12 av 14 klubber bryter loven...

Moderators: Sulliken, Larsen

Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Kjerring er et gammelt ord som betyr kvinne eller hustru. Ikke noe nedsettende i utgangspunktet, men et ord som gjennom nedlatende bruk har blitt negativt ladet. Litt på samme måten som med ordet neger egentlig. Jeg synes mange er litt hysterisk fintfølende på bruken av slike ord. Kall meg gjerne gubbe. :wink:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Guest

Post by Guest »

Pekri10 wrote: Jeg synes mange er litt hysterisk fintfølende på bruken av slike ord. Kall meg gjerne gubbe. :wink:
OK, du er en GUBBE :glis Jeg er ihvertfall ikke fintfølende for noe som helst, har vel sjøl stått å ropt jævla kjerring, så jeg møtte vel meg sjøl litt i døra der :glis heeeyyy.....
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Mr.North wrote:Forøvrig kan det vel diskuteres om ikke Glimt har kjerringer på laget, jeg har da flere ganger hørt at det har blitt ropt "jævla kjerring" til Glimt-spillere :twisted: :twisted:
Vel, vi har iafall ikke spillere som f.eks. Bummen i stallen.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Gleder meg til Tromsøpatruljen kommer hjem til meg for å lære meg å lage sufflé, fluffe puter, være generelt ufordragelig, og ikke minst gleder jeg meg til Ole Martin Årst skal lære meg å kødde, og å bomme på åpent mål!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Kesseboy wrote:Gleder meg til Tromsøpatruljen kommer hjem til meg for å lære meg å lage sufflé, fluffe puter, være generelt ufordragelig, og ikke minst gleder jeg meg til Ole Martin Årst skal lære meg å kødde, og å bomme på åpent mål!
I tillegg lærer de deg å bleike håret.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

brawno wrote:
Kesseboy wrote:Gleder meg til Tromsøpatruljen kommer hjem til meg for å lære meg å lage sufflé, fluffe puter, være generelt ufordragelig, og ikke minst gleder jeg meg til Ole Martin Årst skal lære meg å kødde, og å bomme på åpent mål!
I tillegg lærer de deg å bleike håret.
Tromsøpatruljen faktisk! Image

Det med å bleike håret er jo "varemerket" til TIL... For noe annet kan de jo ikke ha, sånn fotball-messig mener jeg...! Image
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Guest

Post by Guest »

Kesseboy wrote:Gleder meg til Tromsøpatruljen kommer hjem til meg for å lære meg å lage sufflé, fluffe puter, være generelt ufordragelig, og ikke minst gleder jeg meg til Ole Martin Årst skal lære meg å kødde, og å bomme på åpent mål!
Kesseboy : det med å bomme på åpent mål kan du vel få den tidligere Glimt-spiller Trond Vidar Hanssen til å lære deg. i likhet med Årst bomma han på åpent mål i Bergen for noen år siden.

Og Til deg Brawno som sier "Vi har ihvertfall ikke spillere som Bummen i stallen vår " : Nei, jeg er fullstendig klar over at dere ikke har en så god midtbanespiller i stallen deres :mrgreen:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Mr.North wrote:Kesseboy : det med å bomme på åpent mål kan du vel få den tidligere Glimt-spiller Trond Vidar Hanssen til å lære deg. i likhet med Årst bomma han på åpent mål i Bergen for noen år siden.
Og derfor spiller ikke Hanssen for Glimt mer... Årst derimot, har klippekort som fast bommer... :lol:

Mr.North wrote:Og Til deg Brawno som sier "Vi har ihvertfall ikke spillere som Bummen i stallen vår " : Nei, jeg er fullstendig klar over at dere ikke har en så god midtbanespiller i stallen deres :mrgreen:
Bare tilnavnet "Bummen" burde gi noen hint om tilregneligheten til denne karen.... :mrgreen:


Los-Loco har har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Guest

Post by Guest »

Los-Loco wrote:
Mr.North wrote:Kesseboy : det med å bomme på åpent mål kan du vel få den tidligere Glimt-spiller Trond Vidar Hanssen til å lære deg. i likhet med Årst bomma han på åpent mål i Bergen for noen år siden.
Og derfor spiller ikke Hanssen for Glimt mer... Årst derimot, har klippekort som fast bommer... :lol: !
Men du vet det,mens Årst klarer å komme opp i tosiffret antall scoringer iløpet av sesongen , så klarte ikke Glimts bommer det :mrgreen: Dessuten ble vel Årst også tatt ut på landslaget synes jeg å huske...


