Trenertråd: Aasmund Bjørkan

Moderator: Larsen

Svar
Knuta
Sted: Oslo

Re: Trenertråd: Aasmund Bjørkan

Legg inn av Knuta » tir jan 10, 2017 4:37 pm

Enig Larsson. Den i Brann som har hatt suksess er Daniel Bråthen og den overgangen var ikke Tjærnås involvert i. Derimot er jeg utrolig imponert over den jobben som er blitt gjort i Haugesund og Sarpsborg.

Playmaker

Legg inn av Playmaker » tir jan 10, 2017 4:51 pm

Fair enough det, jeg som husker feil. Blir likevel galt å ikke kreditere Jonsson noe som helst for overgangen til Gamboa.

http://m.nettavisen.no/sport/--jeg-ble- ... 34573.html

Har du en oversikt over Brann-signeringene Tjærnås har vært involvert i? Tar alt for lang tid med tlf.

Wendigo

Legg inn av Wendigo » ons jan 11, 2017 4:09 pm

Knuta skrev:Jeg har nevnt det tidligere. De beste lagene i tippeligaen til å finne spillere er Sogndal, Haugesund og Sarpsborg. Alle 3 lag har en sportsdirektør som tar seg av den jobben. 'speidingen' er en del av jobben samt masse andre oppgaver det er å lede klubben. Jeg mener Glimt godt kunne droppe daglig leder stillingen og ansatt en sportsdirektør som er fotballfaglig i toppklasse, samt hatt gode folk ellers i adminitsrasjonen som tar seg av det som sportsdirektøren ikke kan.
Har du noen anelse om hva en daglig leders ansvar er? Mener du sportsdirektøren skal være øverste ansvarlige for drift av organisasjonen?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-

Brukeravatar
Glimtsupporter
Sted: Bodø

Legg inn av Glimtsupporter » søn feb 05, 2017 2:32 pm

Må si jeg har sansen for Ronny Deila som ledertype.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 08923.html

Brukeravatar
Novi
Sted: Trondheim

Legg inn av Novi » man feb 06, 2017 9:14 am

Klart det. Og det er jo en mann med erfaring, og har vært ute og fått en trøkk i trynet. Skulle gjerne sett at Bjørkan hadde den type erfaring fra et høyere nivå. Nedrykket har kanskje lært ham noe?
Una mas cerveza.

Brukeravatar
gavharr
Sted: Oslo

Legg inn av gavharr » man feb 06, 2017 10:30 am

Aasmund tror jeg blir riktig så bra etterhvert. Så om noen år er han sikkert RBK-trener.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Brukeravatar
Glimtsupporter
Sted: Bodø

Legg inn av Glimtsupporter » man feb 06, 2017 12:30 pm

Han har i alle fall signalisert at han er nysgjerrig og ivrig på å lære, så det er håp.

Svar