Børre forklarer...

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Børre forklarer...

Post by Larsen »

Børre med artikkel på Glimt.no:
En annen avtale er også på gang, en svært spennende avtale som KAN berede grunnen for at nasjonale aktører blir interessert i et samarbeid med klubben. Denne avtalen er historisk i minst én forstand, og blir offentliggjort litt senere i sommer.
Link:
http://www.glimt.no/wips/189056497/modu ... aljvisning artikkel/

Meget interessant artikkel som tar opp og forklarer litt om hva som foregår og hvordan ståa er. Meget bra Børre! :klapp
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Hmmm...hva slags avtale kan det være? Kanskje salg av stadionnavnet? Men Aalesund og Molde har jo allerede gjort dette, så det ville vel ikke være helt historisk.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Salg av klubbnavnet? Ser for meg at klubben blir hetende Norske Skog/Glimt eller noe sånt :twisted:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Kesseboy wrote:Salg av klubbnavnet? Ser for meg at klubben blir hetende Norske Skog/Glimt eller noe sånt :twisted:
Nå vil det jo være Finnmarks Eiendom/Glimt, da.
Tippeligaen 2008.
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Spennende artikkel! Meget bra at slikt blir offentligjort. Handler om å mate blodtørste igler her :p

Ja, hva kan så en slik avtale være? Kan ikke skjønne annet enn at det er noe som kommersialiserer klubben ytterligere. Salg av klubbnavnet er faktisk en reell mulighet, dog noe ekstremt :D

Siden det er noe helt nytt og historisk, kan det ikke være bare en ny stor sponsor. Så da kan man jo spørre seg hvorfor det ikke blir hentet nye sponsormidler på "vanlig" måte? Er ikke interessen stor nok? Jeg er hvertfall veldig spent! :)
Una mas cerveza.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Re: Børre forklarer...

Post by Hågen »

Larsen wrote:Meget interessant artikkel som tar opp og forklarer litt om hva som foregår og hvordan ståa er. Meget bra Børre! :klapp
Helt klart! Det høres kanskje litt merkelig ut, men å lese Børres tanker og forklaringer gjorde meg mer lettet. Det var godt å vite at det jobbes for fullt, og at flere spennende prosjekter jobbes med i kulissene, virkelig godt.

Ros til Børre for dette skriveriet, man forventer jo selvfølgelig at det jobbes hardt innad i Glimt, men det var veldig fint å få oppklart litt, også når det gjelder spillerkjøp og investorplaner. Dette affiserte meg i stor grad, men det er ufattelig viktig at ikke vi tar noe for gitt nå, og at vi sågar fortsetter å støtte klubben!

Og ikke nok med det, tidenes første positivt vinklede "Meninger om Glimt", det var godt det også. Kanskje Børre bare skal få skrive hver uke :wink:


Edit: Gleder meg allerede til unge Røkenes neste gang!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Dette fikk meg til igjen å tro at mange (også med penger) er opptatt av Glimt. Og det er vel disse i parantes som på en måte er viktigst for klubben akkurat nå!? Vi andre får bidra så godt vi klarer. Utrolig fint å få slike innsyn, særlig nå som det er fotballferie og stort sett taust. Det tror jeg også kan bidra til at flere Glimt-elskere får opp øynene for hvor ille den økonomiske situasjonen er, og kanskje kan melde seg på som gode hjelpere.
Hadde håpet at 22-gruppen skulle bidra mer enn antydet er, men man kan kanskje ikke forvente så mye mer nå. Er enig med Arntzen at det kan bli vanskelig å få solgt spillere, den mest atraktive er 70-modell og vel lite salgbar? Får håpe på Miller eller Brenes, men da bør de bli innvilget noe mer spilletid.
Hvem skal vi kvitte oss med om det kommer nye spillere inn? Jeg tenker på 2-3 stykker, men er glad jeg ikke skal avgjøre noe her.

Jeg er glad noe er på gang, og særlig spent på hva det den store nyheten kan være for noe. Ønsker ikke å tukle med navnet, og håper det er noe annet.
Fotball er nesten alltid morsomt
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Kesseboy wrote:Salg av klubbnavnet? Ser for meg at klubben blir hetende Norske Skog/Glimt eller noe sånt :twisted:
'
Kanskje det nye navnet Blir Fauske/Glimt.... :lol:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

stormp wrote:Salg av stadionnavnet? Har jo allerede foreslått dette for folk i de rette posisjonene. Glimt bør ta kontakt med Jordan AS og døpe om stadion til Jordan Aspmyra og få plassert to GIGANTISKE gule tannbørster utenfor. Men vil noen høre på meg?? Neida! :guns
Vil noen høre på deg? Joda! Factum est imidlertid at Jordan ikke er utpreget hypp på idrettssponsing, men bruker pengene sine annensteds.

Med mindre de har fått noen nye koster i styre og stell (ha ha!) så er det ikke spesielt mange Glimt-sympatisører der heller lenger.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Glimt må jo være et perfekt sponsor objekt for prix/ Coop.
Coop Aspmyra med Prix og Mega tribune. Jeg lurer på om vi ikke snart vil hete Coop Bodø/Glimt eller lignende.
I medgang og motgang
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Begod wrote:Glimt må jo være et perfekt sponsor objekt for prix/ Coop.
Coop Aspmyra med Prix og Mega tribune. Jeg lurer på om vi ikke snart vil hete Coop Bodø/Glimt eller lignende.
Å fy faan...fikk en skrekktanke kor man bruka medlemskortet på kaffe på Aspmyra :s
Una mas cerveza.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

"Prix, gule priser, garantert bilig, garantert billig" :)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Pekri10 wrote:"Prix, gule priser, garantert bilig, garantert billig" :)
Det skal lønne seg og velge gult =)
Post Reply