Spillertråd: José Angel (Nr. 10)

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
Vix
Sted: Vigevano

Re: Spillertråd: José Angel (Nr. 10)

Legg inn av Vix » tor aug 17, 2017 9:28 pm

Han ble spurt av AN, da, etter FFK-kampen, om han hadde vært i dialog med Glimt om forlenging. Han svarte at Glimt ikke hadde tatt det opp med ham, men at de fortsatt har god tid til å snakke sammen. Han dro også en spøk om at de sikkert ikke hadde råd til ham nå som de hadde forlenget med Saltnes.

Så lenge Glimt ikke har tatt initiativ til å prate om framtiden har han vel neppe så mye ytterligere å si om den saken.

Brukeravatar
dagobert
Sted: Harstad

Legg inn av dagobert » fre aug 18, 2017 12:22 am

Håper han blir med vidre. Han slår mange helt fantastiske pasninger og er virkelig i en egen klasse. Berg har ett stykke igjen selv om han leverte en god kamp sist :D
Glimt selvfølgelig!

Larsson

Legg inn av Larsson » man aug 21, 2017 10:07 am

Jeg håper virkelig Bjørkan skjønner at Patrick Berg ikke duger som sentral midtbane i Eliteserien. Legg pengene i sentralrekken. Angel vil være verdt pengene.

Brukeravatar
ingen87
Sted: Saltdal
Kontakt:

Legg inn av ingen87 » man aug 21, 2017 10:11 am

Angel har virkelig løftet spillet sitt i løpet av sommeren. Fra å tidlig bli stempla som flopp, til å bli den midtbanegeneralen vi ble forespeilet. Vi har en veldig dynamisk midtbane som fungerer veldig godt ilag. Hadde aldri i verden trodd at dette skulle bli vår faste treer på midten før sesongen starta, men de utfyller hverandre på en god måte og spiller hverandre gode. Helt sykt at Saltnes og Moberg har putta 17 mål til sammen!

Men hvor god er denne midtbana egentlig. Er det Angel som spiller de to andre gode? Hvordan vil de takle en overgang til Eliteserien?

Jeg håper så gjerne at Angel kan bli med opp, om ikke bare for ett år!
Førr Evig!

Brukeravatar
gavharr
Sted: Oslo

Legg inn av gavharr » man aug 21, 2017 12:22 pm

Tror vi hadde slått både Vålerenga og LSK per nå. Mye pga. denne midtbanen. Håper vi kan slå dem i 2018, ikke bare i mine fantasier...
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Brukeravatar
Garrincha
Sted: Narvik

Legg inn av Garrincha » man aug 21, 2017 3:28 pm

Ja det er helt vanvittig at indreløperne har scoret nesten 20 mål til sammen og ennå er det mange kamper igjen.

Angel har både viljen og evnen til å finne indreløperne i mellomrommet og da blir det ofte farlig for motstanderne. Men indreløperne skal ha skryt for at de faktisk beveger seg i dette rommet.

Hvis jeg skal sammenligne Angel med f.eks Chatto så går ballen mye kjappere i lengderetningen med Angel. Chatto var mye mere på tvers og bakover i spillet sitt og da gir det et hav av tid til motstanderne å få organisert seg.

Midtbanen vår har god balanse og fantastisk kjemi nå. Jeg tror denne midtbanen kunne gjort det bra også i Eliteserien. Og at Berg kommer inn og gjør en meget godkjent kamp er et kjempepluss, vi trenger god backup på ankeret da dette er en meget viktig posisjon. Ideelt sett bør Berg spille så mye som mulig, men jeg er usikker på om han foreløpig er god nok for Eliteserien. Så har vi jo hentet islendingen. Kanskje bør Glimt låne ut Berg hvis Angel blir med videre.

Knuta
Sted: Oslo

Legg inn av Knuta » man aug 21, 2017 3:43 pm

Berg og Bjørkan og Hauge er de 3 største talentene i Glimt for øyeblikket. Alle disse er i utvikling og Berg spilte en glimrende kamp sist da Angel var suspendert. Å leie ut Berg er bare tullete. Etter min mening bør alle 3 fases inn i første ellveren i Glimt. I fjor var vel det et unisont krav om at Saltnes ikke var god nok(også fra meg), men nå ser vi hva tillit betyr. I en klubb som Glimt er den lokale forankring utrolig viktig og begynne å kludre med den er meningsløs.

Brukeravatar
Sven-Rune
Sted: Tønsberg

Legg inn av Sven-Rune » man aug 21, 2017 3:49 pm

Fornuftig Knuta!
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt

Wendigo

Legg inn av Wendigo » man aug 21, 2017 4:26 pm

Yep!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-

Brukeravatar
Garrincha
Sted: Narvik

Legg inn av Garrincha » man aug 21, 2017 4:31 pm

Ja han hadde en god kamp. Men han er ung og kommer mest sannsynlig til å prestere litt opp og ned slik som de fleste på hans alder.

Jeg skrev forøvrig at Berg kanskje burde leies ut hvis Angel ble med videre. Og dette burde være, og er, sikkert med i totalvurderingen Glimt må ta angående den sentrale midtbanen.

Knuta, du skriver at det er tullete å leie han ut, men du er vel enig i at han burde spille mest mulig i den alderen han er i? Hvis Berg helt hypotetisk stiller som tredjevalg burde i allefall et utlån være et alternativ slik at gutten får spille. Jeg klarer ikke være enig i at akkurat det er tullete. Hadde Normann vondt av et år i Alta?

Slik jeg forstår deg mener du at Glimt heller burde satse på Oliver og Berg sentralt, og det kan godt hende at det er det lureste for Glimt å gjøre totalt sett. Mulig blir det også for dyrt å beholde Angel, men det vet jeg ingen ting om.

Likevel, jeg synes det er veldig synd å splitte en midtbanetrio som virkelig har funnet godtonen og den fremoverrettede stilen til Angel har jeg god sans for.

mortsto
Sted: Trondheim

Legg inn av mortsto » man sep 04, 2017 12:47 pm

Månedens spiller i august. Noen som vet mer om hva det snakkes om i gangene på Aspmyra? Noen av partene som ønsker videre samarbeid?

Svar