Kamptråd: Glimt vs Aalesund 22/10 kl. 1500

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Siden jeg føler for å blåse ut damp, så kommer jeg med min børs, jeg også.

Kolstad - 4 (Er i praksis uskyldig)
Halvorsen - 0
Sannes - 0
Hoftun - 0
Iversen - 0
Berg - 0
Råstad - 0
Høgli - 0
Hamoud - 0
Johansen - 0
Olsen - 0

Sammen: 4
Snittet: 0,36
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Sørgelig førsteomgang. Noe av det verste jeg har sett av Glimt.. Var helt sinnsykt sørgelig og se på...

Andreomgang blir jo bedre.

Men hvorfor i faen må man bruke en hel omgang før man tar fram litt innsats!?!?! Latterlig!! Dette er kampen vi SKAL gi alt. Blø så draktene skifter farge, fasong og ellers det så måtte være! Men neida. Det fantes ikke glød, og da er det altfor sent å komme med litt innsats i andreomgang.. Jeg blir så dypt skuffet at det fins ikke ord..

Hvor er spillet!? Her er det vi som skal være tøffe, her er det vi som skal spille blendende angrepsfotball slik at sunnmøringene ikke vet hva som har truffet dem. Men jeg antar at vi dessverre ikke er bedre. Vi er ikke kapable til å spille slik vi alle håper vi skal spille.. Men jeg vet, helt innerst inne at vi kan spille slik. Med innsatsen så kan vi det.

Dommeren var forresten like dårlig som Aalesund var effektiv..

Likevel, jeg gir ikke opp kvalik. Vi slår ett Sogndal som ikke har noe å spille for, og Bryne taper mot (?), godtroende som jeg er..
Last edited by Gule Ørn on Sun Oct 22, 2006 5:22 pm, edited 1 time in total.
Ball?
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Sinne og skuffelsen har gått ned ett par hakk nå. Aalesund får vi bare gratulere med opprykk. En flau oppvisning fra glimt sin side.
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Håper på å få se Roy og Even som stoppere i neste kamp. Hoftun er ikke fremtiden: Det er derimot disse to.
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1290
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Ville Lehtinen wrote:Håper på å få se Roy og Even som stoppere i neste kamp.
I følge TV2 fikk Even sitt tredje gule, og blir ikke å se som midtstopper mot Sogndal.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Er det ikke flere enn meg som mener vi ble snytt for en straffe da Stig? ble løpt overende på vei inn i feltet med ball? Ålesundspilleren som treffer ham kommer jo inn med venstresida først!! Istedet blir det blåst frispark til Ålesund???

Jeg tror fortsatt dommerne i Norge er instruert til å dømme mot Glimt... :oops:
Last edited by Sven-Rune on Sun Oct 22, 2006 6:28 pm, edited 1 time in total.
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Glimt_e_favoritt!
Posts: 92
Joined: Sun Aug 06, 2006 7:50 pm
Location: Opprinnelig lofoten,nu bodø!

Post by Glimt_e_favoritt! »

All æra tell DGH som hørtes kjempegodt på tvn!!! :klapp :klapp
Jaaa vi ælska Bodø/Glimt <3

VI E TEBAKE I TIPPELIGAEN!!!! !!

Eg e Bodø/Glimt tell eg dør!!
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1290
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Sven-Rune wrote:Er det ikkek flere enn meg som mener vi ble snytt for en straffe da Stig? ble løpt overende på vei inn i feltet med ball? Ålesundspilleren som treffer ham kommer jo inn med venstresida først!! Istedet blir det blåst frispark til Ålesund???

