Generelt om Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

PM wrote:Var hjemme i vadsø og så Norild i aksjon mot Porsanger.

Vi har en midtstopper der ved navn Stig Ole Dahl 20 år gammel.
Kan vel også nevne Martin Skorstad 18 år, og Gjøran Pedersen samme alder.
Håper Ernst har kontroll på hjemmebane, sier nå bare jeg...
Tror du kan være rimelig trygg på at dersom Norild har interessante spillere, så har Ernst kontroll på dem!

Han er temmelig bevisst på hvor han kommer fra, for å si det diplomatisk! :D
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen wrote:Alexander Gabrielsen er en ung lovende stopper som kanskje kunne vært noe?
Alexander Gabrielsen er en spiller jeg har tenkt på lenge, han kunne uten tvil løst midtstopperdilemmaet vårt, og samtidig senket gj.snittsalderen i forsvaret. Dessverre har vi ingen penger til å ta opp konkurransen med andre klubber når det gjelder disse spillerne, jeg må virkelig si det er bittert å bare kunne sitte på gjerdet og se på at de andre klubbene henter spillere. Selvfølgelig har vi ikke noe annet valg, men det er en ubekvem og kjedelig situasjon.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

http://www.an.no/glimt/article2131443.ece

Vell, bere se på børsen å byn å se kor dæ trenges mest førsterkninge
You'll Never Walk Alone
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Post by Kesseboy »

AN sin børs er etter mitt syn et heller dårlig barometer å bruke. Når det er sagt, så burde jo laget etter den lista der ha vært, i neste kamp

Langnes
Jacobsen/Halvorsen - Theting - Hansen - Imingen
Johansen - Råstad - Berg - Høgli
Brenes
Sakariassen

Dette forsvaret ser jo langt fra nytt ut, og det er jo i forsvaret jeg oppfatter at skoen trykker, kombinert med fraværet av spissalternativer. Mange vil kunne argumentere for at Johansen ikke duger som høyrekant, Høgli har jeg tatt med på venstre kant bare for å ha ham en plass, Brenes er det enkelte som ikke synes har prestert, og Jacobsen/Halvorsen på høyre back får vel enkelte til å be om nåde. AN-børsen er sikkert grei for ei intern rangering, men man må ha et eller annet å sammenlikne med dersom man skal lese noe ut av det. Når det er sagt, så har jeg lite tro på spillerbørser som rangeringsverktøy.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Veldig god idè TG... Problemet er at vi er heller ikke den klubben som trenger midtbanespillere mest, men det hadde ikke vært dumt uansett.
Synd at ikke trenerne leser på dette forumet.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Synd at ikke trenerne leser på dette forumet.
Vet du at trenerne ikke leser på dette forumet? Og om de ikke gjør det, så tror jeg de finner info. om mulige nye spillere uansett.... :wink:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg håper ikke Tchoyi havner hos en av våre konkurrenter det er helt sikkert.

EDIT:
Om det er tre klubber fra 1.div så er det nok ganske sikkert Bryne, Aafk og Godset.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hmm..Kovacs har jeg ikke spesielt lyst å se i adeccoserien i år. Det er en type spiller som i adecco definitivt kan avgjøre jevne kamper til Godsets fordel.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

vell, sånn e dæ bere å klar vi ikkje å heng med på dæ så e dæ heller tvilsomt med opprykk...
Strømsgodset har lagt inn bud på Viking-spissen Peter Kovacs. Også Trygve Åse Lunde kan ta turen fra Stavanger til Drammen.
:?
You'll Never Walk Alone
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Akwa? han som hadde ryktet på seg for å være mer glad i å feste enn å trene?
dagobert
Posts: 1018
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 2 times

Post by dagobert »

Larsen wrote:Hmm..Kovacs har jeg ikke spesielt lyst å se i adeccoserien i år. Det er en type spiller som i adecco definitivt kan avgjøre jevne kamper til Godsets fordel.
Er Peter Kovacs helt uaktuell for Glimt?
Midtspissplassen er vel i dag uten andre alternativer enn Sakkariassen!? ihvertfall så lenge Stig ikke vil spille der....
Glimt selvfølgelig!
User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

Greit at spillere er gratis, men desverre for glimt skal spillerne ha lønn også!!Vi har ikke mulighet å kjempe verken i kjøpe sum eller lønn.....å det er så ufattelig irriterende, når man ser hvilken spillere f.eks godset henter!!
Glimt i hjerte
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Lurer på om det kan være aktuelt for Glimt å gi denne Marek Borowski (var det ikke det han het) et nytt prøvespill når overgangsvinduet nærmer seg?
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Barratt wrote:
Larsen wrote:Akwa? han som hadde ryktet på seg for å være mer glad i å feste enn å trene?
Aner iike, så han i kampen i går, syntes han var god
Han er jo også gratis da
Med Miller og Brenes i klubben fra før er det vel lite aktuelt å hente en tredje spiller utenfor EU, da vi bare kan bruke to samtidig. Ellers må jeg jo innrømme at jeg tenkte samme tanken. Litt frisk type som tør å prøve på artisteri, men jeg er redd det hadde blitt noen sukk og stønn mellom hver gang han hadde lyktes med det han prøvde på.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Post Reply