Mini og Ola Haldorsen på En Kopp, hva vil DU spørre om?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Mini og Ola Haldorsen på En Kopp, hva vil DU spørre om?

Post by Larsen »

Fant denne reklamen i siste utgave av Bodø Nu:


Mini og Bodø/Glimt

Onsdag 13.April kl.20 på En Kopp

Todelt seanse-først et miniprotrett av Mini, deretter paneldebatt om Bodø/Glimt.
Seansen finner sted tre dager etter tippeligapremieren borte mot Viking og fire dager før første hjemmekamp mot RBK.
Journalist Gunnar Hagen intervjuer Mini.

I Glimt panelet:
  • -Tv2-ekspert og Glimt-tilhenger Mini
    -Glimt-trener Ola Haldorsen
    -Aftenposten reporter(og ex-Glimtspiller) Robert Veiåker Johansen.
    -Bjørn Lund, nestor i AN og NordlandsFramtid som har fulgt Glimt i 30 år.
Debattleder blir Gunnar Hagen.
Det vil bli åpnet for engasjerte spørsmål fra publikum.
Biletter kr.90.-
Forhåndssalg på En Kopp.[/b]


Dette er absolutt noe å få med seg folkens :)

Kanskje også en fordel å komme opp med noen gode spørsmål å stille panelet??
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

En Kopp var da et snurrig sted å arrangere noe slikt! Plassen er jo knøttliten!

Synes egentlig slike arrangementer burde være med gratis inngang, så kunne plassen tjene inn arrangementet på ekstra besøk. Men det blir selvsagt ikke mulig når det skal være på et så lite sted som En Kopp.

Tror dessverre at inngangsprisen vil skremme bort en del potensielle deltakere, i allfall de som normalt ville gått på en slik debatt bare for å lytte, ikke for å si noe!

Men hey, kanskje jeg er negativ nå igjen!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Burde ikke Den Gule Horde kunne arrangere noe tilsvarende med Haldorsen og Bjerk uten inngangspenger for horden?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

Los-Loco wrote:En Kopp var da et snurrig sted å arrangere noe slikt! Plassen er jo knøttliten!

Synes egentlig slike arrangementer burde være med gratis inngang, så kunne plassen tjene inn arrangementet på ekstra besøk. Men det blir selvsagt ikke mulig når det skal være på et så lite sted som En Kopp.

Tror dessverre at inngangsprisen vil skremme bort en del potensielle deltakere, i allfall de som normalt ville gått på en slik debatt bare for å lytte, ikke for å si noe!

Men hey, kanskje jeg er negativ nå igjen!

Los-Loco har talt!
Enig. Det skulle svarten ikkje vere nødvendig å betale for å diskutere Glimt!!
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nå synes jeg dere er negative mine herrer.

Har ikke sett at noen har foreslått noe lignende hverken her eller på glimt.no tidligere, det koster 90 kr. men det synes jeg ikke er eller burde være avskrekkende for noen.

Jeg tror og håper dette blir svært interessant å få med seg, det er jo å håpe på at en eller flere som frekventerer forumet tar seg bryet med å få dette med seg og bringe en rapport hit.

Skulle noen ta turen hadde det også vært greit om vi hadde kommet frem til et par spørsmål som de kan bevepne seg med.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

For å høre på Mini, så skulle jeg heller ha hatt betalt!

Nei, fra spøk til alvor: med tanke på at jeg betalte 40 kroner for å høre Johan Galtung på Samfundet i Trondheim, så synes jeg 90 kroner var litt vel stivt. Det kunne kanskje vært interessant, men nå er vel ikke jeg i nærheten på den aktuelle datoen, så noen andre får stille i mitt sted.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

J I P wrote:Burde ikke Den Gule Horde kunne arrangere noe tilsvarende med Haldorsen og Bjerk uten inngangspenger for horden?
Vi ville bare ha stilt så mange kritiske spørsmål at de antakelig ville gått sur... :D nei ta det heller på En Kopp.

Ola skal få høre fra oss på tribuna. Der kommer vi til å si det vi mener! Tjohei kor det går... Nu e det...30dgr. igjen? 29? 31? Kan noen telle førr mæ? :?
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kesseboy wrote:Nei, fra spøk til alvor: med tanke på at jeg betalte 40 kroner for å høre Johan Galtung på Samfundet i Trondheim, så synes jeg 90 kroner var litt vel stivt.
Ja, den sammenlikningen setter det jammen i litt perspektiv! Men nå er nå 40 spenn for å høre på Galtung gitt for pengene da! Hadde gladelig punget ut minst 200,- uten å blunke for en sånn opplevelse!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

90 kroner er egentlig ingenting i den større sammenheng. det er ikke to pils på byen engang, og der bruker man gladelig 500-600kr.

nei, bare iniativet er kjempebra.. fjerne stempelet med at glimt er en sånn "lukket" klubb..

jeg trur jeg drar dit..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Sulliken wrote:90 kroner er egentlig ingenting i den større sammenheng. det er ikke to pils på byen engang, og der bruker man gladelig 500-600kr.

nei, bare iniativet er kjempebra.. fjerne stempelet med at glimt er en sånn "lukket" klubb..

jeg trur jeg drar dit..
Det var det jeg også mente, flotte greier at noen tar turen, skal se om jeg får anledning til å dra jeg også.
Tror det kan bli interessant.

Forøvrig var det flere arrangementer på En Kopp i samme annonsen som den tidligere nevnte som dreide seg om Glimt.
Alle kostet det samme, kommer i øyeblikket ikke på hvem de andre var....mulig det ene var Are Kalvø eller noe sånt??
Post Reply