Jeg tror fortsatt dommerne i Norge er instruert til å dømme mot Glimt... :oops:
Både Stig og Ruben kunne fått straffe i dag, men ingen av situasjonene var vel helt klare.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Sven-Rune wrote:Jeg tror fortsatt dommerne i Norge er instruert til å dømme mot Glimt... :oops:
Det der argumentet er helt nede på TIL-nivå. Selv om dommeren var miserabel i dag, så finnes det ingen stor dommerkonspirasjon i norsk fotball.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16606
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Fordi?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Loffen wrote:Per Joar Hansen må da være den mest smakløse treneren per dags dato :?
Fordi han ikke går med skinnvest? :mrgreen:
DIXI
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Ingenting å si på at Per Joar Hansen er en lykkelig mann nå.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Iversen var god i dag!! Han tok årøy bra i lufta å hadde mange fine inngripen.. Men herregud hvor var midtbana i første omgang??? Å halvorsen sin første omgang var en ren skandale!! Han ble lurt gang på gang og skal ha sin skyld for mål nr 1! mål nr 2 er erik sitt, viser at han ikke henger med om spissen har litt fart og teknikk og jeg lurer på hvorfor han ikke setter ut seg selv... han har ikke vært spesielt god i det siste og Miller-Iversen kunne vært et bra par...

Kampen mot Songdal mener jeg kanskje Runar må ut og Tething inn... Sorry Runar men er kanon trist å se på det du har prestert siste 3 kamper... (ikke han verdig)
2 omgang var godkjent, men vi mangler den typiske mål maskina på topp slik som topplagene har... savnet av brenes va også tydelig
You'll Never Walk Alone
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Med Theting, Ruben og Miller hadde de brukt opp alle byttene.
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

talfh wrote:Iversen var god i dag!! Han tok årøy bra i lufta å hadde mange fine inngripen.. Men herregud hvor var midtbana i første omgang??? Å halvorsen sin første omgang var en ren skandale!! Han ble lurt gang på gang og skal ha sin skyld for mål nr 1! mål nr 2 er erik sitt, viser at han ikke henger med om spissen har litt fart og teknikk og jeg lurer på hvorfor han ikke setter ut seg selv... han har ikke vært spesielt god i det siste og Miller-Iversen kunne vært et bra par...

Kampen mot Songdal mener jeg kanskje Runar må ut og Tething inn... Sorry Runar men er kanon trist å se på det du har prestert siste 3 kamper... (ikke han verdig)
2 omgang var godkjent, men vi mangler den typiske mål maskina på topp slik som topplagene har... savnet av brenes va også tydelig
ÅJA ...!
Vi kjører syndebukken H.H her inne igjen......!!!!! :roll: :roll:

E SÅ JÆVLA PESSE LEI DET !!!!

H.H gjor en helt grei innsats idag , hadde en rekke fine taklinger.
men fordi dokker e så jævla negativt fokusert på han, legge dokker merke til og memorere hver en eneste feil han gjør og trekke det frem etter kampslutt. selv om han kanskje har gjort 20 bra ting og 2 dårlige i kampen. Det e helt utrolig å lese ......!
Skulle gjerne ha fått analysert hver kamp glimt har hatt i år , tror nån helt andre hadde vært på "personlige feil-toppen"

midtbanen i første omgang va helt på tryne, nåt dem har vært i en god del kamper i det siste.
Vi MÅ ha en velfungerende midtbane for at spillet vårs skal gli, merka stor bedring i andre omgang .
Sannes gjorde en positiv figur med å være mye mer offensivt. Virka tryggere enn på lenge. Høgli jobba og sleit som en helt , som vanlig .
Trond Olsen gjorde også en bra innsats selv om det ikke ga gevinst idag.

Savna helt klar Brenes, håpe han snart e klar igjen. Nu e det bare å håpe og be om at det her skal gå våres vei. Jævla synd og bittert at vi ikke klare å avgjøre tingan sjøl, men ,men...sånn er dessverre livet av og til.
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Surmelka wrote:Jeg vet. Det var ironi.
Hehe... Point taken. 8)
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Den elleVille så ikke mitt :oops: :glis
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

imre wrote:
talfh wrote:Iversen var god i dag!! Han tok årøy bra i lufta å hadde mange fine inngripen.. Men herregud hvor var midtbana i første omgang??? Å halvorsen sin første omgang var en ren skandale!! Han ble lurt gang på gang og skal ha sin skyld for mål nr 1! mål nr 2 er erik sitt, viser at han ikke henger med om spissen har litt fart og teknikk og jeg lurer på hvorfor han ikke setter ut seg selv... han har ikke vært spesielt god i det siste og Miller-Iversen kunne vært et bra par...

