Generelt om Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

tomath wrote:Først en keeper, så en venstreving og nå en back. Håper de ser etter en spiss også!
Overvik kan spille stopper også. Det er det han egentlig er.
Kakemonsteret
Posts: 533
Joined: Sat Feb 21, 2004 2:00 am
Location: Mørkved

Post by Kakemonsteret »

Overvik er jo en kløpper på FM, så da er det bare å peise på hoftun! 8)
-<@Arte Et Labore@>-
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Martin Wiig er på klubbjakt igjen...
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3419
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Taskeladdn wrote:Martin Wiig er på klubbjakt igjen...
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3419
Er vel ikke helt umulig at Wiig kunne gjort det godt i Glimt. HAn er vel opprinnelig Bodøgutt, eller husker jeg feil??
Tippeliga 2015
User avatar
Novi
Posts: 11454
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 605 times
Been thanked: 795 times

Post by Novi »

FSHelgeland wrote:
Taskeladdn wrote:Martin Wiig er på klubbjakt igjen...
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3419
Er vel ikke helt umulig at Wiig kunne gjort det godt i Glimt. HAn er vel opprinnelig Bodøgutt, eller husker jeg feil??
Han var vel sett på som meget lovende, men nå har han vært i flere klubber (FFK, Odd og Sandefjord?) uten og slått til. Ikke noe som tilsier at han vil bli bedre i Glimt, i hvertfall ikke gå inn og styrke dagens første-elever.
Una mas cerveza.
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Glimt tester Marquez

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=ne ... a44a13621f

EDIT: Så nå at dette diskuteres i en annen tråd. Beklager for det. :wink:
Ball?
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Sitt bare å flire når e tenke på kor svimmel kommende motstanderbacka kommer til å bli.... Det vi har nå er nødt til å være landets hurtigeste vingpar =) Får vi en keeper og nå... Her har man vært bekymret når man ser hva konkurentene i addeco har handlet av spillere... Men det spiller ingen rolle nå =) Håper virkelig at keeperen imponerer på prøvespill nå... Den snittalderen som er ilaget nå... Det er så vanvitti imponerende med tanke på hvordan det så ut ifjor =)

Nå har vi virkelig et lag for fremtiden =) Skål folkens =)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Først og fremst ønsker jeg meg en stopper. Aleksander Gabrielsen vil fortsatt bort fra Viking men er dog skadet, noe usikker på hvor alvorlig dette er.
Her er det siste jeg klarte å fiinne om ham:
Alexander Gabrielsen sliter med en skade i bekkenområdet som gjør at han får smerter i spillesituasjoner.

– Det går fint å jogge, men det gjør vondt når jeg gjør kjappe vendinger på fotballbanen. Og foreløpig har ikke lgene klart å finne ut hva smertene skyldes, sier den unge midtstopper.

Han har ikke funnet noen ny klubb ennå.

– Det finnes interesse, men ikke noe er håndfast i øyeblikket.
Så fremt at dette ikke er for alvorlig så mener jeg jo at han kunne vært interessant for Glimt. Martin Overvik vet jeg ingenting om og aner ikke hvorvidt han ville holdt 1.divisjonsnivå. Ser jo at det er positive rapporter på ham og er han noe lignende som Reginiussen så hadde det jo vært flott om vi fikk ham hit.
Stusset dog på det med at han ikke var så høy, nå skulle jeg gjerne ha vist om han er 1.75 eller 1.85 da, synes det er ganske stor forskjell :wink:

En ny spiss hadde selvsagt vært fint, må innrømme at tankene går tilbake til islendingen vi hadde på besøk. Gudjon Baldvinsson syntes jeg nemlig var lovende:

http://slashfootball.blogspot.com/2006/ ... nsson.html
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Benn bekrefter at mye kommer til å skje den nærmeste tiden ang forsterkninger.
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Uansett om Cato forsvinner eller ikke, er Glimt nødt til å forsterke forsvaret.
Eirik Bertheussen blomstret i Pors, men sliter i LSK. Etter min mening ville unge Bertheussen vært et bra tilskudd til Glimtstallen.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8277
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

BoForPres wrote:Benn bekrefter at mye kommer til å skje den nærmeste tiden ang forsterkninger.
At MYE kommer til å skje er jo overraskende når man tenker på den økonomiske situasjonen, håper og tror at han føler at situasjonen ellers er under kontroll.
Forresten...hvor har han bekreftet dette?
Fotball er nesten alltid morsomt
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Hvis næringslivet er villige til å hoste opp penger for kjente navn ( TO) så kan de vel like gjerne hente Torstein Helstad eller Frode Johnsen. Det begynner å bli fullt av spisser på RBK benken og noen må bort.
Det hadde vært perfekt med Espen johnsen, men han blir nok alt for dyr og er neppe intresert i andre norske klubber enn Start. EVnt. leie av noen av de overnevnte.

