Generelt om Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Post by MhepA »

Nå når Steinar Sørlie kommer til Glimt hvordan blir det med Kolstad?
4. keeper eller kommer han til å spille fast på 2.laget?

Nå venter jeg sterkt på en midtstopper. Vi trenger det
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Nå venter jeg sterkt på en midtstopper. Vi trenger det
Alt jeg trenger er Trond Olsen.. :skål
Ball?
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Positivt hvis vi får Steinar Sørlie! Trond Olsen hadde vært knall han og. Som de fleste her på forumet spådde ville han fort komme til å savne Glimt da han gikk tuil LSK. Han har lært nå at Glimt er klubben med stor K!
L.U*H.G
User avatar
Crazy horse
Posts: 8277
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Jeg regner med at LSK kommer til å styrke stallen sin med 2-3 spillere de også i løpet av juli og da ser de nok en mulighet til å kvitte seg med Trond. Jeg tror han kommer, så lenge han selv og Glimt vil.
Fotball er nesten alltid morsomt
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Steinar Sørlie håper jeg virkelig vi får til Glimt. Synes han er en god keeper, selv om han vel som mange andre keepere har sine sprell. Uansett er han etter min mening langt bedre enn de keeperne vi har i Glimt pr dags dato.

Trond Olsen har jeg ikke noe stort ønske om å se i Glimtdrakt igjen, men rent "personlig" skal jeg vel akseptere han i Glimt. Sportslig er jeg derimot mer i tvil om vi har bruk for han? Om han er i stand til å forsterke laget?
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Novi
Posts: 11454
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 605 times
Been thanked: 795 times

Post by Novi »

tjongs wrote:Steinar Sørlie håper jeg virkelig vi får til Glimt. Synes han er en god keeper, selv om han vel som mange andre keepere har sine sprell. Uansett er han etter min mening langt bedre enn de keeperne vi har i Glimt pr dags dato.

Trond Olsen har jeg ikke noe stort ønske om å se i Glimtdrakt igjen, men rent "personlig" skal jeg vel akseptere han i Glimt. Sportslig er jeg derimot mer i tvil om vi har bruk for han? Om han er i stand til å forsterke laget?
Er veldig usikker på Trond. Han spilte jo meget godt i slutten av forrige sesong, men selv da føler jeg han skulle strukket seg enda lengre. Da spørs om han har mer å gå på? Om man gjør alvor av å kjøre Miller mer eller mindre fast opp på venstre, ser jeg heller at han brukes der. Og det er nok uaktuelt for Olsen å bli benket. Det i seg selv er heller ikke noen god innstilling.
Una mas cerveza.
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Selvfølgelig vil Trond Olsen være en kanon forsterkning for Glimt. Det vil han være for de aller fleste lag både i Adecco og Tippeligaen. Når man ser vilke spillere Trond kjemper mot i LSK, så skjønner de aller fleste at det er tøft å spille seg inn der.

Håper virkelig at Trond Olsen er å se i den gule drakten etter pausen.
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Drammen wrote:
Kesseboy wrote:For noen må jo bli overtallig, som Finstad, Huusko eller Rnkovic.
Tips: Ring Godset angående Finstad.... Dere prøvde dere før sesongstart, og fikk avslag da. Prøv igjen nå!
De eneste som vil være tjent med å hente Finstad, er Godset. De slipper lønnen, og Bodø/Glimt får en spiller som ikke er noe bedre enn Sakk.
User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

Novi wrote:
tjongs wrote:Steinar Sørlie håper jeg virkelig vi får til Glimt. Synes han er en god keeper, selv om han vel som mange andre keepere har sine sprell. Uansett er han etter min mening langt bedre enn de keeperne vi har i Glimt pr dags dato.

Trond Olsen har jeg ikke noe stort ønske om å se i Glimtdrakt igjen, men rent "personlig" skal jeg vel akseptere han i Glimt. Sportslig er jeg derimot mer i tvil om vi har bruk for han? Om han er i stand til å forsterke laget?
Er veldig usikker på Trond. Han spilte jo meget godt i slutten av forrige sesong, men selv da føler jeg han skulle strukket seg enda lengre. Da spørs om han har mer å gå på? Om man gjør alvor av å kjøre Miller mer eller mindre fast opp på venstre, ser jeg heller at han brukes der. Og det er nok uaktuelt for Olsen å bli benket. Det i seg selv er heller ikke noen god innstilling.
Helt enig....Sørli har vi virkelig bruk for, tror han kan vinne mange poeng for oss i jevne kamper..poeng som vi taper med dagens keepere!!

Angående Trond Olsen...Er han virkelig så god som mange her inne mener??Jeg har da sett de fleste kampene han har spilt siden han kom til Glimt, og jeg er ikke imponert!!Han var ok ifjord, før han dro til LSK. Men alle spillere med hans ambisjoner må da kan spille bra 2-3 kamper iløpet av en 5 års periode.

