Kamptråd: Løv-Ham - Bodø/Glimt, mandag 17. april

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Stine
Posts: 476
Joined: Thu Mar 31, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Post by Stine »

dalers wrote:Minner om denne:
Larsen wrote:Rock har åpent på mandag og viser fotballxtra på storskjerm med radio3 sin liveoverføring over høytalerne.
Dørene åpner kl.13.00 og de viser engelsk fotball før Glimt spiller.
HORDEN samles og koser seg over at Glimt knuser Løv-Ham!!!!


Er det mange som har tenkt seg bortover på Rock? Er det 18-årsgrense?

Jeg vurderer sterk å dra, men hvis det er aldersgrense er det uansett uaktuelt for meg... :roll:
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Dreit på draget der ja.. :oops:

Jeg mener selfølgelig at vi har det beste forsvaret i Adecco når Hoftun og Halvorsen/TJ spiller sammen med Cato og Miller :!:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

;)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1290
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Jeg kjenner at jeg begynner å bli spent nå. Nå ser vi hvorfor unge lovende spillere bør gå til Glimt. Andre serierunde, og halve laget er spillere som ikke ville fått sjansen i klubber som har råd til en benk som er full av erfarne spillere som er etablerte på høyt nivå. Dersom en av de nye slår til i dag holder vi på å lage en ny stjerne. Det er bra for Glimt, og bra for spilleren det gjelder. Tre poeng, og minst en som virkelig overbeviser oss i dag - det satser vi på :D
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Velkommen til forumet bennybasso. Jeg er på ingen måte komfortabel med situasjonen før dagens kamp. Det er nok en fare for at mange av oss undervurderer Løv/Ham/overvurderer oss selv. Holder tipset ditt om 2-2 er i hvert fall jeg brukbart fornøyd situasjonen tatt i betraktning.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: En kamp der vi må jobbe for poenga!

Post by Larsen »

bennybasso wrote:Jeg ser mange av dere patrioter har trua på glimt ikveld, men hvis vi tar med det faktum at glimt hadde i perioder store problemer med Sparta Sarpsborg i forrige runde så tror jeg vi skal få slite for poengene idag.
Løv-Ham tapte 1-0 borte mot Bryne forrige runde og i følge rapportene leverte de en brukbar kamp. Spissene Johnny Mikael Gallefoss og det unge talentet Arve Walde som aldri klarte å slå igjennom på Brann Stadion er sikkert gira på å gjøre livet surt for glimt forsvaret. Et glimt som mangler flere av de mest rutinerte spillerene, og med en Brenes som ble satt i bakgrunnen til fordel for Sannes forrige kamp bobler nok ikke over av selvtillit. Med dette tror jeg ikke vi skal forventet så altfor mye av denne unggutten som har slitt med å få ting til å stemme etter han kom til Aspmyra.

Med dette tar jeg en munn av kaffen min og slår til med stalltipset: 2-2
:shock:
Velkommen til forumet :)

Jeg føler meg veldig usikker på denne kampen og kjenner at spenningsnivået stiger til helt nye høyder etterhvert som vi nærmer oss kampstart.
Prøvde å finne litt ut av om hjemmelaget har noen skader uten at dette var spesielt vellykket, nærmeste var denne sekvensen på dagbladets oddstips:
Vår vurdering: Løv-Ham tapte serieåpningen borte for Bryne, men det er ikke noe å skamme seg over. Storesund er fremdeles ute. Aga og Gallefoss har slitt med mindre skavanker, men er trolig med. Fem førstelagsspillere er ute hos Glimt. Johansen, Theting og Råstad er nye på skadelista. Berg og Hoftun er heller ikke med. Miller er dog tilbake for laget som slo Sparta med knepne 1-0 i serieåpningen. Gjestene er gjort til altfor store favoritter.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Da begynner sendingen straks på Radio3. Kjenner spenninge stiger nå. Uavhengig av alle de som er skeptiske så har jeg god tro i dag. Randall har vist at han holder nivået i Hesa, og med bedre spillere rundt seg så har jeg god tro på at han holder nivået i adecco veldig godt. Når det gjelder midtbanen så skal vi ikke engste oss så veldig. Thomas er i stadig fremgang, Tom viste i fjor at han holder tippeliganivå på midtbanen og Mounir å Stig Arild holder da virkelig godt adecco-nivå. Gleder meg til kamp nå..
Tippeliga 2015
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

radio3 sendinga virker ikke her :( :shock:
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Post by Krestmund »

Ikke her heller!
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Ikke her heller.. Den klikka akkurat da det skulle begynne. Kanskje overbelastning..... Typisk!
L.U*H.G
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ikke her heller! :shock:

Hvilken "player" spiller dere den av i?
Last edited by K1M on Mon Apr 17, 2006 4:23 pm, edited 1 time in total.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Ja virka frem til sendinga skulle begynne... så ble det stopp 2 minutter over 4
Tippeliga 2015
Moikaw
Posts: 107
Joined: Sat May 07, 2005 4:58 pm
Location: Jessheim (Bodø)

Post by Moikaw »

Den virker ikke her heller. Jeg har sendt en mail til Radio3, menikk fått noe svar enda. Sikkert for stor interesse... ;)

(Bruker Mediaplayer)
Last edited by Moikaw on Mon Apr 17, 2006 4:20 pm, edited 1 time in total.
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. :glimt
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

bruker WMP her, og funker nå. Ingen av delen funket tidligere. Får håpe det holder når kampen begynner! :shock:
Una mas cerveza.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Nå er den oppe og går igjen hos meg. Håper den holder til kampen er over nå da...
Tippeliga 2015
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Oppe å går her å!!!!!!!! Digg...
L.U*H.G
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ja, så sannelig, nå fønker det her også! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Hør æ dalers flira i det fjerne? :p
Una mas cerveza.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

****midlertidig stengt inntil kampen er over****
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Åpnet igjen.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16606
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Liker ikke at aafk, godset og bryne kommer i gang med flyt.. vi burde og vært der oppe på tabellen.

Vi får håpe at vi stiller med toppet lag mot Hødd neste kamp, og at vi blir forskånet mot skader ytover i sesongen. Dette var ikke bra
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Skal heller reflektere meg bort til sofaen. Vil bare glemme denne kampen så fort som mulig. Håper bare folket stiller opp på neste kamp! Da skal vi ROPE Hødd av banen!! :twisted:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Ja, er bare å snøre skoa på søndag igjen! Positivt at Even Iversen viste seg god, og Brenes putta 2. Er rett og slett organiseringen o forsvaret som er det store problemet, noe Kent og Erik står ansvarlig for...
Una mas cerveza.
Post Reply