Glimtforum.net - har alle forsvunnet

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Glimtforum.net - har alle forsvunnet

Post by gavharr »

Forumet er et must. Blir trist når jeg ser at lag ikke har et skikkelig forum. Kudos til LSK som har kamptråd med 5 sider på sitt forum. Sånt liker man.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10714
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Glimtforum.net - har alle forsvunnet

Post by liverglimt »

Forumet bygges av brukerne. Så takk til brukerne for at vi har ett aktivt forum. Det blir mer aktivitet utover sesongen.
@liverglimt
Playmaker
Posts: 890
Joined: Thu Sep 05, 2013 6:50 pm
Has thanked: 13 times
Been thanked: 22 times

Re: Glimtforum.net - har alle forsvunnet

Post by Playmaker »

Er her også!
User avatar
Janco
Posts: 568
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 97 times
Been thanked: 37 times

Re: Glimtforum.net - har alle forsvunnet

Post by Janco »

Er mer motivert i år, og er her jeg også :)
ingen87
Posts: 7039
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Glimtforum.net - har alle forsvunnet

Post by ingen87 »

Novi wrote: Mon Mar 12, 2018 7:55 am Generelt sett har vel man forsvunnet til Facebook, men jeg syns man mister gode diskusjoner slikt. Blir mer korte innlegg om det som skjer akkurat nå, og svært lite strukturert
Jeg er her!

Men merker at det er lett å sverge til Facebook under kampene. Varsler og fortløpende oppdateringer gjør det litt enklere. Passer godt med Novi sin beskrivelse av Facebook. Korte innlegg, som "fytti grisen for en dommertufs" (modererte meg litt) etter en tackling gir mer mening på Facebook enn her på forumet.

Derimot er dette forumet mye bedre til å diskutere mellom kamper, om ting som skjer i og rundt Glimt (og fotball generelt). Facebook blir ofte veldig folkelig og en del innlegg bærer preg av at man ikke har den innsikten eller forståelsen rundt Glimt. Når folk skriver at Glimt heller burde kjøpe flere (i flertall) forsvarsspillere istedenfor Herrem, så mister jeg interessen for å diskutere den overgangen videre.

Når det er sagt synes jeg at det har vært laber aktivitet her på forumet i vinter, og derfor har Facebook blitt brukt mer hyppig enn hva jeg kanskje hadde ønsket.

Så for meg blir actiontråd: Facebook, kamptråd: glimtforum.net :)
Førr Evig!
Post Reply