Kampen mot Songdal mener jeg kanskje Runar må ut og Tething inn... Sorry Runar men er kanon trist å se på det du har prestert siste 3 kamper... (ikke han verdig)
2 omgang var godkjent, men vi mangler den typiske mål maskina på topp slik som topplagene har... savnet av brenes va også tydelig
ÅJA ...!
Vi kjører syndebukken H.H her inne igjen......!!!!! :roll: :roll:

E SÅ JÆVLA PESSE LEI DET !!!!

H.H gjor en helt grei innsats idag , hadde en rekke fine taklinger.
men fordi dokker e så jævla negativt fokusert på han, legge dokker merke til og memorere hver en eneste feil han gjør og trekke det frem etter kampslutt. selv om han kanskje har gjort 20 bra ting og 2 dårlige i kampen. Det e helt utrolig å lese ......!
Skulle gjerne ha fått analysert hver kamp glimt har hatt i år , tror nån helt andre hadde vært på "personlige feil-toppen"

midtbanen i første omgang va helt på tryne, nåt dem har vært i en god del kamper i det siste.
Vi MÅ ha en velfungerende midtbane for at spillet vårs skal gli, merka stor bedring i andre omgang .
Sannes gjorde en positiv figur med å være mye mer offensivt. Virka tryggere enn på lenge. Høgli jobba og sleit som en helt , som vanlig .
Trond Olsen gjorde også en bra innsats selv om det ikke ga gevinst idag.

Savna helt klar Brenes, håpe han snart e klar igjen. Nu e det bare å håpe og be om at det her skal gå våres vei. Jævla synd og bittert at vi ikke klare å avgjøre tingan sjøl, men ,men...sånn er dessverre livet av og til.
Greit nokk at noen prøver å fokusere på hans dårlige egenskaper, men jeg må være enig i at Halvorsen spilte ikke bra i dag.
Desverre.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:
imre wrote: ÅJA ...!
Vi kjører syndebukken H.H her inne igjen......!!!!! :roll: :roll:

E SÅ JÆVLA PESSE LEI DET !!!!

H.H gjor en helt grei innsats idag , hadde en rekke fine taklinger.
men fordi dokker e så jævla negativt fokusert på han, legge dokker merke til og memorere hver en eneste feil han gjør og trekke det frem etter kampslutt. selv om han kanskje har gjort 20 bra ting og 2 dårlige i kampen. Det e helt utrolig å lese ......!
Skulle gjerne ha fått analysert hver kamp glimt har hatt i år , tror nån helt andre hadde vært på "personlige feil-toppen"

midtbanen i første omgang va helt på tryne, nåt dem har vært i en god del kamper i det siste.
Vi MÅ ha en velfungerende midtbane for at spillet vårs skal gli, merka stor bedring i andre omgang .
Sannes gjorde en positiv figur med å være mye mer offensivt. Virka tryggere enn på lenge. Høgli jobba og sleit som en helt , som vanlig .
Trond Olsen gjorde også en bra innsats selv om det ikke ga gevinst idag.

Savna helt klar Brenes, håpe han snart e klar igjen. Nu e det bare å håpe og be om at det her skal gå våres vei. Jævla synd og bittert at vi ikke klare å avgjøre tingan sjøl, men ,men...sånn er dessverre livet av og til.
Greit nokk at noen prøver å fokusere på hans dårlige egenskaper, men jeg må være enig i at Halvorsen spilte ikke bra i dag.
Desverre.
ikke enig på nån felt !
ikke enig i at det e greit nok at nån fokusere på hans dårlige egenskaper! Syns overhode ikke det e greit!
det e snakk om våre egne spillere som vi til stadighet trøkke rett ned i driten !!!! snakk om gode supportere!
greit at vi kan kritisere spillera etter at dem har gjort en dårlig kamp, men den behandlinga H:H har fått her inne og ikke minst i AN ligne fan ingenting. REIN HETS i støytan!

Å æ e ikke enig i at han spilte dårlig i dag !
Post Reply