Kamptråd: TUIL-Bodø/Glimt 7. mai april 15.30

Moderators: Sulliken, Larsen

Veni
Posts: 463
Joined: Tue May 02, 2017 2:24 pm
Location: Bergen
Has thanked: 34 times
Been thanked: 61 times

Re: Kamptråd: TUIL-Bodø/Glimt 7. mai april 15.30

Post by Veni »

Nå er det jo uansett deilig å faktisk begynne en sesong i 1.divisjon bra. Tidligere har vi jo begynt svakt og vært
tvungen til å spille catch-up resten av sesongen. Nå kan vi gå på et banaskall her og der uten å bli hektet av
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Kamptråd: TUIL-Bodø/Glimt 7. mai april 15.30

Post by Kesseboy »

Trapattoni wrote: Mon May 08, 2017 11:31 am Man kan gjerne si at man er litt heldige at de skuddene går inn. Men samtidig er dette rimelig harde skudd som treffer innenfor stengene. Det blir gjerne trøbbel av sånt..
Vi har jo ønska oss det lenge, at man brenner til (og treffer innafor stengene). Men både Opseths mot TUIL og mot FFK er i grenseland mellom skudd og lomper. Det er ingenting galt i det, i og for seg, og det er ikke sånn at jeg leiter etter enhver anledning til å være negativ. Jeg bare påpeker at vi ikke kan forvente at det går inn et sånt annahver kamp hele sesongen gjennom.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd: TUIL-Bodø/Glimt 7. mai april 15.30

Post by Trapattoni »

Sant nok. Men én ting er jo om de går rett inn. En annen ting er jo at et hardt skudd mot mål ofte vil lage farlige situasjoner i etterkant. Det er ikke så ofte keepere i norsk fotball holder gode skudd i fast grep.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5714
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Kamptråd: TUIL-Bodø/Glimt 7. mai april 15.30

Post by gavharr »

Jeg er helt for å fyre av skudd ofte. Det er som Trapattoni sier, om ikke skuddet går rett i mål, så kommer det ofte returer som vingene fort kan være på. I tillegg får motstanderen en ekstra ting å ta hensyn til.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Post Reply