Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by tomath »

Bjørkan enten veldig skuffet eller så er han ikke så veldig begeistret for Ingebrigtsen...
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
Vix
Posts: 765
Joined: Thu Aug 20, 2015 9:48 am
Location: Vigevano
Has thanked: 126 times
Been thanked: 123 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by Vix »

liverglimt wrote:Jeg skjønner ikke hvorfor det er en forkjærlighet for MÅK. Han gjør atter en gang en under middels kamp. Håper virkelig ikke han starter på søndag.
Forkjærligheten kommer vel rett og slett av ting han har gjort før. Vi kan vel være enige om at han er en spiller med relativt stort potensiale, selv om det ikke er så stort som Normanns, selvsagt. Synes også han viser glimt av "gammel storhet" i dag, men så gjør han seg bort i neste trekk. Typisk tegn på mangel på kamptrening (på høyt nivå). Jeg håper også Jakobsen starter på søndag. Og Jonassen. Og Edvardsen. Ellers absolutt godkjent av Vinje.
User avatar
Vix
Posts: 765
Joined: Thu Aug 20, 2015 9:48 am
Location: Vigevano
Has thanked: 126 times
Been thanked: 123 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by Vix »

Neko wrote:Alt jeg egentlig ønsker meg fra denne kampen er: Ingen ekstraomganger, ingen skader.
Da er alt bare fryd og gammen! Med mindre Jacobsen er ute da, men det ville jo ikke gjøre noe.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2857
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by Gvandreassen »

Jeg klarer ikke dy meg; faen i helvette.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by liverglimt »

Jeg stemmer i, f i h.

Jeg er mest skuffet over Bjørkans mangel på ledelse. Ser jo ikke det mest opplagte at bytte burde vært gjort etter 60 min. Ut med Halvorsen og MÅK og inn med Alex og Hauge. Jeg er bare skuffet.
@liverglimt
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by Masinga »

Ja, ja. Det virker ikke som cupen er det store lenger. Satt med en følelse av at dette bare var en vanlig kamp. Når RBK scoret var de sånn passe fornøyd og jublet kanskje litt mer enn om det skulle vært en kamp i 3. runde mot Orkdal.

Ikke for det. Glimt ville nok mye, men fikk det ikke helt til. Midtbanen har mistet litt av utviklingen de hadde tidligere i høst. Nå gjelder det å finne igjen formelen slik at laget fremstår mer kompakt, med lagdeler som henger sammen. Azemi ville mye. Ikke bare i dag, men også i en rekke andre kamper synes jeg dommer tillater lite. Det blir fotball for pingler. Når annenhver kamp man ser er fra engelsk liga og norsk liga blir forskjellen stor også hva gjelder dømming.

Azemi ble sørgelig alene der framme. I dag var Trond Olsen ekstra lett å lese. Og Halvorsen mer eller mindre borte. Akkurat som han mangler litt humør.

Det som var bra, var at man fikk litt mer svar ang. backene våre. Mot Viking bør Jonassen inn. Han er tross alt i bedre form enn TJ. Og på høyre back enten Edvardsen eller Konradsen.
Masinga
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by Crazy horse »

Var på Lerkendal i går og dro hjem med en stemning av litt likegyldighet. Hadde ekstremt små forventninger til våre sjanser og de ble dessverre innfridd. Kanskje aller mest overrasket over hvor dårlige RBK var. Upresise og dårlig innleggskvalitet. Litt skuffet over at Glimt ikke hadde mer å by på. Var litt spennede de siste 10, men det måtte jo da bare ende med en til i sekken.

Ekstremt sjansefattig for tiden, og inneffektive når sjansen først er der. Hvordan denne skuta skal snus er jeg svært usikker på. Start berga seg i fjor fordi Sandefjord og Mjøndalen var enda dårligere, det kan også Glimt gjøre i år, men sjansen er mye større om vi tar poeng selv.
Fotball er nesten alltid morsomt
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by J I P »

Du kan se kampen om igjen om du vil her:
https://tv.nrk.no/serie/fotball-nm-menn ... 2016#del=2
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Re: Kamptråd: RBK - Bodø/Glimt (semifinale cup) Onsdag 26. oktober kl 20:00

Post by Novi »

Vi tapte hvertfall ikke hjemme mot Kongsvinger! :-)
Una mas cerveza.
Post Reply