Ny kontrakt for Stig!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Ny kontrakt for Stig!

Post by SH »

En tur i tidlige nattetimer med forumets desidert kjekkeste, Hågen, kunne fortelle meg at Stig Johansen har skrevet under på en ny kontrakt. Dette står i morgendagens avis, link regner jeg med noen henter fram når den kommer.

Avisa kunne også avsløre at kommende storspiller Tom Høgli og Håvard Sakariassen er i kontraktsforhandlinger. Cato Hansen skulle i møte med klubbledelsen.

Kommentarer?
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Post by Krestmund »

Den kontrakten burde ikke være så lang...
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Krestmund wrote:Den kontrakten burde ikke være så lang...
Fikk dessverre ikke med meg kontraktslengden, grunnet sniklesning ikke ser veldig bra ut når man ikke skal handle avisa.
Tipper det er to år det er snakk om.
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

Stig får kontrakt ut 2007. Hoftun sin kontrakt går ut i år og pendling og sportslig suksess avgjør om han fortsetter i Glimt.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Kontrakt ut 2007-sesongen føler jeg er helt riktig, noe særlig mer enn det tror jeg ikke Stig kan bidra på et høyt nivå. Samtidig gledelig å se at Glimt har lært av tidligere feil, og er allerede nå i forhandlinger med framtidens Glimtstjerne Tom Høgli. (Noen som vet når den nåværende kontrakten hans går ut, forresten?)

Dette med Hoftun var litt overraskende, trodde virkelig han satt på en lengre kontrakt som sportslig leder, evt. en kortere kontrakt med oppsjon på flere år. Kan ikke si det beroliget meg..

Et annet interessant tema når vi først er inne på kontraktsforhandlingene med disse spillerne er noe som ble tatt opp i en annen debatt her, og som omhandler lønnskutt. Tror dere det er sannsynlig at noen av de overnevnte spillerne går med på å redusere lønnen/endre lønnsopplegget for å lette på økonomien til Glimt..?
Post Reply