Los-Loco wrote:[Bare tilnavnet "Bummen" burde gi noen hint om tilregneligheten til denne karen.... :mrgreen:

Los-Loco har har talt!
Jaha,ja .....hva da med tilnavnet "Ludde" på hr Ludvigsen......hvilke hint om tilregnelighet kan det gi da :glis hmmm.....ludde...luddvig ? ludder ?... :mrgreen:
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Mr.North skrev:

Code: Select all

Jaha,ja .....hva da med tilnavnet "Ludde" på hr Ludvigsen......hvilke hint om tilregnelighet kan det gi da  hmmm.....ludde...luddvig ? ludder ?... 
Ludde e forkortelsen for:
[
L:lynrask
U: uovervinnelig.
D: dritgo
D : Driblefant
E: Eminent.

Det står egentlig Ludde for.. :D
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Mr.North wrote:Og Til deg Brawno som sier "Vi har ihvertfall ikke spillere som Bummen i stallen vår " : Nei, jeg er fullstendig klar over at dere ikke har en så god midtbanespiller i stallen deres :mrgreen:
Nei, for all del. Vi har jo ikke Runar Berg i stallen vår.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Guest

Post by Guest »

Jørgen A.J. wrote:Mr.North skrev:

Code: Select all

Jaha,ja .....hva da med tilnavnet "Ludde" på hr Ludvigsen......hvilke hint om tilregnelighet kan det gi da  hmmm.....ludde...luddvig ? ludder ?... 
Ludde e forkortelsen for:
[
L:lynrask
U: uovervinnelig.
D: dritgo
D : Driblefant
E: Eminent.

Det står egentlig Ludde for.. :D
L Lat
U Udugelig
D Dårlig
D Dritdårlig
E E-e-elendig

:twisted:

BUMMEN :
B BEST !
U Uvurderlig
M Mesterlig
M Midtbanekonge
E Enestående
N Nøyaktig

:glis
Guest

Post by Guest »

brawno wrote:
Mr.North wrote:Og Til deg Brawno som sier "Vi har ihvertfall ikke spillere som Bummen i stallen vår " : Nei, jeg er fullstendig klar over at dere ikke har en så god midtbanespiller i stallen deres :mrgreen:
Nei, for all del. Vi har jo ikke Runar Berg i stallen vår.
*Synger så høyt jeg kan * :

"For Vi har BJØRN JOHANSEN ,
ja vi har BJØRN JOHANSEN ,
For vi har BJØRN JOHAAAAANSEN ,

KÆM FAEN E RUNAR BERG ? "

:glis
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Mr North, hva med å finne deg et annet forum å skrive på? Tror de fleste begynner å bli temmelig lei av innleggene dine her.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Guest

Post by Guest »

brawno wrote:Mr North, hva med å finne deg et annet forum å skrive på? Tror de fleste begynner å bli temmelig lei av innleggene dine her.
oioioi oooh la la

Jeg har et annet forum å skrive i også. Har det utmerket med to forum.

Men for all del, du (dere) får klage din nød til moderator,administrator,klagemuren eller hvor som helst hvis det er så fælt med slemme meg :mrgreen:
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Du kan vel tenke over hva du skriver på et fremmed forum i alle fall. Joakim er vel RBK-supporter, men viser god skikk da han diskuterer saker om Glimt her på forum. Hva du skriver og hvordan du fremtrer på isberget-forum eller hva det heter for noe får bli opp til deg.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Guest

Post by Guest »

brawno wrote:Du kan vel tenke over hva du skriver på et fremmed forum i alle fall. Joakim er vel RBK-supporter, men viser god skikk da han diskuterer saker om Glimt her på forum. Hva du skriver og hvordan du fremtrer på isberget-forum eller hva det heter for noe får bli opp til deg.
Nå var det ikke jeg som starta den BUMMEN/Runar Berg-saken da. Og heller ikke jeg som starta kjerringlag-diskusjon.
Hvis du ikke tåler at noen svarer når du eller andre kaller TIL ett kjerringlag,og at "Glimt ihvertfall ikke har en spiller som B.Johansen" så er det jo bare en ting å si :det er litt synd på deg... :twisted:
og enda mere synd at du ikke skjønner litt humor.. :lol:
Selvsagt er Runar Berg en viktig spiller,og Ludde-tolkningen min kom vel fordi en eller annen skrev noe "smart" om Bummen :D
Post Reply