Kamptråd: Løv-Ham - Bodø/Glimt, mandag 17. april

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

eidurgud wrote:Det skal mye til for å kunne titelere seg "ekspert" i TV2 ser jeg!

Radio3 sa at Sannes var elendig, kort og "godt". Alle her inne som hørte kampen på radioen var sikre på at han skulle ut etter pause.
ikke ALLE hørte at han sa han var elendig , ialle fall ikke jeg.
men hørte reporteren si at Sannes hadde fått ufortjent mye kjeft i første omgang , de gangene de hadde sluppet forbi ,hadde vært i situasjoner hvor de hadde vært to mot en. han hadde bidratt mye i forhold til det offensive spillet.
Hoftun trekker han jo ikke fram for ingenting....
Last edited by imre on Mon Apr 17, 2006 10:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

Jeg irriterer meg over den manglende dekningen av adeccoligaen... hvis dette fortsetter er jeg redd jeg boikotter TV 2!
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

imre wrote:ikke ALLE hørte at han sa han var elendig , ialle fall ikke jeg.
men hørte reporteren si at Sannes hadde fått ufortjent mye kjeft i første omgang , de gangene de hadde sluppet forbi ,hadde vært i situasjoner hvor de hadde vært to mot en. han hadde bidratt mye i forhold til det offensive spillet.
Flisespikker :wink:

De fleste var enige om at han måtte ut, ihvertfall.

Jeg fikk ikke med meg at han sa at Sannes hadde fått for mye pepper, når sa han det?
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

eidurgud wrote:Slo forøvrig ikke av radioen med en gang, og fikk med meg hva Bergersen mente om kampen.
Æ åsså.. Fikk åsså me mæ den geniale sange de valgte å spælle etter intervjue: "The first cut is the deepest" :wink:
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

eidurgud wrote:
imre wrote:ikke ALLE hørte at han sa han var elendig , ialle fall ikke jeg.
men hørte reporteren si at Sannes hadde fått ufortjent mye kjeft i første omgang , de gangene de hadde sluppet forbi ,hadde vært i situasjoner hvor de hadde vært to mot en. han hadde bidratt mye i forhold til det offensive spillet.
Flisespikker :wink:

De fleste var enige om at han måtte ut, ihvertfall.

Jeg fikk ikke med meg at han sa at Sannes hadde fått for mye pepper, når sa han det?
rett etter pause...

som sagt Hoftun trekker ikke Sannes frem for ingenting....

og hvem er enig at han må ut ...? vi som sitter å hører på radio... :roll:
yeah right , ka vet vel vi....??? :wink:
Last edited by imre on Mon Apr 17, 2006 10:41 pm, edited 2 times in total.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Kent fikk spørsmål om det var alle skadene som var skyld i at vi tapte, hvorpå han svarte noe sånt som:
Nei, de var jo ikke på banen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

imre wrote:rett etter pause...
som sagt Hoftun trekker ikke Sannes frem for ingenting....
Ok.

Nei, jeg sier bare at JEG satt med en følelse av at han spilte dårlig, utfra det jeg hørte på radioen. Mendi mener jo også at Sannes spilte ok.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

eidurgud wrote:Kent fikk spørsmål om det var alle skadene som var skyld i at vi tapte, hvorpå han svarte noe sånt som:
Nei, de var jo ikke på banen.
Han sa vel at vi har en stall på 21 spillere hvor alle skal være mer enn god nok på dette nivået.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

"Svakt over hele linja" e overskrifta på AN s førsteside. og nevner at serie A ikke blir en dans på roser
Glimt gjorde iflg AN 3 feil: slo langt, klarte ikke å holde på ledelsen, slurvet bakover.
Hoftun sier Glimt skulle vært mer kyniske. Langnes si at det så ut som frisparket skulle gå i muren og at han derfor sto i ro.
Landslagstreneren til Costa Rica var der. Skal tru om vi får to mann i VM etter Brenes målene?

Karakterer i AN: Langnes 4 Sannes 5 Iversen 3 Hansen 4 Miller 4 Hamoud 3 Høli 4 Jacobseb 4 Råket 4 Brenes 6! Sakkariassen 4
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Mendi...
Skulle ønske at noen ga responser fra publikum til trenere og spillere, slik at noen kanskje så de feilene som kanskje ikke de så selv + noen andre kommentarer,
som at vi burde utnytte Miller mest mulig på den måten..
Håper bare trenerne gjør det beste ut av Glimt fremmover i sessongen...
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

Dette var elendig...
Vi har ein stall som skal kunne gå inn å gjøre dette rett sjølv om eit par sentrale mann er ute, men det avspeglar vel ståda i laget, med tempovanskar i midten bak og mangel på sentrale folk elles + fire borte frå i fjor...(Olsen, Kjølner, Berg og Paulsen)
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Post by Knuta »

Ja. Temposvakheter bak er formidable. Å slippe inn 3 mål mot en motstander som Løv/Ham er intet midre enn elendig. Selv uten viktige spillere burde Glimt ha overkjørt laget. Var i Bergen i helga og så kampen. Glimt spillte langt uten adresse, brukte ikke kontringsjansene når de var der. Uten fasong, og også temposvakt på midtbanen. Hvor var innsatsen??. Løv/ham hadde 2 spillere som holder noenlunde nivå, og jeg er nesten sikker på at laget rykker ned. Nok en gang taper Glimt kamper når innstilling og innsats er borte. Laget virket ikke kampklart, er det noen som har forklaring på dette??. Min vurdering av spillerne er at Miller, Brenes og Sakk spilte bra, resten var langt under pari.
Last edited by Knuta on Tue Apr 18, 2006 9:15 am, edited 1 time in total.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Jeg tror mye av årsaken er denne jævla 4-4-1-1 formasjonen. Uvant og laget kløner det til med kontringene og hurtige overganger.

