Molde - Glimt på Web TV Hjelp!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Paradigma
Posts: 592
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 12 times

Molde - Glimt på Web TV Hjelp!

Post by Paradigma »

Har ikke prøvd betalingstjenester på web-tv før, men i helga tenkte jeg at jeg skulle prøve. Slik det ser ut for meg er det nok å taste inn kredittkortnummer (har ikke payex) så har jeg kjøpt kampen. Er dette trygt og sikkert? Noen som har hatt problemer med dette?
Det er tv2 web tv det er snakk om.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg har prøvd å bruke betal tv fra tv2 og betalte med kredittkort, hadde ingen problemer.

Det man kan frykte mest er de gangene linja blir for dårlig og man bare får bilder fra kampen og ikke film, det er utrolig irriterende!

Fikk pengene igjen sist det skjedde.

Er det noen som vet om Bonsak har fått på plass til dette porsjektet med å blir bodøs sportspub??

Er de klar til å vise molde kampen?
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Bonsak VISER Molde-Glimt søndag kl.17.30!!!!!!

Vel møtt!

PS! Gløm heller ikke av KickOff partyet vi i DGH ska ha på Bonsak onsdag 6.april kl.18.00...! FIFA-turnering, quiz, logodiskusjon m.m. Be there or...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Siden Bonsak nå viser treningskampen mot Molde, lurer jeg på om de også blir å vise bortekampene i serien. Noen som vet noe om dette?

Forøvrig så har jeg best erfaring med NRK når det gjelder Web-TV. Har aldri hatt problemer når jeg har sett bortekampene til Glimt der. Har mye dårligere erfaring med TV2.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Har samme erfaring. NRK bruker funke, TV2 bruker være problematisk. De har imidlertid gitt meg pengene tilbake når jeg har klaga, kudos til dem for det.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
G-s-enz
Posts: 5430
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Post by G-s-enz »

No tar vel både nrk og tv2 penga før å se på nett tv,sku se på gamle glimt kampa på nrk hær om dagen,men de planan blei skuffa pga betaling.
Men fikk sett det gratis på tv2...

Uansett kampen på søndag får man jo se klipp fra i de utvida sportsekstra på tv2 klokka 6....
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Champ wrote:Siden Bonsak nå viser treningskampen mot Molde, lurer jeg på om de også blir å vise bortekampene i serien. Noen som vet noe om dette?
Dette mener jeg da at jeg ettertrykkelig har annonsert her inn på glimtforumet? Men svaret på ditt spørsmål er et høyt og rungende JA! Og DGH-medlemmer får billigere inngang på disse visningene Og JA de tar inngang. Og JA medlemmer av SKS og G-i-M får nok de samme fordelene som DGH, men jeg ville nok medlt meg inn i DGH for sikkerhets skyld... :D

Da skulle alle deres framtidige spørsmål være besvart?
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Post Reply