Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by mortsto »

I rettferdighetens navn: Han ble kåret til årets spiller i TIL det ene året han spilte der og ble også tatt ut til landslaget. Ta en kikk på Isbergets spillertråd; supporterne var overbevist om at han skulle bli en av klubbens neste store salg. Det er lenge siden, og sykdom ++ har gjort at pila har pekt nedover. Jeg tenker allikevel at vi bør ha en viss tålmodighet med ham, og vurdere ham på prestasjonene hans i riktig posisjon. PB har heller ikke overbevist på høyrevvingen, men bortsett fra Bjørkan, er det vel heller ingen som hadde trodd det? Synes for øvrig også PB bør prioriteres på midtbanen.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by gavharr »

Synes uansett at vi bør satse på midtbanen som startet i går. Saltnes - Normann - Moberg. Der har vi fysikk, bra driv fremover i banen, og målscorere i midtbaneleddet. Saltnes er den desidert beste til å bryte og skape overganger og midtbanen føles mer solid når han er på banen.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by Novi »

Gleder meg at Saltnes har tatt plassen etter å vært i ingenmannsland i en lang stund. Patrick Berg ønsker jeg at skal vise seg som best, men ser per d.d. at Moberg har mer trøkk i spillet enn hva Berg tidligere har vist. Skjønt tror Berg har potensial til å virkelig være god i den rollen, så håper det løser seg meg at han får spilletid på midtbanen.
Una mas cerveza.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by Trapattoni »

mortsto wrote: Mon May 22, 2017 9:54 am I rettferdighetens navn: Han ble kåret til årets spiller i TIL det ene året han spilte der og ble også tatt ut til landslaget.
Jepp - å antyde at Drage aldri har vært bra er rimelig historieløst. Drage var veldig bra under Høgmo.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by Knuta »

Jeg har ikke sagt at Drage aldri har vært bra. Han var veldig god de to første årene i TIL(2010-2011), siden har det dessverre gått feil vei, delvis p.g.a sykdom og det har medført at han har mistet tempo og fysikk. Han fikk nesten ikke spille i Sogndal da han gikk dit i 2015. Mulig at fysikken kan bli bra på sikt, men tempo har blitt borte og dermed har også evnen til å passere og utfordre blitt dårlig. Bare for å få sagt det, jeg synes også at Martin Wiig 2-3 år før han kom til Glimt var veldig bra i Sarpsborg. Men poenget mitt er at vi skal være forsiktig med å hente spillere som er på hell og som ikke har spilt førstelagsfotball på lang tid. Det er som regel en årsak til dette. Ønsker Drage all suksess i Glimt. Jeg vil forøvrig ha Saltnes- Berg - Normann på midtbanen.
ingen87
Posts: 7039
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by ingen87 »

Jeg er enig med Knuta angående midtbane. Kanskje bytte plass på Normann og Berg. Jeg synes ikke Moberg har driven til å spille indreløper. Han scorer likevel noen mål så jeg blir ikke eitrende forbanna om han fortsetter i den posisjonen :)
Førr Evig!
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by J I P »

Inntrykket jeg fikk mens jeg så kampen forsterket seg når man så på høydepunktene
på glimt.no



Vi kunne godt ha fått et mål i mot oss tidligere.
Vi kommer imidlertid sterkt tilbake, løsner langskudd 8) og vi er frampå og tilstede der hvor returene havner 8)

Enhver kamp er selvfølgelig viktig, men hvis vi tar poeng mot Ranheim i bortekampen 4. Juni, da ser det lyst ut :-)
Terminlista
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
perg1
Posts: 40
Joined: Wed Apr 06, 2016 10:19 am
Location: Røyken

Re: Kamptråd Florø - Bodø/Glimt 21/5 18:00

Post by perg1 »

liverglimt wrote: Mon May 22, 2017 7:56 am Velkommen til forumet perg1. :)
Takk for det :-)
Post Reply