hvem som er første straffeskytter så bør JHH få seg en lusing. Hvis det er Azemi bør Cruz få seg en lusing.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Cupen 2015

Post by bjornage »

Bare få dager siden en av de beste opplevelsene på Aspmyra de siste årene. Boikott på egen risiko, jeg går uansett hvor ille det blir og hvor mye jeg ønsker forandring.
Post Reply