Gå tilbake til 4-3-3!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Knuta wrote:Min vurdering av spillerne er at Miller, Brenes og Sakk spilte bra, resten var langt under pari.
Sakk er under par så lenge han ikke putter mål, eller spiller helt fantastisk på andre måter, spør du meg...
Una mas cerveza.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

macpaco wrote:
Knuta wrote:Så Løv-ham i en kamp i fjor. Tror det er det dårligste 1.div laget jeg har sett. Forstår ikke hvordan Glimt skal tape poeng mot dette laget,
Vi takker for tre poeng og ønsker god tur hjem til nordnorge.

Christian
Forza, Forza Løv-Ham
Bare å gratulere med seieren. Lykke til videre :mrgreen:
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Vi tapte ikke pga feil formasjon. 4-4- 1-1 er en formasjon som står mye bedre til de spillerne vi har enn 4-3-3. Tror på bedre tider når vi får Olav tilbake på plass. Min eneste bekymring er den totale mangel på fart i midtforsvaret. (Og Glimts økonomi. )
I medgang og motgang
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Begod wrote:Min eneste bekymring er den totale mangel på fart i midtforsvaret. (Og Glimts økonomi. )
Helt enig. Hvis vi rykker opp må vi først og fremst forsterke forsvaret + en kvalitetsspiss. I tillegg må Glimts inntekter økes betraktlig skal vi ha håp om å stabilisere oss i tippeligaen!
L.U*H.G
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

macpaco wrote:
Knuta wrote:Så Løv-ham i en kamp i fjor. Tror det er det dårligste 1.div laget jeg har sett. Forstår ikke hvordan Glimt skal tape poeng mot dette laget,
Vi takker for tre poeng og ønsker god tur hjem til nordnorge.

Christian
Forza, Forza Løv-Ham
Grattis. :klapp Stå på videre. Hørtes ut som at dere har mange spennende spillere årets lag.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

John Doe wrote::oops: Ingen bombe at det ble tap i Bergen. Dette beviser at Glimt står foran ENORME utfordringer om det skulle bli opprykk. Og det tror jeg fortsatt det blir! :D
Problemet er bare at med så mange profiler ute kan Glimt tape for hvem som helst på bortebane. Vi må bare prise oss lykkelige for at gårsdagens mannskap ikke var på Åråsen, Ullevaal eller andre tippeligaarenaer!
Skrekk og gru hvis det ikke kommer et halvt dusin forsterkninger til neste sesong, som forhåpentligvis blir en divisjon høyere. Hvis ikke må vi bare holde oss i serie A.
Uansett - Hødd skal knuses! (Men da må vi få tilbake et par viktige spillere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
:evil:
Det er kanskje ikke noe bombe, men? LøvHam har et spillerlønnsbudsjett på 1,6 mill, totalbudsjett for A-laget på 5 mill og først i påskeuken startet de med trening på dagtid!

Bodø/Glimt presterer trøsteløst mye dårligere enn LøvHam. Forskjellen mellom klubbenes forutsetninger er så store at det Glimt gjør i Bergen er til å bli skamfull av.
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

sand wrote:
John Doe wrote::oops: Ingen bombe at det ble tap i Bergen. Dette beviser at Glimt står foran ENORME utfordringer om det skulle bli opprykk. Og det tror jeg fortsatt det blir! :D
Problemet er bare at med så mange profiler ute kan Glimt tape for hvem som helst på bortebane. Vi må bare prise oss lykkelige for at gårsdagens mannskap ikke var på Åråsen, Ullevaal eller andre tippeligaarenaer!
Skrekk og gru hvis det ikke kommer et halvt dusin forsterkninger til neste sesong, som forhåpentligvis blir en divisjon høyere. Hvis ikke må vi bare holde oss i serie A.
Uansett - Hødd skal knuses! (Men da må vi få tilbake et par viktige spillere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
:evil:
Det er kanskje ikke noe bombe, men? LøvHam har et spillerlønnsbudsjett på 1,6 mill, totalbudsjett for A-laget på 5 mill og først i påskeuken startet de med trening på dagtid!

Bodø/Glimt presterer trøsteløst mye dårligere enn LøvHam. Forskjellen mellom klubbenes forutsetninger er så store at det Glimt gjør i Bergen er til å bli skamfull av.

Helt enig med deg, sand. Har lyst til å si at gressmatten er grønn med to mål og 22 spillere på banen i denne kampen og, og si det så greit som at bomber skjer. Utfrodringen blir jo å la tullet i de to første kampene være, og begynne å spille fotball og rett og slett høvle over motstanderen i de kommende kampene. Mot Sparta skulle vi vunnet med flere mål, og Løv-Ham skal så absolutt være lett match, selv på bortebane. Knepne seiere skal komme mot bortelag som er særs gode hjemme på møkkete baner, og bomber skal komme på høsten når vi er på strak vei mot seriegull. Ikke hjemme i serieåpningen og mot Løv-Ham i 2. runde.

Blir det ikke grusings på søndag blir æ forbanna!
Una mas cerveza.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Ifølge kommentator på Radio3 var det 23 spillere på Løv-Hams banehalvdel i midten av andre omgang!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

mester wrote:Ifølge kommentator på Radio3 var det 23 spillere på Løv-Hams banehalvdel i midten av andre omgang!

Bodø/Glimt slo Steigen 2-0, tapte for Sogndal 1-4, 1-0 mot Sparta og 2-3 for Løv-Ham.

Dette er ikke bare en kamp, men dessverre en rekke av prestasjoner under middels.
Post Reply