Bråk på trening

Moderators: Sulliken, Larsen

talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Bråk på trening

Post by talfh »

http://www.an.no/sport/article2620525.ece

tenningen er tydeligvis ganske så høy her..
You'll Never Walk Alone
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Ja, det var jo en uheldig episode. Men: Gutter er gutter. :roll: Og etterpå fikk de to kamphanene snakket skikkelig ut over en alkoholfri martini (Olsen med ny frisyre til venstre, Miller til høyre).

Image
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Flott med litt temp.. på trening.
Tippeliga 2015
madbertha
Posts: 377
Joined: Sun Apr 24, 2005 5:26 pm
Location: Stavanger
Been thanked: 2 times

Post by madbertha »

Hvem som har gitt Trond Olsen kaffe ?
Paradigma
Posts: 589
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 3 times

Post by Paradigma »

Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

heltenjohn wrote:Det som kan bekymre er at det er Trond som alltid er innblandet, og slag SKAL IKKE forekomme!
Trond Olsen var ikke den som sloss sist gang det var slossing på trening. Han ble sendt hjem fra den treningen men sloss ikke.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Glimrende at det hender slike ting på en trening. Tenninga er på topp! Adrenalinet koker. Treninga blir bra!!

Så kan noen sikkert komme å si at Olsen er en barnslig hissigprop, men hva så? Så lenge ikke liv og helse går tapt så er dette ensidig positivt. Sist uke ble Olsen og Råstad sent hjem fra trening. Denne uka småplundret de og kosepratet.

Det som skjer der og da det skjer der og da. Kampen om plassene har aldri vært høyere. Ikke overrasket over at slike episoder oppstår. Og JEG mener de er ensidig positive.

Da Edgar Davids ankom Spurs ble det med en gang et hardere kjør på treningene. Små situasjoner oppstod, krangling og taklinger. Og kommende sesong endte vi på 5.plass. En sesong der innsatsen sjelden har vært høyere.

Slike episoder som Olsen har vært borti i det siste er ikke negativt for en klubb som skal rykke opp denne sesongen. Kenta, dette er svaret du får når du lover å piske dine spillere litt hardere!
Paradigma wrote:Ikke all PR er god PR..
http://fotball.adressa.no/forstediv/article76072.ece
Jo, dette er et GODt signal til de andre toppklubbene i Adecco.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

dingo wrote:Er det noen som vet om det er Olsen sin skyld dette da?
Kanskje urettferdig i mitt innlegg å bare nevne Olsen. Men han er innblandet i de siste uoverenstemmelser. Ikke ment som et angrep på evigunge Olsen :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

dalers wrote:Slike episoder som Olsen har vært borti i det siste er ikke negativt for en klubb som skal rykke opp denne sesongen.
Tja, så lenge det ikke går ut over miljøet i spillergruppa da. Fikk en ekkel følelse i magen av hele saken, og jeg sperret opp øynene litt over at enkelte spillere er gjengangere i slike situasjoner. For all del, tenning er vel og bra det, men det blir for dumt om medspillere skal måtte stå over treninger etter unødvendig harde taklinger, mens noen skal måtte sendes hjem fra trening.

Er spent på hvordan spillergruppa som helthet takler dette. Bare vi ikke får en ny Ville Lethinen situasjon, bare at det er Roy Miller (eller andre) som blir offer denne gangen. :roll:

Også veldig betenkelig at AN kun gjengir den ene av de to sin versjon i saken sin......
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hågen wrote:For all del, tenning er vel og bra det, men det blir for dumt om medspillere skal måtte stå over treninger etter unødvendig harde taklinger, mens noen skal måtte sendes hjem fra trening.

Er spent på hvordan spillergruppa som helthet takler dette. Bare vi ikke får en ny Ville Lethinen situasjon, bare at det er Roy Miller (eller andre) som blir offer denne gangen. :roll:
Hard takling var jeg vitne til da noen tok Blomman hardt i en sånn spillere-i-midten-prøve-å-nå-ballen trening i går. De andre lo litt av det. Hærlig, hærlig! Hardt, røft og tøft.

Spillergruppa tar sikkert episodene med stoisk ro. Ingen grunn til engstelse. Hva som skjer i treningens hete og hva som foregår ellers i og rundt spillergruppa er ofte to ulike ting. Og Miller er, slik jeg ser det, jævlig langt unna en Ville Lehtinen greie, hvor fyren sjelden fikk pasninger av medspillere....
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

dalers wrote:Spillergruppa tar sikkert episodene med stoisk ro. Ingen grunn til engstelse. Hva som skjer i treningens hete og hva som foregår ellers i og rundt spillergruppa er ofte to ulike ting. Og Miller er, slik jeg ser det, jævlig langt unna en Ville Lehtinen greie, hvor fyren sjelden fikk pasninger av medspillere....
Er det virkelig SÅ usansynlig da? Miller er en spiller som behersker språket dårlig, selv engelsk, og det er da ikke til å legge skjul på at de som har vært innblandet i bråket på trening er sterke personligheter i spillergruppa... Vi to var da selv vitne til at to spillere fikk beskjed om å gå i dusjen så tidlig som internkampen i fjor sommer. Det er jo ikke noe nytt fenomen...

Håper dog du har rett, og at mine bekymringer er uberettiget.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Cheese Smirnoff wrote:
dalers wrote:Hard takling var jeg vitne til da noen tok Blomman hardt i en sånn spillere-i-midten-prøve-å-nå-ballen trening i går. De andre lo litt av det. Hærlig, hærlig! Hardt, røft og tøft.
Joda, så lenge det ikke går utover helsen til spillerne. Det hadde vært veldig kjedelig om noen skulle bli skadet fordi det var høy spenning på trening...
Og her mener jeg altså at med høy intensitet så KAN selvfølgelig spillere bli skadet. Kjedelig, men sant. Jeg vil heller ha et par spillere skadet nå og da og opprettholde en høy kvalitet og intensitet på treningene enn at spillerne skal lunte for 80% for å unngå skader.
Uten høy tenning av og til så greier du ikke plutselig slå på en knapp på kampdag.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Post Reply