Kamptråd: Glimt-Hønefoss, 20. august. 18.00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Kamptråd: Glimt-Hønefoss, 20. august. 18.00

Post by Crazy horse »

Da er det bare å se framover igjen.

Ble jo fortvila over utvisningen av Iversen, men når vi har poteten Miller i stallen er det visst ingenting å bekymre seg over.

Olav er jo i tillegg tilbake, så dette bør bli nok en seier, den fjerde strake i serien.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Post by Sulliken »

Hønefoss har nok noe selvtillitt etter å ha sablet ned Bryne i dag. Dessuten så har de slått oss før.. Ser for meg en kamp som ligner på den mot Løv-Ham.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Sulliken wrote:Hønefoss har nok noe selvtillitt etter å ha sablet ned Bryne i dag. Dessuten så har de slått oss før.. Ser for meg en kamp som ligner på den mot Løv-Ham.
Det passer meg perfekt for da vinner vi
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Post by Sulliken »

Joda.. Jeg håper jo på det jeg og av en eller annen grunn..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Hønefoss må slåes!! Dette er en hjemmekamp og det er de som SKAL vinnes.. bare for å ha det på det rene...
You'll Never Walk Alone
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

For en mottakelse spillerne skal få når de entrer myra igjen, helter som de er! Merker forøvrig at jeg syns hele Iversengreia er spennende, all den tid Miller endelig slipper til på stopperplass. Fantastisk gøy det skal bli.

Dog, et aldri så lite dilemma. Slik Mounir spiller for tiden kan selv ikke Runar holde han på benken. Altså må Brenes ut når Olav nå er tilbake. Å sette ut Brenes liker jeg slettes ikke, men vi kan bare ha elleve spillere utpå der om gangen. Fryktelig synd, for begge de to aktuelle kandidatene fortjener å spille. Han er sågar fortsatt toppscoreren vår.

Kolstad
Jakobsen-Miller( :D )-Hoftun-Imingen
Runar-Råstad-Høgli
Hamoud-Tuelo-Olsen

Bare 6 dager og drøye 20 timer til kamp. Heldigvis!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Hågen wrote:Å sette ut Brenes liker jeg slettes ikke, men vi kan bare ha elleve spillere utpå der om gangen. Fryktelig synd, for begge de to aktuelle kandidatene fortjener å spille. Han er sågar fortsatt toppscoreren vår.
Ikke synd, det bare viser at vi tross alt har litt bredde i stallen. At vi fortsetter å vinne når åtte spillere fra opprinnelig stall er ute (Horn, Langnes, Halvorsen, Råstad, Johansen, Theting, Hansen og Sakariassen) er ganske ok.

Råstad er tilbake til helga, men vi trenger Halvorsen og Johansen på beina nå for å ha den bredden på benken vi trenger når det hardner til.

Interessant å se at Hønefoss er første kamp i ei rekke der vi har fire hjemmekamper på de seks neste....
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Synd for spillerne, bra for oss. :wink:

Vi trenger alle mann friske nå framover på ferden mot direkte opprykk, dagens tropp på Høddvoll viser med all tydelighet at skadesituasjonen er meget prekær. At vi allikevel fortsetter å vinne er selvfølgelig meget imponerende.
Knuta
Posts: 10049
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Post by Knuta »

Forrige kamp mot Hønefoss var et mareritt av en kamp, men et forsvar som ikke var med i det hele tatt. Dette problemet er etter hvert luket bort. Hønefoss sliter med tempo i laget. Glimt bør rett og slett slå laget med bedre tempo, bedre teknikk, hurtige pasninger. Alt annet vil overraske meg stort. Tror Løv-ham er bedre bortelag enn Hønefoss. Kanskje Runar spådom om 5 seire på rad holder stikk. Det ser bra ut foreløpig.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hågen wrote:Kolstad
Jakobsen-Miller-Hoftun-Imingen
Runar-Råstad-Høgli
Hamoud-Tuelo-Olsen
Ingen kan argumentere mot at dette blir laget. Joda, argumentere kan de jo, men det ville bare se dumt ut :lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

OnkelnTelK1m wrote:Og jeg er ikke lei meg for at Brenes ev tas ut av laget, han har rett og slett ikke prestert godt nok i det siste.
Jeg håper likevel at Brenes settes inn mot slutten av kampen når Tuelo har gått seg tom. Tuelo får dårlig omtale mot Hødd i AN, og mot Løv-Ham presterte han lite.
bnordk
Posts: 291
Joined: Mon Aug 30, 2004 2:22 pm
Location: Drammen

Post by bnordk »

Jeg er faktisk spent på om Miller kan ta en Imingen og spille seg inn på laget igjen! Tror han er veldig tent på å vise at han fortjener en plass på laget, og da skal Iversen være maks skjerpet for å spille seg inn igjen! Blir sikkert spennende mot Hønefoss, men 3 poeng bør vi ta!
Den Gule Fare
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Sjura wrote:Alle nye studenter ved høgskolen kommer foresten gratis inn på denne kampen, så kan jo håpe det blir mye folk og god stemning :D
Skal prøve å spre ordet :)
Gjelder det over hele stadion? Eller er det bestemte områder man må stå?
ymmot
Posts: 187
Joined: Sat Aug 06, 2005 8:06 pm
Location: Sånn ca. midt på J-feltet

Post by ymmot »

Sikkert på toyota. Er vel sånn det bruker å gjøres.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Tror de fire nederste radene på gamletribunen er satt av for studenter/honnør.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Calle Manøver
Posts: 832
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:24 am
Location: Midt i Bodø, midt i verden!

Post by Calle Manøver »

Fin analyse, Kula:)

Kampen blir ikke sendt på Radio3 i og med at det er hjemmekamo (Bare bortekampen som blir sendt), så hvis denne skal gå på webradio noen plass, så må nok det være på en lokal kanal hos dere isåfall.

Ta heller med deg tannbørsten, book hotell, og sett deg på nærmeste fly. Jeg spanderer ei pils på lørdagen:)
"Sakariassen for President!"
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Ser at Hønefoss mangler Lafton og Ellefsen en tid framover på grunn av skade. Begge er vel midtstoppere, etter som jeg forstår, og det må vel ha litt å si for vår neste motstander?
Fotball er nesten alltid morsomt
Post Reply