Kamptråd: Glimt - Pors mandag 9/10 kl 19.00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

BoForPres wrote:
benjoh wrote:der kom nokk en negativ uttalelse om Runar...hvilken faens kamp har du sett??? :evil: gå ut og spill selv da hvis du tror det er så lett...Runar var god men som alle andre ikke helt feilfri...
E du sveiseblind :?: :?: Runar spilte sin dårligste kamp i den vakre gule trøya noensinne!
Jeg tror det er enormt stor forskjell på hva folk vil si om Runar (og de andre sine prestasjoner) bassert på om de har sett kampen live på myra. Eller om de sa den på tv med 5 forskjellige vinkler og reprise i slowmotion der alt blir ufattelig klart. Når ting skjer på amdre siden av banen kan det hende at tingene man ser blir feil i forhold til det som faktisk skjer på banen. En annen ting er står man sammen med horden kan ting bli veldig feil oppfattet siden vi ofte blir enormt påvirket av hva naboen tror han så i tillegg til at vi på dager som gårdagen (var enormt bra på Jfeltet.) blir påført litt massesuggesjon der vi kansje kan se ting med litt rosenrøde øyne.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

hm pc`n :oops:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Bateman26 wrote:Jeg tror det er enormt stor forskjell på hva folk vil si om Runar (og de andre sine prestasjoner) bassert på om de har sett kampen live på myra. Eller om de sa den på tv med 5 forskjellige vinkler og reprise i slowmotion der alt blir ufattelig klart.
Det der har du helt rett i. Mitt inntrykk av Runars innsats i går var definitivt en annen etter å ha sett ca. én time av kampen i opptak i godstolen hjemme enn den jeg hadde da jeg forlot Aspmyra. Til fordel Runar, altså.
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Må rose DGH for å ta seg utrolig bra ut på skjermen(regner med det så bra ut og hørtes bra ut på tv). Syns også faktisk vi som satt øverst på NMtribuna holdt et brA liv, tross kulden.. (vi "ikke-fast-plass-sittende") som er på kamp for å være på fotball kamp, ikke for å se fotballkamp. :)


uansett. Blir like glad hver gang jeg ser costa rica flagget når brenes scorer! veldig bra jobba idag dgh! jeg er stolt, og neste sesong står jeg nok sammen med dere
Ola
Posts: 151
Joined: Sun Sep 18, 2005 2:00 am

Post by Ola »

Hågen wrote:
Ola wrote:Man bør slutte å fordele skyld til enkeltpersoner
Ola, du Ola. Du er meg en morsom kar. I din iver etter å arrestere andre for å henge ut enkeltspillere, oppfører du deg som en hykler ved å prestere å gjøre det samme selv. Gratulerer!
Jeg nevner bare en del andre som gjør feil uten at det blir kommentert. Jeg krever ikke at de skal ut av laget. Fotball består av feil.
Jeg er på ingen måte ute etter å arrestere andre for feil, men velger å benytte meg av retten til å være uenig....
Ola
Posts: 151
Joined: Sun Sep 18, 2005 2:00 am

Post by Ola »

Nokia wrote:
Ola wrote: Se nærmere på 2-2 scoringen, Olav Råstad header rett ut i beina på målscoreren.
Flere som gjør feil underveis i kampen - men det holder til 4-2 og det skal vi være fornøyd med... Slutt å fordele skyld. Trenerne ser det de behøver å se, de tar ut laget...
Gratulere med årets selvmotsigelse :klapp
ikke en selvmotsigelse. Jeg kommenterer at andre enn Sannes og Halvorsen gjorde feil. Jeg prøver på ingen måte å fortelle hevm som bør spille. Les hva jeg skriver Nokia... :)
Ola
Posts: 151
Joined: Sun Sep 18, 2005 2:00 am

Post by Ola »

Krattet-Tifo T1N wrote:
thomashawk wrote: jeg er ikke enig, jeg synes de var rimelig nøytrale. helt okej, jeg reagerte ikke. Og tro meg - jeg KAN reagere! ;)
-
Kanskje ikke så ille som å høre Eggen og Stokke i champions leaguekampene til Rosenborg når du heier på det andre laget, men jeg reagerte på endel av Mathisens kommentarer. Likte ikke at de blant annet syntes at Pors fortjente ledelsen.
Greit, Pors hang godt med på Glimt, men jeg syns ikke at et lag leder fortjent bare fordi de spiller jevngodt med et bedre tabellplassert lag.
Dersom du hørte Mathisen kommentere skjønner jeg at du reagerte.
Kommetatorene på Tv2 Zebra var Morten Langli og Frode Olsen :wink:
User avatar
karlfro
Posts: 304
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:45 am
Location: Bærum - Vest
Contact:

Post by karlfro »

Trapattoni wrote: Noen av oss kommer til å ta noen øl på Picadilly før kampen i kveld.
Byens beste pub uten tvil :)

I 1994 var den på sitt beste, da fungerte den som stampub for "Club-30".
Tippeligaen 2008 e igang!
26 poeng for å ikke rykke direkte ned, 31 spilt, vi har unngått den direkte nedrykkplassen!
30 poeng for å være 100% sikret Tippeligaspill 2009, 31 spilt inn, vi er klare for tippeligaen 2009!
User avatar
karlfro
Posts: 304
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:45 am
Location: Bærum - Vest
Contact:

Post by karlfro »

Krattet-Tifo T1N wrote: Kommentatorene holdt med Pors, men måtte innrømme at Glimt fortjente seieren...
Om jeg ikke tar helt feil så er vel Frode Olsen innvolvert i Bryne?

At rogalendingen Frode holder med Bryne i denne kampen er en ærlig sak, at han gir uttrykk for det er også helt ok.
Tippeligaen 2008 e igang!
26 poeng for å ikke rykke direkte ned, 31 spilt, vi har unngått den direkte nedrykkplassen!
30 poeng for å være 100% sikret Tippeligaspill 2009, 31 spilt inn, vi er klare for tippeligaen 2009!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ola wrote:
Nokia wrote: Gratulere med årets selvmotsigelse :klapp
ikke en selvmotsigelse. Jeg kommenterer at andre enn Sannes og Halvorsen gjorde feil. Jeg prøver på ingen måte å fortelle hevm som bør spille. Les hva jeg skriver Nokia... :)
Akkurat det jeg gjorde ,,, men jeg skjønnet at du ikke ser lengre enn nesa di :glis
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

heltenjohn wrote:Må si det var virkelig hyggelig å se sammendraget fra kampen på fxtv! :D
DGH sang, sang og sang!
Ut ifra det inntrykket jeg fikk var dette en av de bedre kampene fra supporternes side.
All ære til oss selv, TIFO å Glimt som gir menig i livet :klapp
:hedre Glimt og DGH
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tilbake til kampen. Nå skal man ikke ta enkeltspillere for hardt, men Sannes får kjørt seg.

Frode Olsen; Merkverdig dårlig taktisk og direkte skyld i baklengs
Glimt.no: Selger seg for lett og er med på og lage for mange frispark.

Kan jeg skjønne noe annet enn at Ruben er tilbake i neste kamp ?

Heldigvis ser det ut som at Super Tom er med neste kamp. Hoftun så det samme som resten av Aspmyra. Kampen endret karakter når han kom inn. Til og med dalers var nesten glad for at Stian måtte ut med skade
Last edited by Nokia on Tue Oct 10, 2006 10:36 am, edited 3 times in total.
User avatar
Blomsten
Posts: 5
Joined: Mon Jan 23, 2006 6:52 pm
Location: Porsgrunn

Post by Blomsten »

8000Stein wrote:Imingen bør spill venstre back. Sannes slet skikkelig med farta til Occi....
Og Sannes laga flere frispark i farlig posisjon som et bedre lag enn Pors ville utnytta. Kem som skal vær høyre back er et mer åpent spørsmål.

Jeg synes forøvrig at det er litt betenkelig at TV2 bruker keepertreneren til laget som kjemper med oss om kvalik plass som kommentator. Gult kort.

All ære til DGH. Mange bra Tifo og mye bra synging. God lyd gjennom hele kampen. Tv2 hadde bra fokus på dere og jeg så mange kjente flere ganger. DGH cheerleading hørtes også.
ikk rart at DGH hørtes bra da de har en mikrofon ståenes rett forand feltet.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Blomsten wrote:ikk rart at DGH hørtes bra da de har en mikrofon ståenes rett forand feltet.
Det er korrekt at det kreves mikrofon for å høres på tv. Bra oppfattet.
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

:lol:
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Mr.North wrote:
Trapattoni wrote: Det er korrekt at det kreves mikrofon for å høres på tv. Bra oppfattet.
vel, du vet, TV-folkene kan jo velge HVILKEN lyd de ønsker å få frem, gjennom å sette mikrofonene rett foran enkelte supportere :wink:
Når det sendes tv-kamper fra Aspmyra, så settes det mikrofoner rundt hele arenaen. Slik er det sikkert de fleste steder.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Ja, denne teknologien. Den har nå uante muligheter.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply