Burde denne spilles like før innmarsj? http://thomax.uten.ne

Moderators: Sulliken, Larsen

Denne burde spilles i forkant av Hjemmekampene!!

1: Fortress Aspmyra med "krigs" musikk kunne vært helt Konge!
28
68%
2: Kanskje, kanskje ikke
6
15%
3: Nope, la oss spille Lisa gikk til skolen
7
17%
 
Total votes: 41

User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Håper på en litt " amerikansk" låt som hauser opp stemningen , kanskje akkurat den som er grunnlaget for hele tråden.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Nå sitter vi her og sier at denne sangen er bare så JÆVLIG bra. den blablabla (fyll ut det dere måtte ønske) og når sesongen starter kommer det til og bli. Faen må de spille så høyt supporterne skal synge før kamp og så kommer klagekoret på den.

Personlig kunne jeg tenkte med Prodigy med Smack my bitch up før kamp det hadde nok fyret opp ting antar jeg
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Godt poeng, noen må alltid syte uansett!! Kanskje man skulle lodde stemningen blant DGH??
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

for min del kun man ha droppa heile inngangs sangen...
Standaren hvær kamp er at folket på myra synger høyere og høyere.. Stemninga er enorm like før spillerene kommer inn. Yes no er det bare sekunder igjen... JUHUHHUUUUUU... Så BANG!!! kommer det noe møkkamusikk over annlegget som overdøver alle sammen... Og santlige holder kjeft..

Skal det være en inngangs låt.. Bør det være en låt som man kan synge med på... Og som ikke overdøver publikum !
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Vi slapp og vente til seongstart før det kom.. HEHE.. Er enig i at det burde kunne være noen for for allsang.. Det vil Wild Thing være aktuell siden det er en allsangsang. Vist de spiller samme sangen hver gang vil det nok bli allsang tilsutt npr alle har hlrt den 18 ganger i løpet av en senogn da har jge regnet hjemme kamp i Cupen 3 ganger 2 - 4 runde og semien
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 622 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Noen kan jo tre ut av sitt norske kollektivistiske sinn i 5 sekunder og ta en sjefsavgjørelse om å spille en sang før kampene, så får de som er så opptatt av å si i mot massene hele tiden bare grine litt? Umulig å unngå syting, hverken på det faktum at det spilles en sang, og sikkert enda mer angående hvilken sang som spilles.

Jeg syns det lager den riktige stemningen om man har en skikkelig god-låt før kampene. Det ødelegger ikke noe å spille en sang i 30 sekunder. DGH vil uansett synge og lage liv både før og etter sangen, så kan ikke helt skjønne at stemningen blir drept.

Spill en overdøvende sang etter scoringer...da snakker vi festbrems.
Una mas cerveza.
Glimt1916
Posts: 5660
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 442 times
Been thanked: 447 times

Post by Glimt1916 »

Novi wrote: Spill en overdøvende sang etter scoringer...da snakker vi festbrems.
Det gjorde de før på myra. Her blir det liv med DDE. Snakk om å ødelegg øyeblikket totalt
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 622 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Glimt1916 wrote:
Novi wrote: Spill en overdøvende sang etter scoringer...da snakker vi festbrems.
Det gjorde de før på myra. Her blir det liv med DDE. Snakk om å ødelegg øyeblikket totalt
Jepp, og før cornere. Kunne spille "Life is life" to ganger på den tiden Staurvik brukte på å subbe ned til hjørneflagget.
Una mas cerveza.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Novi wrote:Noen kan jo tre ut av sitt norske kollektivistiske sinn i 5 sekunder og ta en sjefsavgjørelse om å spille en sang før kampene, så får de som er så opptatt av å si i mot massene hele tiden bare grine litt? Umulig å unngå syting, hverken på det faktum at det spilles en sang, og sikkert enda mer angående hvilken sang som spilles.

Jeg syns det lager den riktige stemningen om man har en skikkelig god-låt før kampene. Det ødelegger ikke noe å spille en sang i 30 sekunder. DGH vil uansett synge og lage liv både før og etter sangen, så kan ikke helt skjønne at stemningen blir drept.

