Tror Glimt på Nissen?

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Los-Loco
Posts: 7349
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 468 times
Been thanked: 902 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Tipper at dettee ikke dreier seg om annet enn at Alex har noen runder å gå før han kan yte en fornuftig innsats i eliteserien. At han fikk kontrakt bare ut sesongen var sikkert en gjensidig greie; Glimt signaliserer at de gjerne vil prøve det som vel må sies å være et noe uortodoks prosjekt, og Alex på sin side får prøvd fotballivet. Hvis begge parter er fornøyd ved sesongslutt vedder jeg på at de forlenger kontrakten. På grunn av NISO finnes det jo ikke oppsigelige kontrakter, så dermed må man gjøre det på denne måten!

Los-Loco har talt!
Andreassen
Posts: 67
Joined: Wed Jul 27, 2005 12:14 pm

Post by Andreassen »

Hvis du har rett Trapattoni så er jeg forundret over at Glimt fortsatt ser seg om etter stallfyll.

Ære være en del signeringer i det siste. Men det må da være en sjangs i havet for at en spiller som har signert en kontrakt med Glimt skal få prøve seg. Syntes denne saken lukter som Titten-saken i fjor hvor mannen ble hentet for å være tilgjengelig på treningsfeltet.

Den psykologiske effekten blir ikke akkurat bedre når spillergruppa vet at nye spillere skal bruke uker, måneder og kanskje en halv sesong på seg til å kjempe om plassen.

Hvis Nissen er på Sannes, Theting, Perra og Brekke-nivå - så la nå heller gutten få komme seg i hvit frakk! Syntes vi har sett nok av signeringer på middels andredivisjonsnivå nå.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Andreassen wrote:Hvis du har rett Trapattoni så er jeg forundret over at Glimt fortsatt ser seg om etter stallfyll.
Jeg hadde selvsagt også helst sett at Glimt satset på 11 superstjerner som til enhver tid var i toppform, skadefri og uten mulighet til karantener. Det hadde nok vært det greieste.
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Trapattoni wrote:
Andreassen wrote:Hvis du har rett Trapattoni så er jeg forundret over at Glimt fortsatt ser seg om etter stallfyll.
Jeg hadde selvsagt også helst sett at Glimt satset på 11 superstjerner som til enhver tid var i toppform, skadefri og uten mulighet til karantener. Det hadde nok vært det greieste.
Det er vel kanskje noen spillere som ligger mellom superstjerner og Nissen, er det ikke Trapattoni?

Igjen, kanskje kunne pengene vært brukt på noen virkelige talenter (eller toppe tilbudet for å få Paulsen til å bli). Andreassen forundring er helt på sin plass.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

sand wrote:Andreassen forundring er helt på sin plass.
DET tviler jeg overhodet ikke på.... :)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg ser på Nissen som en helt grei erstatning for Steinbakk, løsningen med å sende ham til Innstranden er helt perfekt etter mitt syn.
Så får han lære seg mer av det taktiske som det tross alt er det han sliter med.
Marlene
Posts: 90
Joined: Mon Jan 31, 2005 10:31 pm
Location: Bodø

Post by Marlene »

Bra at Nissen går til Innstranda....har en sterk følelse på at dæm slit, så Alex e nok ett fornuftig valg for dæm, og æ håpa dæm klar sæ i 2.div...tvila litt..men lov å håpe..
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Har Nissen lagt opp nå eller hvor skal han spille?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply