Tore Reginiussen trener med Glimt?

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Gule Ørn wrote:Neida, Jeg har gitt opp Reginiussen, for jeg VET at Glimt styret ikke har guts nok til å prøve seg 8) Men tror Hoftun har litt vanskelig med å akseptere at Tromsø fikk Reggie.
Glimts styre har vist mye guts i denne saken. Jeg vet også at de har anstendighet nok til å respektere spillerens valg når det først er tatt. Å forsøke seg på en overtalelse nå, vil være det samme som å skyte seg selv i foten. Bodø/Glimt er definitivt tjent med å opptre med folkeskikk i slike saker. Jeg kjenner denne saken ganske godt, og jeg vet at alle parter har opptrådt ryddig i forhold til hverandre. Sånn skal det være.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Gule Ørn wrote:
Fra Oslo wrote:Selvom jeg har på følelsen av at Gule Ørn bare tøyser litt...
Tøyser litt ja, samtidig som det er litt seriøsitet igjen hos meg. :)
Var det ikke så at Øyvind Svenning hadde en slags muntlig avtale med TIL, men drastisk ombestemmte seg for å underskrive for Viking? :)

Neida, Jeg har gitt opp Reginiussen, for jeg VET at Glimt styret ikke har guts nok til å prøve seg 8) Men tror Hoftun har litt vanskelig med å akseptere at Tromsø fikk Reggie.
Tenkte på Svenningsaken selv. Den skjønner jeg var bitter for TIL. Spillere man nesten har i boks bør ingen andre prøve seg på, men det har ikke alle eliteklubber klart for seg. Pengene rår litt for mye.
Fotball er nesten alltid morsomt
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jaja, sikkert like greit å sitte på benken i tippeligaen som å sitte på benken i adecco. Erik og Cato kommer til å rule i midtforsvaret vårt neste sesong, og Stian, Håvard og Even er gode erstattere hvis skader skulle oppstå.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Pekri10 wrote:Jaja, sikkert like greit å sitte på benken i tippeligaen som å sitte på benken i adecco. Erik og Cato kommer til å rule i midtforsvaret vårt neste sesong, og Stian, Håvard og Even er gode erstattere hvis skader skulle oppstå.
Men så var det framtiden da..
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Jepp, kan ikke førvent at de to rula (som du sa) om to år....
ARGH!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Hågen wrote:Men så var det framtiden da..
Vi har Even.... pluss at vi har neste vinter (i tillegg til denne) til å skaffe fler! ;)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

K1M wrote:Vi har Even.... pluss at vi har neste vinter (i tillegg til denne) til å skaffe fler! ;)
Hysj, du ødelegger mitt forsøk på å være negativ! :wink:

Skulle bare så gjerne sett at vi allerede nå fikk inn en ung midtstopper til, er livredd for hva som vil skje om en to-tre år. Men du får nok rett.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Hågen wrote:
K1M wrote:Vi har Even.... pluss at vi har neste vinter (i tillegg til denne) til å skaffe fler! ;)
Hysj, du ødelegger mitt forsøk på å være negativ! :wink:

Skulle bare så gjerne sett at vi allerede nå fikk inn en ung midtstopper til, er livredd for hva som vil skje om en to-tre år. Men du får nok rett.
JEg kan jo steppe inn... selv om jeg spiller ving! Stor og sterk er jeg jo uansett! :lol:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Hågen wrote:
K1M wrote:Vi har Even.... pluss at vi har neste vinter (i tillegg til denne) til å skaffe fler! ;)
Hysj, du ødelegger mitt forsøk på å være negativ! :wink:

Skulle bare så gjerne sett at vi allerede nå fikk inn en ung midtstopper til, er livredd for hva som vil skje om en to-tre år. Men du får nok rett.
Hvis TIL gir Tore Reginiussen de samme mulighetene som Erik Bertheussen fikk, så skal du ikke se bort fra at han kan bli å finne i midtforsvaret vårt om 2-3 år. :wink:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Pekri10 wrote: Hvis TIL gir Tore Reginiussen de samme mulighetene som Erik Bertheussen fikk, så skal du ikke se bort fra at han kan bli å finne i midtforsvaret vårt om 2-3 år. :wink:
Midtforsvaret til Lillestrøm mener du vel ?
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

Pekri10 wrote:
Hågen wrote: Hysj, du ødelegger mitt forsøk på å være negativ! :wink:

Skulle bare så gjerne sett at vi allerede nå fikk inn en ung midtstopper til, er livredd for hva som vil skje om en to-tre år. Men du får nok rett.
Hvis TIL gir Tore Reginiussen de samme mulighetene som Erik Bertheussen fikk, så skal du ikke se bort fra at han kan bli å finne i midtforsvaret vårt om 2-3 år. :wink:
Erik B. kommer sikkert til å bli en god spiller, men han har slitt litt med holdningene. Når det første du gjør etter at du kommer til en klubb er å klage over at du ikke går rett inn på førstelaget i en alder av 18-19 år, så har du et lite holdningsproblem. Og når du i tillegg er rimelig krass om klubben i X antall intervju så var han nok ikke ønsket imed videre i TIL.
Tore R. virker som en mer reflektert ung mann enn Erik B, og jeg tror at han kommer til å bli en god spiller for TIL.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Taskeladdn wrote:
Pekri10 wrote: Hvis TIL gir Tore Reginiussen de samme mulighetene som Erik Bertheussen fikk, så skal du ikke se bort fra at han kan bli å finne i midtforsvaret vårt om 2-3 år. :wink:
Midtforsvaret til Lillestrøm mener du vel ?
Neida, midtforsvaret vårt. De får ikke Reginiussen også. :)

