Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Moderators: Sulliken, Larsen

ecke
Posts: 2626
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 145 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Post by ecke »

@FSHelgeland: Det er Berg som har målscoreren (Ofkir), men lar han lett passere og går rett på skudd. @g-s-enz: Wiig har vi da sett i flere år, og etter tre uker og kjennskap til norsk fotball, er Osvold vel kjent, uavhengig av speiding. Derfor blir dette veldig underlig. Vi er begge enige om at det må gjøre et bedre løpende arbeid.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Post by bjornage »

Wiig er bare trist å se på. Tror han hadde to eller tre ballberøringer i de 10 minuttene han var innpå, den ene gikk rett til en LSK-spiller og en farlig sjanse. Står stille, vinner ikke dueller og det virker ikke som han har lyst til å være der. Dessverre en av de dårligste spillerne jeg har sett spille for oss. Han virker mett og bare lunter rundt, helt meningsløst å signere han og enda verre å spille han slik som det har blitt. Som ecke etterspør, hva er poenget med å hente Osvold hvis Wiig uansett skal være foretrukket foran.

Syns vi var best i dag, men når vi igjen lar motstanderen prikke inn gode skudd som følge av manglende press (Berg) fortjener vi ikke bedre. Vi skaper lite, og det lille vi skaper klarer vi ikke gjøre noe med. Jevtovic var igjen håpløs foran mål, mens Trond forsvant etter pausen. Normann, Azemi og Bjørnbak var våre beste i dag. Ingen andre enn Azemi har fighten i seg til å score mål som han gjør. Uten han ville det se bekmørkt ut.

Det ville vært katastrofe å tape i dag, så heldigvis unngikk vi det og nå ser det ut til å gå mot uavgjort mellom VIF og Brann. Står det seg har vi bare 2 poeng opp til LSK på 10 og med kampprogrammet vårt har vi alle muligheter til å klatre - så lenge vi forsterker. De to prøvespillerne vi fikk vite identiteten for er etter rapportene jeg har fått milevis unna tippeliganivå og ikke noe å trakte etter, så da må det bli den hemmelige spilleren eller noen andre som kommer da.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Post by FSHelgeland »

Jeg så vel dessuten feil, Patrick sa på Studio Glimt at det var han som slo den pasningen som medførte bruddet i mot. Det var der det startet. Han sa også at han ikke var fornøyd med måten han lot seg passere på etterpå. Så der var det to kjappe feil av unggutten, men dette lærer han av.
Tippeliga 2015
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Post by Knuta »

Det mest skuffende er at Glimt ikke er på hugget i denne viktige kampen. Så spør jeg meg hvordan er inngangen og coachingen til kampen. Slapt og initiativløst. Synes også at TJ er bedre enn Babenko. Babenko lager ofte masse unødvendige frispark. Hvorfor kom ikke Hauge inn på slutten slik at han og Azemi kunne satt virkelig trøkk på slutten. I stedet for så blir det LSK som avslutter best fordi Azemi som oppspillspunkt er flyttet til flanken og Wiig jeg orker ikke å si mer. Her svikter vurderingen til Bjørkan.
ecke
Posts: 2626
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 145 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Post by ecke »

Etter mange timer på Aspmyra i sommer, føler jeg at intensiteten ikke har vært den samme den siste måneden. Spillere ut, tynn treningzgruppe, sykdom, lørdagskamper, suspensjoner, "mye" storbanetrening (gjestespillere), trener på reise. Jeg synes at det har vært uryddig etter ferien.
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK Lørdag 13/8 kl. 15.30

Post by G-s-enz »

Ikke overraskende det Ecke,lite folk,få som vet hvor standarden skal være = dårlig kvalitet
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Post Reply