Spill en overdøvende sang etter scoringer...da snakker vi festbrems.
WORD
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Nå begynner det å ligne litt hockey-takter! :D
Skal ikke slenge på litt bengalske lys og fyrverkeri over spillertunnelen også, mens spillerne kommer ut?! :D¨


...hadde egentlig vært litt tøft :P
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
baron
Posts: 39
Joined: Tue Oct 26, 2004 5:46 pm
Location: Ålesund sentrum
Contact:

Post by baron »

Du som har laga krigs hymnen er det mulig å få den lasta ned.
Eg er Glimt fan fra sunnmøre som og er speaker for 5 divisjons laget Vigra IL og eg kunna tenkt meg å bruke den på kampane. :D
Åssa
Posts: 300
Joined: Mon Oct 18, 2004 8:52 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 25 times

Post by Åssa »

Æg stæmme førr å få Tungtvann tell å lage en egen Glimt-versjon av "Kjør På" - der tæksten e:

Du kan si at du e rå,
men vi e nummer en, e suveren,
kan ikke slås kan ikke nås,
Ka hete vi Bodø/Glimt (orig: Tungtvann)
Kor e vi fra Nordland
....

Dettan e den ultimate krigs-låten!
Kun ett ord som må byttes ut (Tungtvann med Bodø/Glimt).

Æg har førrsjåvidt miksa og triksa litt på tuntvann-versjonen. Det høres kult ut, men æg kainn ikkje slæppe den på markedet uten Tungtvann sin væsignels.....
Glimt1916
Posts: 5660
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 442 times
Been thanked: 447 times

Post by Glimt1916 »

hehe, ikke dumt. Sendte inn spørsmål til Tungtvann når de va tett på nett på Dagbladet og spurte om de kunne lage en Glimt-sang, men de svara aldri på det.
Wenche90
Posts: 569
Joined: Sun Apr 03, 2005 3:51 pm
Location: Hunstad
Contact:

Post by Wenche90 »

Æ syns den ideen va bra æ :) det hadde vært tøft vess dæm kunne ha gjort det..
BodøGlimt førr evig og alltid! <33
Vi e tilbake dr vi hør hjemme! :D

Stolt medlem i DGH!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ja, tøft om Tungtvann hadde stilt opp på noe sånt!

Men hadde fortsatt vært maks kult å spille den som brawno la ut... litt hockey-takter på myra hadde vært fett!
Skal vi bli den første klubben som prøver noe slikt?

Jeg vet med meg selv at jeg ELSKER å høre litt aggresiv musikk før jeg skal spille kamp.. sitter ALLTID med mp3-spilleren på full guffe på vei til kampene.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Glimt1916 wrote:hehe, ikke dumt. Sendte inn spørsmål til Tungtvann når de va tett på nett på Dagbladet og spurte om de kunne lage en Glimt-sang, men de svara aldri på det.
De ble spurt i 03 (trur der det var 03) men de svarte nei det kunne de ikke siden de ikka hadde noe forhold til fotball og dermed følte at det bare ble feil.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

En kraftig rocka versjon av mission Impossible 2, hadde ikke vært å forakte. 8)
Ball?
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Høres ikke heelt dumt ut det heller ! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Gule Ørn wrote:En kraftig rocka versjon av mission Impossible 2, hadde ikke vært å forakte. 8)
Noe sånt? http://blueshit.net/lyd/Mission%20Impos ... 0Remix.mp3
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ikke det jeg så for meg i alle fall... den der var det litt for lite flyt over, samt at den var litt FOR heavy..... på en måte :P
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

MacDaddy wrote:
Gule Ørn wrote:En kraftig rocka versjon av mission Impossible 2, hadde ikke vært å forakte. 8)
Noe sånt? http://blueshit.net/lyd/Mission%20Impos ... 0Remix.mp3
Huff og atter huff :tenk
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

MacDaddy wrote:
Gule Ørn wrote:En kraftig rocka versjon av mission Impossible 2, hadde ikke vært å forakte. 8)
Noe sånt? http://blueshit.net/lyd/Mission%20Impos ... 0Remix.mp3
Tøff den, men glem at jeg sa rocka versjon. Etter å ha hørt litt på flere versjoner av sangen, både rocka og "urocka", har jeg kommet fram til at mission Impossible 2, fremført av Limp Bizkit muligens er den tøffeste. Finne den fram MacDaddy? :)
Ball?
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Takk.

Den ville tatt av! 8)
Ball?
Mariasha
Posts: 2715
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 41 times

Post by Mariasha »

Nei, vær så snill.. Ikke noe Limp Bizkit på stadion :p

Av de som har være foreslått synes jeg fremdeles Klaus Badelt - He's A Pirate (låta nevnt først) er det beste alternativet, men finnes sikkert bedre..
Post Reply