NEI..sats på Miller på venstre ving,han kommer til å bli gull dær. La Trond råtne på rot i LSK, vi trenger han ikke!!!
Glimt i hjerte
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2202 times
Been thanked: 362 times

Post by liverglimt »

Isak wrote:
Novi wrote: Er veldig usikker på Trond. Han spilte jo meget godt i slutten av forrige sesong, men selv da føler jeg han skulle strukket seg enda lengre. Da spørs om han har mer å gå på? Om man gjør alvor av å kjøre Miller mer eller mindre fast opp på venstre, ser jeg heller at han brukes der. Og det er nok uaktuelt for Olsen å bli benket. Det i seg selv er heller ikke noen god innstilling.
Helt enig....Sørli har vi virkelig bruk for, tror han kan vinne mange poeng for oss i jevne kamper..poeng som vi taper med dagens keepere!!

Angående Trond Olsen...Er han virkelig så god som mange her inne mener??Jeg har da sett de fleste kampene han har spilt siden han kom til Glimt, og jeg er ikke imponert!!Han var ok ifjord, før han dro til LSK. Men alle spillere med hans ambisjoner må da kan spille bra 2-3 kamper iløpet av en 5 års periode.

NEI..sats på Miller på venstre ving,han kommer til å bli gull dær. La Trond råtne på rot i LSK, vi trenger han ikke!!!

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! ISAK har noen gode poenger om Trond O :-)
@liverglimt
User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

Fan,det blir spennende å se om det skjer noe med glimt på overgangs markedet i sommer?! Jeg hadde forstått det sånn at ikke glimt hadde økonomi til forsterkninger, men allikevel florerer rykte flommen. Så dette blir utrolig spennende!! Vi trenger sårt forsterkninger på flere plasser hvis vi skal kjempe om opprykk!!

Hvis Glimt kan skaffe seg Steinar Sørli, så er det bare å løp å kjøp!!

Så ønsker jeg meg en ny stopper som løper 100 metern på under halv timen, og en spiss som kan utfordre Sakk. Hadde vi fått det tror jeg vi hadde stilt mye sterkere.

Trond Olsen tror jeg ikke vi har bruk for, rett og slett fordi at han ikke forsterker oss!! Jeg vet at han liksom er en yndling blant supporterne, men det er av de andre supporterne. og IKKE meg!! Vi har Miller, som er tusen gang bedre enn Olsen!!
Vi har Hamoud på høyre som så langt kun har bevisst at han kan løpe fort..vi trenger ikke en sånn på venstre også. Miller og Tani har et mye større register! Og forsåvidt tror jeg at Hamoud har mere inne, men det er på tide at han beviser det!

Synd ikke Glimt kunne kjæmpe med godset om Kovacs, for det er akkurat den typen spiss vi trenger. Bedre en sakk på alle områder.
Glimt i hjerte
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

Jævla idiot :guns

E glimt virkelig så lite atraktiv at spillere som har flere år fremfor seg som toppspillere heller velger 2.div fremfor Glimt :shock:

HJELPE MEG!!!!!!!!!!!!!!
Glimt i hjerte
User avatar
Kesseboy
Posts: 15736
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1192 times
Been thanked: 1073 times

Post by Kesseboy »

Neppe noe stort tap for Glimt dette. Det finnes nok allerede bedre keepere i 2. divisjon.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Javel, uansett ikke der vi trenger ny spiller mest. Vi trenger en skikkelig spiss som VET hvor målet står. Har alltid hatt stor sans for Sakk, men han har skuffet meg i år. Han burde vært mye mer dominerende i Adecco.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Kesseboy wrote:Neppe noe stort tap for Glimt dette. Det finnes nok allerede bedre keepere i 2. divisjon.
Nettopp! Sørlie er intet tap for Glimt, få opp øynene, folkens! Han hadde ikke tilført oss noe som helst. Er glad han takket nei. Var like før vi gjorde oss til latter for hele fotballnorge.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Isak wrote:Jævla idiot :guns

E glimt virkelig så lite atraktiv at spillere som har flere år fremfor seg som toppspillere heller velger 2.div fremfor Glimt :shock:

HJELPE MEG!!!!!!!!!!!!!!
Det var kanskje ikke 2. divisjon i seg selv som lokket, men hans hjemby og moderklubb?
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Champ wrote:Javel, uansett ikke der vi trenger ny spiller mest.
Men en ny keeper kommer vel uansett. Etter å ha uttrykt at keeperne vi har ikke er gode nok kan vel ikke Hoftun og Bergersen bare kjøre på med de som om ingenting har skjedd.
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Hågen wrote:
Kesseboy wrote:Neppe noe stort tap for Glimt dette. Det finnes nok allerede bedre keepere i 2. divisjon.
Nettopp! Sørlie er intet tap for Glimt, få opp øynene, folkens! Han hadde ikke tilført oss noe som helst. Er glad han takket nei. Var like før vi gjorde oss til latter for hele fotballnorge.
Synes det er veldig synd at han takket nei. Mulig det finnes bedre keepere i 2. divisjon, men da er det vel på tide at de får kontrakt med en bedre klubb. Sørlie etter min mening betydelig bedre enn de keeperne vi har.
Menmen, er ingenting å gjøre med at han ikke vil.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8277
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Litt skuffet og overrasket, mente han kunne ha noen gode år igjen på toppen, men han velger altså å trappe ned. Jeg kommer nok fort over det, tenker jeg.
Fotball er nesten alltid morsomt
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Glimt interessert i Martin Overvik.
http://www.altaposten.no/sport/article45690.ece
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Først en keeper, så en venstreving og nå en back. Håper de ser etter en spiss også!
Post Reply