Kamptråd: Bodø/Glimt - Strømsgodset 16mai kl 1800

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Nå må vi tilbake i 4-3-3, kan ikke skjönne noe annet, nå som Runar er tilbake. Her må det full trökk til på treningene, og ny tenning. Neste toppkamp kommer mot Bryne. Den skal vi vinne. På tide med en stor konjakk nå.
Fotball er nesten alltid morsomt
OTH
Posts: 2271
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Det samme som i fjor skjedde idag. Vi presset og hadde spillet i første omgang, men så får vi et mål imot tidlig i andre, mens vi kjemper for utligning så putter de nr2 og laget kolapser.
Hadde håpet at det var fjernet fra i fjor men her trenger Kenta og Erik å få rettet det opp.

Får håpe vi greier 3 poeng på jæren til helgen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Jabbe85
Posts: 203
Joined: Tue Apr 13, 2004 11:47 pm

Post by Jabbe85 »

Tragiskt tap jeg var lit redd denne kampen kom til å ende med tap tippa faktisk for meg selv U for jeg visste at det ville bli hardt. Nei nå er jeg tris bare trist
DGH medlem nr 136

((-:Bodø/Glimt superlaget fra nord:-))
MAN UNITED FAN FOREVER!!
Jabbs United on Hattrick.org
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Trur vi kan si det sånn... At den alternative formasjonen 4-4-1-1 nå er drillet inn... Og at hvis det stoppe heilt opp med 4-3-3 som vi SKA/MÅ sats på heretter.. Så kan vi legg over til den =) ( e trur såklart ikke at tallan har så mye å si ) Men med 4-3-3 så trur jeg at vi har litt mere defansiv trygghet... Savne Andre =( FUSTRERT JA !!
OTH
Posts: 2271
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Trur jeg bare legger denne kampen bak meg og ser frem mot neste helg, da er det Bryne på jæren som skal forhåpentlig møte et Glimt lag som vil reise kjærringa etter en dårlig omgang idag.

Jippi start putta mot VIF
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Avedis
Posts: 348
Joined: Thu Mar 25, 2004 8:22 am
Location: København

Post by Avedis »

Faen dette var trist. Kjenner at denne blir vond å svelge. Fikk en vond følelse da vi ikke satte sjansene i første.

Men neste helg er vi tilbake. Bryne må gruses!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Post by Sulliken »

Det er så skuffende at vi ikke putter 2 i første omgang.

Når det gjelder nye spillere, trur jeg det er i forsvar vi trenger forsterkninger. Bare se på målforskjellen, Vi scorer relativt bra, men 12 baklengs er for dårlig.

De som maser om trenerskifte kan gjøre det på PM seg i mellom. Det er ikke en aktuell debatt.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

De seriøse økonomiske problemene er der uansett. Det må kanskje vurderes, etter hvert som det blir mer og mer åpenbart at det ikke blir opprykk, å kvitte seg med spillerne med høyest lønn, ta støyten, og begynne arbeidet fra bunnen av.

EDIT: Dette var en kommentar til barrat.
Last edited by Kesseboy on Tue May 16, 2006 7:04 pm, edited 1 time in total.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Post by Sulliken »

Drammen wrote:Da skal denna karen på fylla, men jeg forstår følelsen dere sitter igjen med nå! Har vært mange tunge stunder i Drammen før også!

Lykke til videre, håper virkelig dere tar plassen etter oss, og rykker opp via kvallik! :)
takk for kampen, det var en fortjent seier, tross alt, når vi taper 0-3. Det er fremdeles en lang sesong, og dere hadde nok litt tur i første i dag.

Men skal dere klare direktye opprykk, må dere ta flere trepoengere hjemme..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

haha.. når glimt ikke scorer i første omgang på sine sjanser så taper de, sånn har det vell ca alltid vært.. som jeg kan huske da..
er så synd at det er sånn standard i glimt at sånn å sånn må det være for å vinne ellers taper vi osv.. :/
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Ok gutter (og jenter :wink: ) i dag ble det tap. 0-3 for Godset er ikke bra, sant nok, det er poengene som telles opp ved sesongslutt, men ikke heng ut klubben for dette. 1. omgang hadde vi MANGE sjanser, og det var rett og slett uflaks som gjorde at vi ikke hadde 2-0, eller mer til pause. Greit at noen for diverse sure oppstøt like etter kamp, men prøv å begrens dere. Sett at noen spillere kommer inn å leser dette, tror dere det hjelper laget at de leser dritt om seg selv?