Når han har opplevd et nedrykk fra TIL-benken, skjønner han at han valgte feil og kommer til oss når vi bytter plass etter neste sesong. :wink:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Utrolig synd at han valgte Til framfor glimt. Kan ikke gjøre annet enn å ønske han lykke til. Han har i hvertfall en formidabel utfordring foran seg. De sportslige, forsvarsmessige utfordringene ligger da helt klart i Tromsø.. :lol: :lol:
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Jeg håper for Tore's del at han lykkes i TIL.
Synd om han skulle innse at han valgte feil.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Jeg skjønner valget til Tore R godt. Han ønsker større utfordringer enn det adecco kan tilby.

Lykke til videre. ( Bare synd det blir adecco uansett om 1,5 år ) hehe
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

Kanskje Glimt fremdeles er aktuell? :roll:

Alta og TIL er foreløpig ikke enige om overgangsum. TILs totaltilbud var visstnok under summen for utdanningskompensasjon som jo Alta minst har krav på. Budet ble avslått.

TIL viser igjen hva de mener med samarbeid ovenfor lillebroren i Finnmark. :guns
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Alta-supporteren wrote:Kanskje Glimt fremdeles er aktuell? :roll:
Ingen vits i å forsøke seg på Reginiussen igjen selv om avtalen mellom de respektive klubbene drøyer, all den tid han valgte TIL selv. Vi har mest bruk for spillere som helst vil spille for Glimt..
User avatar
Norlæningen
Posts: 279
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:34 pm
Location: Østfold

Post by Norlæningen »

TIL tilbydde vel Alta nesten 1 millioner for Regiuniussen? Langt over utdanningskompensasjonen. Men Alta avslo blankt og krevde ca 1.5 million for han.
<-FFK->
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Norlæningen wrote:TIL tilbydde vel Alta nesten 1 millioner for Regiuniussen? Langt over utdanningskompensasjonen. Men Alta avslo blankt og krevde ca 1.5 million for han.
Ny trend? Samme bildet som Sogndal/HamKam ang. Tommy Øren. Når det er sagt, så mener jeg det ikke er mer enn rett og rimelig at mindre klubber prøver å få så mye som mulig for spillere de helst ikke vil selge.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

Norlæningen wrote:TIL tilbydde vel Alta nesten 1 millioner for Regiuniussen? Langt over utdanningskompensasjonen. Men Alta avslo blankt og krevde ca 1.5 million for han.
Budet var på 275 000 kroner, og ble naturligvis avslått. Dette fra sikre kilder.
Last edited by Alta-supporteren on Sat Nov 26, 2005 8:38 pm, edited 1 time in total.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Hågen wrote:
Alta-supporteren wrote:Kanskje Glimt fremdeles er aktuell? :roll:
Ingen vits i å forsøke seg på Reginiussen igjen selv om avtalen mellom de respektive klubbene drøyer, all den tid han valgte TIL selv. Vi har mest bruk for spillere som helst vil spille for Glimt..
Skulle overgangen til TIL kollapse så håper jeg virkelig ikke Glimt-ledelsen lar stoltheten hindre en overgang til Glimt. Slike hensyn synes jeg ikke vi har råd til å ta.

Når det er sagt så tror jeg nok uansett løpet er kjørt med tanke på Reginiussen.
Glimt1916
Posts: 5640
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

Alta-supporteren wrote:
Norlæningen wrote:TIL tilbydde vel Alta nesten 1 millioner for Regiuniussen? Langt over utdanningskompensasjonen. Men Alta avslo blankt og krevde ca 1.5 million for han.
Budet var på 275 000 kroner, og ble naturligvis avslått. Dette fra sikre kilder.
275 000 :shock: Wow, det va virkelig storsinna av TIL...
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Alta-supporteren wrote:
Norlæningen wrote:TIL tilbydde vel Alta nesten 1 millioner for Regiuniussen? Langt over utdanningskompensasjonen. Men Alta avslo blankt og krevde ca 1.5 million for han.
Budet var på 275 000 kroner, og ble naturligvis avslått. Dette fra sikre kilder.
Hadde de kanskje diverse klausuler, eller var dette hele budet?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Hågen wrote:
Alta-supporteren wrote:Kanskje Glimt fremdeles er aktuell? :roll:
Ingen vits i å forsøke seg på Reginiussen igjen selv om avtalen mellom de respektive klubbene drøyer, all den tid han valgte TIL selv. Vi har mest bruk for spillere som helst vil spille for Glimt..
Tja, det var vel ganske dødt løp mellom de to klubbene, og med all respekt å melde så må jeg jo si at jeg skjønner valget Tore tok, ettersom han med litt tur kan spille seg rett inn på et eliteserielag. Hvis overgangen mellom Alta-TIL strander, tror ikke jeg at Tore ser det som et kjempeminus å spille for Glimt, han vurderte oss jo tross alt i det lengste.

En annen sak er om Glimt faktisk har 1,5 mill å slenge på bordet her.... Vi får muligens rulle igang "Folkets spiller" igjen :mrgreen: !

Los-Loco har talt!
Last edited by Los-Loco on Sat Nov 26, 2005 8:48 pm, edited 1 time in total.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

Kjenner ikke til noen klausuler, noe det sikkert var. Men summen er lav ved salg av en landslagspiller.
Locked