Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Trapattoni »

tomath wrote: Mon Oct 16, 2017 8:04 am Har Opseth gjort noe i løpet av uka som gjorde at han ble benket som straff?
Tror Opseth har trent veldig lite de siste 14 dagene, så akkurat den benkingen er nok grei. Forsvarer uansett ikke at Moe spiller spiss.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Knuta »

Det har vel vært en sammenhengende fest siden opprykket var klart. Sånn sett tror jeg det spilte liten rolle hvem som startet eller ikke. Så vidt jeg husket tapte Glimt bortekampen også mot Levanger med 'toppet' lag. Også det en veldig dårlig kamp. Vi har ikke tatt mye poeng mot de 6 lagene som er bak oss i serien, men så og si full pott mot de dårligste. For meg et det et stort tankekors, selv om det ikke har fått så mange andre til å fundere på om Glimt rett og slett ikke er gode nok for eliteserien. Nå vet jeg at jeg banner i kirken.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Trapattoni »

Glimt tapte ikke borte mot Levanger.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Knuta »

Uavgjort sorry.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by eidurgud »

tomath wrote: Mon Oct 16, 2017 8:04 amHar Opseth gjort noe i løpet av uka som gjorde at han ble benket som straff?
Opseth plages med lysken. Burde ikke spilt mot Florø engang, men de tok ingen sjanser ift opprykk og tittel. At han spilte i går er like forunderlig som å starte med Moe som spiss. Hadde det vært en kamp som betydde noe så hadde jeg skjønt det, men kampen betydde ingenting og vi lå under med tre mål.
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by ingen87 »

Kampen etterforskes nå for kampfiksing..
Førr Evig!
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1281
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Buster »

Knuta wrote: Mon Oct 16, 2017 8:28 am Vi har ikke tatt mye poeng mot de 6 lagene som er bak oss i serien, men så og si full pott mot de dårligste. For meg et det et stort tankekors, selv om det ikke har fått så mange andre til å fundere på om Glimt rett og slett ikke er gode nok for eliteserien. Nå vet jeg at jeg banner i kirken.
Jeg sjekket dette i september med de lagene som da lå på opprykk og kvalifiseringsplass. Glimt hadde da tatt mest poeng i OBOS i en innbyrdes tabell bare med disse lagene. Siden da har vi nesten ikke avgitt poeng utenom siste kamp hvor spillerne kravet rundt på plasser de ikke behersket i et system som jeg håper vi aldri ser igjen.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Knuta »

Ja jeg var vel litt for generell. Men ser at mot Ranheim har vi tatt totalt 1 poeng og mot Sandnes også kun 1 poeng. Men riktig vi har tatt full pott mot Mjøndalen, Ull/Kisa. Mot Levanger kun 1 poeng. Mot Start 4 poeng. Men jeg er ikke så veldig frustrert om vi i de siste kampene som betyr null og niks prøver nye konstellasjoner og spillere slik at vi kan starte 2018 sesongen med treningskamper allerede nå. Men det må bli med spillere på banen som også blir hos oss i 2018. Det som betyr noe framover er at vi overlever i eliteserien neste år og at vi klarer å forsterke sentrallinjen. For meg er årets sesong over når det gjelder Glimt, men jeg følger ivrig med på hvem som rykker opp, spiller kvalik og rykker ned.
User avatar
helsvhe
Posts: 1498
Joined: Sat Aug 15, 2009 6:08 pm
Location: Oslo
Has thanked: 326 times
Been thanked: 81 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by helsvhe »

Når man ser på denne kampen og utprøving av ny formasjon med mange spillere som ikke har spilt mye sammen i kamper og spiller som spiller i posisjoner som det ikke er vant til så blir det veldig mange usikkerhetsmomenter om hva som faktisk ikke fungerer. Da blir det jo ikke lett å vurdere noe ut av denne kampen, det hadde vært bedre om man ikke hadde så mange "nye" faktorer når man skal teste en ny formasjon eller spiller som ikke har spilt så mye i kamper.
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by ingen87 »

Knuta wrote: Tue Oct 17, 2017 9:03 am slik at vi kan starte 2018 sesongen med treningskamper allerede nå. Men det må bli med spillere på banen som også blir hos oss i 2018.
Jeg er veldig enig med Knuta, men jeg vil legge på flere "men".
- Spillerne må spille i de posisjonene vi har tenkt å bruke de i i ES. Brede Moe skal ikke spille spiss.
- Jeg synes ikke vi skal prøve "alle" nye konstellasjoner samtidig. Jeg har ivret for at vi kunne gjøre 1-2 endringer på laget som har fungert hele sesongen, og ikke 5-6.. Da rakner det meste.
Førr Evig!
Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Larsson »

Jeg skal ikke sette igang noen konpsirasjonsteorier, men vedkommende som ringte inn bombetrusselen har hvertfall gitt Patrick Berg en håndsrekning. Ingen prater om hvor dårlig han var.
Wendigo
Posts: 1499
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 231 times
Been thanked: 113 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Wendigo »

Gode poenger av Helsvhe og Ingen. Spesielt poenget om at når man roterer mange faktorer samtidig kan man ikke skille ut effekten av hvert enkelt tiltak. (Men det er ett utmerket verktøy for ansvarsfraskrivelse).
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by Novi »

Larsson wrote: Tue Oct 17, 2017 11:32 am Jeg skal ikke sette igang noen konpsirasjonsteorier, men vedkommende som ringte inn bombetrusselen har hvertfall gitt Patrick Berg en håndsrekning. Ingen prater om hvor dårlig han var.
Jo, du, ved enhver andledning som byr seg :D
Wendigo wrote: Tue Oct 17, 2017 11:46 am Gode poenger av Helsvhe og Ingen. Spesielt poenget om at når man roterer mange faktorer samtidig kan man ikke skille ut effekten av hvert enkelt tiltak. (Men det er ett utmerket verktøy for ansvarsfraskrivelse).
Det er selvsagt helt meningsløst, og god grunn for noen å kreve et svar fra Bjørkan. Greit nok om man prøver noe som faller gjennom, og så er man en erfaring rikere. Men her faller jo alt gjennom - som forventet - og uten at man har lært noe.
Una mas cerveza.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Levanger Søndag 15/10 Kl 15:00

Post by gavharr »

Patrick Berg var rævva de første 70 minuttene.... Men han kom seg heldigvis litt på slutten :)
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Post Reply