Visst det blir kvallik..

Moderators: Sulliken, Larsen

Best å møte i en evnt.kvallik.

Stabæk
3
5%
Sandefjord
3
5%
Moss
18
32%
Bryne
7
13%
Hønefoss
5
9%
Pors
20
36%
 
Total votes: 56

talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Jo, alle resultatene kan ikke gå i mot oss i 3 serie omganger! tror det er fult mulig!
You'll Never Walk Alone
Stine
Posts: 476
Joined: Thu Mar 31, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Post by Stine »

yellow wrote:I DAG HAR JEG FORTRENGT KAMPEN I GÅR, OG ER LANGT MER OPTIMISTISK. :)

REALITETEN ER AT VI LIGGER 3 POENG BAK KVALIKPLASS. MEN. DET ER 9 POENG Å SLOSS OM FØR ALT HÅP ER UTE.

DET ER FAKTISK IKKE MER UMULIG ENN AT RESULTATENE I NESTE SERIEOMGANG GÅR VÅR VEI. SLÅR VI LSK, OG FFK TAPER ER VI PLUTSELIG PÅ KVALIKEN, OG MULIGHETENE FOR FORNYET TIPPELIGAKONTRAKT ER INNEN REKKEVIDDE.

Muligheten for seier på Åråsen er absolutt til stede. Jeg er samtidig overbevist om at vi kommer til å se et Glimtlag med fandenivoldsk innstilling som virkelig er sultene på seier.

Før kampen mot FFK hadde jeg en lei følelse av at vi kom til å få oss en midt i tryne (forøvrig hadde jeg akkurat den samme følelsen mot AaFK), og min frykt var berettiget.
Men jeg har en helt annen følelse for kampen mot LSK. Jeg tror faen i meg seier en innen rekkevidde!

JEG TROR VI VINNER, FOLKENS! :D

Så utrolig godt å høre en slik opptimisme :D Jeg blir rett og slett i godt humør av å lese innlegget ditt.
Det er enda 2 uker igjen til neste kamp, så vi får håpe at Glimt bruker tiden godt.
Vi MÅ berge plassen, vi SKAL klare det!!!
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Når TIL kan slå LSK på Åråsen, og LSK faktisk klarer å tape i Ålesund, er det fullt mulig for Glimt å gjenta vår bedrift der nede. LSK er hektet av i gullkampen, og hvis Viking vinner i dag tror jeg de kan se langt etter bronsemedaljene også. Drillo uttalte for to serieomganger siden at 27 poeng ville holde til kvalifisering, kanskje bare 26, og han kan ennå få rett. Hvis FFK taper resten av kampene og Ålesund og Glimt vinner en kamp hver, ender alle tre lagene på 26 poeng, og Glimt får sannsynligvis kvalifisering på best målforskjell. Det virker som om Glimt er best når dere er absolutt nødt til å prestere, og nå er situasjonen definitivt slik. Stå på, og lykke til fra alle oppegående TIL-supportere! 8)
DIXI
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

brutus wrote:Når TIL kan slå LSK på Åråsen, og LSK faktisk klarer å tape i Ålesund, er det fullt mulig for Glimt å gjenta vår bedrift der nede. LSK er hektet av i gullkampen, og hvis Viking vinner i dag tror jeg de kan se langt etter bronsemedaljene også. Drillo uttalte for to serieomganger siden at 27 poeng ville holde til kvalifisering, kanskje bare 26, og han kan ennå få rett. Hvis FFK taper resten av kampene og Ålesund og Glimt vinner en kamp hver, ender alle tre lagene på 26 poeng, og Glimt får sannsynligvis kvalifisering på best målforskjell. Det virker som om Glimt er best når dere er absolutt nødt til å prestere, og nå er situasjonen definitivt slik. Stå på, og lykke til fra alle oppegående TIL-supportere! 8)
Jaja, vi sees i Tromsø når toppoppgjøret mellom Glimt og TUIL skal spilles til neste år.
So long, glimtforum.net
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Uansett hva som skjer så vil vi fortsette å støtte Glimt, og de som ikke gidder kan ryke og reise!

Så lenge det er håp så er det muligheter, men det blir tøfft og vanskelig, det er bare å brette opp armene og gi alt!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Et tap og resultatene imot..Årst skadet..så vil jeg se deg le.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Overveldende sympatiske, enkelte av disse Tromsøguttene gitt.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

brutus wrote: Stå på, og lykke til fra alle oppegående TIL-supportere! 8)
Takk, det der varmet faktisk :)
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Nord-Norges Stolthet wrote:Fryder meg at dere må sitte å finregne om det holder til kvalik....godt å se at Tromsø allerede har den poengsummen dere sikter til...Dere har det der med å ligge noen hakk bak oss vikinger fra nord,,,,,men for all del, lykke TIL :D
Glimt har vært i den øverste divisjonen uavbrutt i 12-13 år nå.
Det er vel mer enn man kan si om Tromsø. De har vel hatt noen turer ned synes jeg å huske. JO JO, kalles det vel..
Så, TIL har nok mer 1 div.-erfaring enn Glimt. :D Akkurat der ligger dere noen hakk foran oss. :D

"oss vikinger fra nord" (*f999999zzzz* du verden for noen vikinger... :lol: :lol: )
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Sånn jeg ser det nå er det greit vis vi spiller kvalik :!:
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

mester wrote:Et tap og resultatene imot..Årst skadet..så vil jeg se deg le.

Da ER Årst skadet...sendt hjem fra landslaget, går sannsynligvis glipp av noen TIL-kamper fremover...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Årst ute to-tre uker!
Ifølge landslagslege Thor-Einar Andersen er strekkskaden på baksiden av venstre lår såpass alvorlig at Årst kan være ute i to-tre uker.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=292418
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Gled dere ikke for tidlig: :wink:

"- Vi får nå se. Jeg har oppfattet dette som en lett strekk, og i så fall ser jeg ikke bort fra at han kan bli klar mot Lyn. Men det er litt tidlig å si, sier TIL-fysioterapeut Truls Hallen til Bladet Tromsø."
DIXI
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Strekkskade på høsten, og gjørmete og vintrige forhold i Tromsø...blir ikke lett å bli frisk.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

- Kjedelig for både oss og Ole Martin, men vi regner med å få ham på beina til neste seriekamp, sier Tromsø-trener Steinar Nilsen til TV 2 Nettavisen.
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

brutus wrote:
"- Vi får nå se. Jeg har oppfattet dette som en lett strekk, og i så fall ser jeg ikke bort fra at han kan bli klar mot Lyn. Men det er litt tidlig å si, sier TIL-fysioterapeut Truls Hallen til Bladet Tromsø."
En lett strekk, du liksom :mrgreen:

Image

"Årst fikk seg en liten strekk på dagens landslagstrening. Ting tyder på at han må stå over kvalifiseringskampen mot Moldova."
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Hei, nå begynner jeg å tro at du faker teksten på NTB-meldingene! :fy
DIXI
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Där trilla poletten ner ja...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Nei nei Mester, nå var du faktisk litt...dum??
DIXI
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Nä ..elak är ordet.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

yellow wrote:
En lett strekk, du liksom :mrgreen:

"Årst fikk seg en liten strekk på dagens landslagstrening. Ting tyder på at han må stå over kvalifiseringskampen mot Moldova."[/b]
Haha, utrolig hvor bra den passet inn! :lol:

Når det er sagt syns jeg såklart det var leit at han ble skadet. Hadde han faktisk som favoritt til å starte for Norge på lørdag.
Post Reply