Vegard og Even har signert

Moderators: Sulliken, Larsen

BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Vegard og Even har signert

Post by BørreA »

To nye spillerkontrakter klare . Og to spillere har fått frist på å svare. Les mer her:
http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... odule=news

Mvh BørreA :)
User avatar
Janco
Posts: 573
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 106 times
Been thanked: 38 times

Post by Janco »

Sier bare hipp hurra for ny-signeringen til Even Iversen,
og håper INDERLIG at Kristoffer forlenger sin kontrakt
i enda mange år:)

Christian Berg bør jo og signere, vi trenger jo gode folk på benken:-)
Andreassen
Posts: 67
Joined: Wed Jul 27, 2005 12:14 pm

Post by Andreassen »

Er spent på Iversen! Stiller meg hoderystende til at Glimt har funnet på å inngå noen som helst avtale med Sannes.

Noen som mener at Sannes har levert?
User avatar
Crazy horse
Posts: 8305
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 152 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Flotters med Iversen, selv om vi hadde hørt den nyheten før. Fint med en offisiell bekreftelse. Er litt mer tilbakeholden i forhold til Sannes, men fint at han er lojal og alt sånn. Vet ikke helt hva han har gjort i år som får Glimt til å satse videre på ham, men har jo vist et par ting tidligere som har varmet.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Crazy horse
Posts: 8305
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 152 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Glemte jo helt å kommentere de som ikke har signert. Det er dumt at Paulsen ikke har signert enda, han trenger vi veldig gjerne, synes jeg. Er vel ikke underlig om Christian ønsker noe annet snart, men beholder han gjerne videre også.
Fotball er nesten alltid morsomt
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Hvis ikke Paulsen signere, så brenner jeg trøya! (vil jo selvsagt kjøpe ny trøye med et annet nr på).
Last edited by Begod on Fri Aug 12, 2005 2:19 pm, edited 1 time in total.
I medgang og motgang
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Spennende med Iversen. Ok med Sannes, er vel for stallfyll å regne.

Hva med Halvorsen og Kjølner? Har ikke de også kontrakter som utløper? Kjølner gir seg vel.....men Halvorsen da?
Loves glimt and pretty girls
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Sannes er ikke min favorittspiller, men han er en helt ok backup. Synes det er greit at han får to nye år.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Paulsen sliter litt med en pitteliten skade og Sannes spiller søndag HVIS ikke Paulsen blir klar...

Sannes er helt grei han.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Sannes er elendig..

For å sitere Jaa9&OnklP
...ser ut som noen som har sugd dommerpanelet (les trenerteamet)for å komme på tv...

Paulsen bare MÅ signere ny kontrakt, er lett den beste forsvarsspilleren vi har i troppen.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Når det gjelder forhandlingene med Christian Berg og Kristoffer Paulsen har disse to fått en frist til 20. august med å svare på Glimts tilbud.

- Dersom vil ikke får bevegelser i disse forhandlingene innen 20. august, er vi ganske enkelt nødt til å begynne å lete etter alternativer, sier Tor Ove Falch
Å herregud, det ville blitt krise. Paulsen, du MÅ signere!

20 aug, bare 8 dager til... Vi har ikke råd til å miste NOK et talent som spiller fast på laget!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Andreassen wrote:Er spent på Iversen! Stiller meg hoderystende til at Glimt har funnet på å inngå noen som helst avtale med Sannes.

Noen som mener at Sannes har levert?
Enig med deg! Spennende med Iver's, men totalt meningsløst at Vegard har fått ny kontrakt! Mannen er grei som person, men langt fra god nok for Glimt. Skulle heller beholdt Jan Egil, og sendt Vegard nordover!

Og Paulsen; signer ny kontrakt, VÆR SÅ SNILL!
Kakemonsteret
Posts: 533
Joined: Sat Feb 21, 2004 2:00 am
Location: Mørkved

Post by Kakemonsteret »

Sannes gir iaffal alltid 100%, noe glimt trenger. glad vi får se mer av han.
heia sannes!
-<@Arte Et Labore@>-
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Kakemonsteret wrote:Sannes gir iaffal alltid 100%, noe glimt trenger. glad vi får se mer av han.
heia sannes!
Greit nok at han gir 100%, men f.eks. Tom Høgli trenger bare å gi 40% for å være bedre enn Sannes...

Spøk til side, Sannes er ikke god nok for Glimt. Dessuten er det ikke sikkert (heldigvis) at vi får se mer til han.
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Iversen er et usikkert kort (han har ikke vist spesielt mye i Oslo Øst) , og jeg tror Theting er et mye bedre kort å satse på som midtstopper. Sannes er god nok for dagens Glimt-stall, men dessverre ikke for den stallen man burde ha. :(
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Fint å få Ivers med på laget. Kan bli en viktig spiller for oss med tid og stunder.

Jeg synes også det er bra at Sannes blir med videre. Skal være enig i at han ikke er noen stor spiller, men han gir alltid hundre prosent i kamp, og jeg antar også på trening. Sannes er en spiller det er perfekt å ha i vannskorpa under første-elleveren, en som puster førstevalget i nakken og som jager maks for å erobre plassen uansett hvor liten tillit han får. Jeg tipper Sannes er gull verdt for intensiteten på trening, og slike må vi ha.