Ja, ting burde være mye bedre. Vi BURDE ha hatt mer poeng etter denne runden, men hvis vi skal kritisere laget, kom med noe konstruktivt, ikke noe vas ala "ut med trenerne, de er ellendige!"

Når det gjelder dagens kamp, sitter det mye i hodet tror jeg. Som jeg skrev hadde vi flere skudd i tverrliggeren, så det var mye uflaks i dag.. Hadde vi fått inn de skuddene, hadde nok kampbildet blitt en del endret!

Ja jeg er skuffet, VELDIG skuffet, men det er en sang som vi har som heter "I medgang, og motgang", og hvis ikke diverse "supportere" her inne sier seg enig i det, gjør det meg INGEN ting om de finner seg noe annet å gjøre...
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

DarKman wrote: Det handler ikke om det. Se hva som har skjedd de siste årene? Sist Glimt var nede tok det 13 år før de kom opp igjen. 13 ÅR!! De siste sesongene (minus medaljeåret)har vi slitt i bunnen av eliteserien, og har rett og slett ikke vært bedre. Som supporter er jeg ikke fornøyd, selvfølgelig ikke. Hvorfor har de ulike trenerene blitt "sparket" i Glimt de siste årene? Jo fordi de ikke har prestert nok. Med 32 mill i budsjett regner jeg med at Glimt ikke er tilfreds med dagens tilstand på lik linje med mange av supporterne.
Det nytter ikke å drege inn budsjett på 32 mill, du må jo og se på hvilket budsjett de andre klubbene har, ikke minst likviditeten til klubben, OG EGENKAPITALEN!! Se for deg at supporterne til MK hadde klaget og laget leven for at klubben ikke spiller i TL, blir ikke det litt feil?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

RS wrote:1. omgang hadde vi MANGE sjanser, og det var rett og slett uflaks som gjorde at vi ikke hadde 2-0, eller mer til pause.
Jeg vil ikke lage dårlig stemning, men det er det jo allerede her så ... Når man bommer på mange sjanser i én kamp er det uflaks. I to kamper kan det være tilfeldigheter. I tre kamper er det mistenkelig, og etter det må man begynne å spørre seg om det ikke er udyktighet inne i bildet.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

RS wrote: Ja jeg er skuffet, VELDIG skuffet, men det er en sang som vi har som heter "I medgang, og motgang", og hvis ikke diverse "supportere" her inne sier seg enig i det, gjør det meg INGEN ting om de finner seg noe annet å gjøre...
Å være Glimtsupporter er jo 9 av 10 ganger å være supporter i motgang :)
OTH
Posts: 2271
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Kesseboy wrote:
RS wrote:1. omgang hadde vi MANGE sjanser, og det var rett og slett uflaks som gjorde at vi ikke hadde 2-0, eller mer til pause.
Jeg vil ikke lage dårlig stemning, men det er det jo allerede her så ... Når man bommer på mange sjanser i én kamp er det uflaks. I to kamper kan det være tilfeldigheter. I tre kamper er det mistenkelig, og etter det må man begynne å spørre seg om det ikke er udyktighet inne i bildet.
Håper at sakk og co finner formen, greit sakk har puttet 6, men når de har så mange sjangser som de har og ikke å greier å sette de er det fare på ferde
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Kesseboy wrote:
RS wrote:1. omgang hadde vi MANGE sjanser, og det var rett og slett uflaks som gjorde at vi ikke hadde 2-0, eller mer til pause.
Jeg vil ikke lage dårlig stemning, men det er det jo allerede her så ... Når man bommer på mange sjanser i én kamp er det uflaks. I to kamper kan det være tilfeldigheter. I tre kamper er det mistenkelig, og etter det må man begynne å spørre seg om det ikke er udyktighet inne i bildet.
Helt enig i at når det er sjanser vi snakker om, men når det er flere skudd i tverrligger, mener jeg det blir noe annet..
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Æ si bærre at æ forventa at glimt til enhver tid skal spille best å vinn kampen. Om det er 4-4-1-1 eller 4-3-3 er det samme for meg. Men opprykk kan vi alle bare glemme i år. Bare støtte spillerne så best vi kan selv om vi kommer midt på tabellen.
Post Reply