Egon Holstad returns

Moderators: Sulliken, Larsen

MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Frodo Baggins wrote:
Mitt hjem er på Aspmyra wrote:jaja, når man ser slik ut kan man sannelig få lov til å være TIL-supporter. :lol:
Ikke sant, for å få lov til å være Glimt supporter så må man ha modell bakgrunn.. Folk som ikke oppfyller dagens skjønnhetskrav slipper ikke inn på Aspmyra :-)

Jeg fatter ikke at folk klarer å la seg provosere så voldsomt av Egon, han har en skarp tunge, og for de som vet hvem han er så vet man at det han hater det hater han til gangs, og vice versa...
Å herregud, det var da også en måte å se det på.
Personlig driter jeg langt i han og hva han har å si. Han kan ikke gjøre Tromsø noe bedre og ikke ødelegge noe for Glimt.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Eller man kan kose seg med Holstad slik The bad skriver :wink:

http://www.dengulehorde.no/wips/3574197 ... g%20nyhet/
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Frodo Baggins wrote:Jeg fatter ikke at folk klarer å la seg provosere så voldsomt av Egon, han har en skarp tunge, og for de som vet hvem han er så vet man at det han hater det hater han til gangs, og vice versa...
Personlig kan jeg ikke si jeg blir det spøtt provosert av Holstad. Jeg synes fyren til tider er morsom. Mener å ha lest en greie en gang hvor han sleit med fyllesyke og skulle nå et fly. Da lo jeg rimelig godt.

At han later som han hater Glimt er bare morsomt. Tror nok han har et kokende engasjement og er full av kjærlighet når han omtaler Glimt som han gjør. Ironi er vel muligens ordet jeg leiter etter... ;)

Nei, Egon, bare peis på du. Tror ikke det er veldig mange som blir provosert.

Den som provoserer er denne Anton-figuren (eller hva det var han het) som skriver et innlegg i avisen og ber folk boikotte Glimt og presterer å skrive "Heia Ringnes" i slutten av innlegget sitt. Hvor i FAEN er sjela på den fyren? Den ligger tydeligvis hos Ringnes sammen med ruinene av Nordlandsbryggeriet. Kan ikke drømme om at NOEN i Bodø følger hans oppfordringer. Fjottlugg...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Egon Holstad returns

Post by brutus »

Jeg nikket også megetsigende på hodet, og bestemte meg for at dette skal jeg sannelig sitere, slik at alle kan få lese det en gang til! :lol:
DIXI
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Egon Holstad returns

Post by Ville Lehtinen »

Jeg siterer hele skjiten jeg også, så vi kan lage en hel side med bare quotespamming! :roll:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Det holder i lange baner :fy
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Ventet bare på den. :)
Johnny
Posts: 246
Joined: Mon Apr 19, 2004 9:37 am

Post by Johnny »

Vegard wrote:Fikk fotballboken til Egon til jul. Var rask å bytte den i romjula.

:wink:
Da gikk du glipp av en meget morsom fotballbok!

I følge Egon Holstad kommer hatet til Glimt mye fra barndommen, når juniorlaget kom i matchende poco loco dresser til fauske før kamp. Da var saken avgjort for han.

Synes egentlig at mye av det som sies her blir for dumt. Reagerer noen når "Webred" eller VPN skriver noe nedlatende om Glimt? Egon skjuler seg ihvertfall ikke bak diverse kallenavn på forumer. Han står for det han sier ihvertfall.
Personlig har jeg sansen for Egon Holstad, gå på NRK.no og hør en del klipp fra det eminente radioprogrammet "FK Fotball" så får dere høre hva mannen er laget av.

Hvis man snur litt opp ned på situasjonen, hvordan ville dere reagert hvis Nordlandsbryggeriet hadde gått kraftig inn i TIL?
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Johnny wrote:Hvis man snur litt opp ned på situasjonen, hvordan ville dere reagert hvis Nordlandsbryggeriet hadde gått kraftig inn i TIL?
Hva er Nordlandsbryggeriet? :?:
Last edited by brutus on Sun Jan 21, 2007 3:07 am, edited 2 times in total.
DIXI
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Du mener at det ikke finnes lenger? :shock:
DIXI
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Post by Johansen »

brutus wrote:Du mener at det ikke finnes lenger? :shock:
jo bryggeriet e hær enda, men om det e noe drift e noe anna :p
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

brutus wrote:Du mener at det ikke finnes lenger? :shock:
Bygget står der enda, men produksjon e vel totalt fraværende. Nordlandspilsen lages vel i trondheim etter at Ringnes avskilta bryggeriet her.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Johnny wrote:Hvis man snur litt opp ned på situasjonen, hvordan ville dere reagert hvis Nordlandsbryggeriet hadde gått kraftig inn i TIL?
Det er jo det som er tydelig for de fleste her inne. Holstad har vanskelig for å svelge Macken sin lengre... Mack horer omkring. De har vendt Isberget og TIL en del av ryggen sin. La pengene komme. De kommer oss til gode.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kenneth wrote:
brutus wrote:Du mener at det ikke finnes lenger? :shock:
Bygget står der enda, men produksjon e vel totalt fraværende.
Eller for å si det på en annen måte; Bygget står men brygget er borte! :wink:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Los-Loco wrote:
Kenneth wrote: Bygget står der enda, men produksjon e vel totalt fraværende.
Eller for å si det på en annen måte; Bygget står men brygget er borte! :wink:
Det må tilføyes at bygg er en veldig viktig ingrediens i brygget.
Masinga
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Masinga wrote:
Los-Loco wrote: Eller for å si det på en annen måte; Bygget står men brygget er borte! :wink:
Det må tilføyes at bygg er en veldig viktig ingrediens i brygget.
Og hva brukes bygget til i dag? Er det noen som vet hva eierne brygger på? :tenk
DIXI
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

brutus wrote:Og hva brukes bygget til i dag? Er det noen som vet hva eierne brygger på? :tenk
Bare en ting: Mest mulig penger!
@liverglimt
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

brutus wrote:
Masinga wrote: Det må tilføyes at bygg er en veldig viktig ingrediens i brygget.
Og hva brukes bygget til i dag? Er det noen som vet hva eierne brygger på? :tenk

Rignes er i ferd med å finne ut kva dei skal gjøre med tomta, som sjølvsagt er atraktiv som f.... der ho ligg midt i byen.. Gratulerer Ringnes. De fekk slakta bryggeriet vårt på ti år, og attpåtil gjort pengar på eiendomsutvikling.

Takker for at Mack bygger nordnorsk næringsliv og idrett, så lenge det varar. Snart er vel dei også oppkjøpt...
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

E d Egon Holstad som e programleder i FK Fotball? hmmm, æ syns jo det va arti... Hørte aldri nå Glimthets der (de gangan æ hørte det).

Vet om en som e ganske lik Egon Holstad, bare at han her elska Vålerenga og ikke ei virkelighetsfølelse. Meget irriteraness...
ARGH!
Post Reply