Jeg elsker innstillingen hans. Igjen et eksempel på at favorittene ikke alltid er de beste spillerne.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hågen wrote: Å herregud, det ville blitt krise. Paulsen, du MÅ signere!

20 aug, bare 8 dager til... Vi har ikke råd til å miste NOK et talent som spiller fast på laget!
Mister vi Paulsen så er det ufattelig trist, det blir et skikkelig skudd for baugen :(
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Glemte rent å ønske Even velkommen jeg:

Velkommen til Glimt, måtte det bli en suksess for alle parter! :D
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen wrote: Mister vi Paulsen så er det ufattelig trist, det blir et skikkelig skudd for baugen :(
Derfor er det vitkig at vi også lar han vite nettopp hvor mye han er verdt for oss og klubben!

Vi kan rett og slett ikke miste han til fordel for en annen klubb. Det er helt utenkelig...
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Jeg ser også gjerne at vi beholder Paulsen, men når det snakkes om at spillere ikke leverer varene, så mener jeg at Paulsen er en av de spillerne som altfor sjeldent leverer varene. For meg er han en stor skuffelse, basert på det potensialet mannen besitter. Jeg gir han gjerne et par sesonger til, men synes det er for drøyt å karakterisere det som noen katastrofe om han drar. Så bra synes jeg ikke han er.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Trapattoni wrote:Jeg ser også gjerne at vi beholder Paulsen, men når det snakkes om at spillere ikke leverer varene, så mener jeg at Paulsen er en av de spillerne som altfor sjeldent leverer varene. For meg er han en stor skuffelse, basert på det potensialet mannen besitter. Jeg gir han gjerne et par sesonger til, men synes det er for drøyt å karakterisere det som noen katastrofe om han drar. Så bra synes jeg ikke han er.
Hmm...så ofte som jeg er enig med det du skriver så var det faktisk en lettelse å se at det var noe vi ikke enes om :wink:

Paulsen er en av de bedre spillere som Glimt har, og det mener jeg basert på det han faktisk presterer og ikke bare potensialet.
Det eneste ankepunktet jeg har er at det kanskje kan virke som om ikke alle kamper engasjerer ham like mye.
Det virker som om han alltid tar spillet sitt til et nytt og høyere nivå jo bedre motstanderen er.
Det vil jo si at han ikke tar ut sitt ytterste mot dårliere motstand og det må jo sies å være en uting.

Så jeg ville si at det er en tilnærmet katastrofe om han skulle dra, Glimt ville få vansker med å erstatte en mann av hans kaliber.
Riktignok ikke så stor katastrofe som det blir den dagen vi mister Runar Berg :wink:
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Så jeg ville si at det er en tilnærmet katastrofe om han skulle dra, Glimt ville få vansker med å erstatte en mann av hans kaliber.
Riktignok ikke så stor katastrofe som det blir den dagen vi mister Runar Berg :wink:
For meg blir Kristoffer litt sånn "Trond Olsen". Med det mener jeg at han enkelte ganger presterer helt fantastisk bra. Vi har sett eksempler på backspill i soleklar landslagsklasse av Paulsen. Etter min mening ser vi dessverre minst like ofte at han gjør småguttefeil bakover. Det er litt oppsiktsvekkende og bekymringsfullt med tanke på at han faktisk begynner å bli en erfaren back. Han begynner snart å nærme seg 100 kamper i Tippeligaen.

Når det er sagt; det er verre å miste Paulsen enn Trond Olsen. Potensialet er udiskutabelt, og mitt inntrykk er at han er en meget hardt arbeidende og seriøs idrettsmann.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Flott at Even Iversen har signert.
Når det kommer til Sannes er jeg ganske så bestemt på at han ikke holder eliteserie nivå. Kan ikke se annet enn at denne signeringen kommer på bakgrunn at man må ha stallfyll.

C.B har jeg kritisert mye, kanskje tiden er inne for begge parter å skille lag for noen år?? Sikkert vært positivt for begge parter. Hvis så skjer måtte vi iallefall hentet inn en erstatter.

Paulsen må vi signere.!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Vel da vet vi jo hva hovedjobben vår blir under Brann kampen..
Støtt Paulsen.. Og sørg for at han bli så rørt at han signerer en 5 års kontrakt =)
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Nokia wrote:C.B har jeg kritisert mye, kanskje tiden er inne for begge parter å skille lag for noen år?? Sikkert vært positivt for begge parter. Hvis så skjer måtte vi iallefall hentet inn en erstatter.

Paulsen må vi signere.!
Bodø/Glimt må ha en ny midtbanespiller, en løpsterk "djevel", som erstatter uansett om C.B. blir eller ikke. Runar Berg får stadig kort og blir eldre.

Haldorsen ser ut til å lokke C.B. med rollen som sentral midtbanespiller og Høgli er kommet for å bli som indreløper.
Post Reply