Jeg håper at noen er villig til å bruke penger på etablerte spillere så vi sikkrer opprykk og selvsagt at det samme næringslivet stiller oppslik at vi sikkrer lisensen.
I medgang og motgang
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Jeg forstår det slik at Glimt vil ha så mange venstrekantspillere som mulig i stallen, så hva med Runar Normann? Eller kanskje dere vil låne Ruben Yttergård Jenssen fra TIL ut året? Det skal bli interessant å se hvordan Glimt kommer til å spille resten av året, kanskje en skjev angrepsformasjon med 3-4 venstrekantspillere? :mrgreen:
DIXI
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Vi har no bare to rene venstrekanter ilaget da... Tani og Olsen...
Råket spillte spiss før han kom til Glimt.. og har vel spillt mere indreløper i Glimt enn kant... Miller er back... Så hele hysterien ang for mange venstre kantspillere forstår jeg ikke i det hele tatt...
User avatar
Crazy horse
Posts: 8277
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Taskeladdn wrote:Vi har no bare to rene venstrekanter ilaget da... Tani og Olsen...
Råket spillte spiss før han kom til Glimt.. og har vel spillt mere indreløper i Glimt enn kant... Miller er back... Så hele hysterien ang for mange venstre kantspillere forstår jeg ikke i det hele tatt...
Støttes.
Fotball er nesten alltid morsomt
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Taskeladdn wrote:Vi har no bare to rene venstrekanter ilaget da... Tani og Olsen...
Råket spillte spiss før han kom til Glimt.. og har vel spillt mere indreløper i Glimt enn kant... Miller er back... Så hele hysterien ang for mange venstre kantspillere forstår jeg ikke i det hele tatt...
Det er vel ikke noe hysteri, men mer et spm om hvem som evt må fjernes for å betale lønna til Olsen. OG at vi vel strengt tatt har mer bruk for spillere i andre posisjoner...
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Begod wrote:Hvis næringslivet er villige til å hoste opp penger for kjente navn ( TO) så kan de vel like gjerne hente Torstein Helstad eller Frode Johnsen. Det begynner å bli fullt av spisser på RBK benken og noen må bort.
Det hadde vært perfekt med Espen johnsen, men han blir nok alt for dyr og er neppe intresert i andre norske klubber enn Start. EVnt. leie av noen av de overnevnte.

Jeg håper at noen er villig til å bruke penger på etablerte spillere så vi sikkrer opprykk og selvsagt at det samme næringslivet stiller oppslik at vi sikkrer lisensen.
Ja å du tror noen av de vil til adecco og bodø?? De stiller garantert opp for lisensen, regner med at dette kjøpet ikke har noe med lisensen og gjøre.
You'll Never Walk Alone
User avatar
Crazy horse
Posts: 8277
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

PM wrote:Nå må det begynne å skje noe. Vi har ikke mange dager igjen.
Risikerer å miste både Stig og Cato uten å finne noen til å erstatte dem.
Ikke mange dagene igjen? Overgangsvinduet åpner vel først 1. juli?!! Vi har jo allerede fått oss en forsterkning før høstsesongen og kanskje skaffer vi oss ny keeper, og til slutt kan det jo hende at både Stig og Cato fortsetter. Da har det skjedd mye!
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Crazy horse
Posts: 8277
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

PM wrote:Shit! tenkte feilveien i natt :P

Vi har god tid!! ;)
Bra det er noen som har kontroll!
:D Det er slikt som skjer.
Fotball er nesten alltid morsomt
dagobert
Posts: 1018
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 2 times

Post by dagobert »

Glimt selvfølgelig!
Post Reply