Spillertråd: Trond Olsen

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Spillertråd: Trond Olsen

Legg inn av MhepA » søn apr 15, 2007 10:26 pm

Jeg vil bare påminne alle at Trond Olsen er nå offisielt toppscorer i Adeccoligaen! :D
Han spilte en helt fantastisk kamp i dag og fortjente dette så sinnsykt. Banens beste.
En gang Glimt, alltid GLIMT!

Brukeravatar
Darc0
Sted: Bodø

Legg inn av Darc0 » søn apr 15, 2007 10:31 pm

Runar Berg var hakket vassere mener jeg. Men skal ikke ta fra Olsen noe idag. Var helt ekstrem idag og viser topp klasse. Er bare å glede seg til fortsettelsen.

Brukeravatar
Ville Lehtinen
Sted: East side Asker/Steigen
Kontakt:

Legg inn av Ville Lehtinen » søn apr 15, 2007 10:34 pm

Er vel en liten subjektiv greie, det der med banens beste. :)

Men ut fra spillestilen å dømme, er det ingen Glimtspillere som virker mer innbitt på å rykke opp enn Trond Olsen!

Brukeravatar
Thomsan
Sted: Garnveien 90210.
Kontakt:

Legg inn av Thomsan » søn apr 15, 2007 10:34 pm

Linnih skrev:Heilt enig i at han va banens beste:) men koffør sto det i Avisa Bodø at han Runar Berg blei bb?!
Tjaaa, jeg kan jo komme med to gode forslag:

#1: Avisa Bodø foretar ikke kåringer hvor utfallet er basert på dine personlige meninger.
#2: Kanskje han faktisk var banens beste? Jeg vet dette høres utrolig ut, men dette er ikke en kåring som baseres på antall mål.
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no

Brukeravatar
Begod

Legg inn av Begod » søn apr 15, 2007 10:38 pm

Joda ,men Avisa Bodø mener at Runar Berg er BB. Jeg er tilbøyelig til å være enig med dem.
I medgang og motgang

Brukeravatar
Thomsan
Kontakt:

Legg inn av Thomsan » søn apr 15, 2007 10:39 pm

Linnih skrev:
Thomsan skrev: Tjaaa, jeg kan jo komme med to gode forslag:

#1: Avisa Bodø foretar ikke kåringer hvor utfallet er basert på dine personlige meninger.
#2: Kanskje han faktisk var banens beste? Jeg vet dette høres utrolig ut, men dette er ikke en kåring som baseres på antall mål.
Mein nu heilt klart at speakern sa at han Trond Olsen blei bb...??
#3: ...har du vurdert muligheten for at det er mer enn èn instanse som foretar en vurdering av spillerne og kampen?
Thomax Beats & Blogs

Brukeravatar
Thomsan
Kontakt:

Legg inn av Thomsan » søn apr 15, 2007 10:43 pm

Linnih skrev:Det e nu to heilt forskjellige ting kem som faktisk blir kåra til BB på stadion, til ka noen supportera synns!
Og det er det nøyaktig det som er tilfellet med avisa vs stadion. Get the picture?
Thomax Beats & Blogs

Brukeravatar
Begod

Legg inn av Begod » søn apr 15, 2007 10:44 pm

Selv om Runar var bb etter min mening i dag, så skal Trond ha masse ros for dagens kamp. Han gjør det meste rett i denne kampen.
I medgang og motgang

Brukeravatar
Ville Lehtinen
Sted: East side Asker/Steigen
Kontakt:

Legg inn av Ville Lehtinen » søn apr 15, 2007 10:46 pm

Thomsan skrev:
Linnih skrev:Det e nu to heilt forskjellige ting kem som faktisk blir kåra til BB på stadion, til ka noen supportera synns!
Og det er det nøyaktig det som er tilfellet med avisa vs stadion. Get the picture?
Så sinna! :)

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » søn apr 15, 2007 10:52 pm

Nyt det folkens! TROND SOM TOPPSCORER
En gang Glimt, alltid GLIMT!

Brukeravatar
Thomsan
Kontakt:

Legg inn av Thomsan » søn apr 15, 2007 10:55 pm

Det er alltid like lett å bli provosert når man blander en kveld med bortkasta glaning på Nils Johan Semb og mennesker som famler blindt foran det innlysende.

Takk for i kveld!
Thomax Beats & Blogs

Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Legg inn av Sulliken » fre apr 20, 2007 7:42 am

send mail
OBOSmester 2017

Brukeravatar
Kesseboy

Legg inn av Kesseboy » tir apr 24, 2007 8:56 pm

Jeg regner med du blant annet mener meg? :mrgreen:

Kritikk er (heldigvis?) frosset i tid. Olsen spilte en elendig treningskamp mot Tromsdalen og gjorde en hel del dårlige valg i treningskampen mot Tromsø. Men han har siden Tromsdalen-kampen økt innsatsen og spiller på det han er god på, og han har fått god uttelling på de valgene han gjør, både i form av mål og mindre målbare prestasjoner (presiserer at jeg kun har sett høydepunkter fra Hønefoss og Mandalskam, og hele Ham-Kam-kampen). Olsen har til gode å virkelig overbevise meg med innsats og høy kvalitet over lang tid (gjennom en hel sesong), uten at jeg avskriver ham som Glimt-spiller for godt av den grunn.

Men, helt generelt, det er ofte sånn at et par-tre kritiske kommentarer fra forskjellige brukere på forumet gjør at noen sitter igjen med inntrykket at "alle" klager på spilleren, og at det finnes en anti-klubb av noe slag. Som f.eks. da Runar Berg kom tilbake fra skade i fjor, da var det mange som skapte seg et bilde av at supporterklubben var splittet mellom de som likte Berg og de som ikke likte Berg, når tilfellet bare var at folk diskuterte hvor lurt det var å ta inn en spiller rett fra skade, og om han var godt nok trent på tidspunktet.
Shikata ga nai

Brukeravatar
Los-Loco

Legg inn av Los-Loco » tir apr 24, 2007 9:24 pm

Kesseboy skrev:Jeg regner med du blant annet mener meg? :mrgreen:

Kritikk er (heldigvis?) frosset i tid. Olsen spilte en elendig treningskamp mot Tromsdalen og gjorde en hel del dårlige valg i treningskampen mot Tromsø. Men han har siden Tromsdalen-kampen økt innsatsen og spiller på det han er god på, og han har fått god uttelling på de valgene han gjør, både i form av mål og mindre målbare prestasjoner (presiserer at jeg kun har sett høydepunkter fra Hønefoss og Mandalskam, og hele Ham-Kam-kampen). Olsen har til gode å virkelig overbevise meg med innsats og høy kvalitet over lang tid (gjennom en hel sesong), uten at jeg avskriver ham som Glimt-spiller for godt av den grunn.

Men, helt generelt, det er ofte sånn at et par-tre kritiske kommentarer fra forskjellige brukere på forumet gjør at noen sitter igjen med inntrykket at "alle" klager på spilleren, og at det finnes en anti-klubb av noe slag. Som f.eks. da Runar Berg kom tilbake fra skade i fjor, da var det mange som skapte seg et bilde av at supporterklubben var splittet mellom de som likte Berg og de som ikke likte Berg, når tilfellet bare var at folk diskuterte hvor lurt det var å ta inn en spiller rett fra skade, og om han var godt nok trent på tidspunktet.
Nå er vi bare splittet mellom de som digger og de som ikke digger Olsens frisyre! :mrgreen:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris

Brukeravatar
Sven-Rune
Sted: Tønsberg

Legg inn av Sven-Rune » tir mai 08, 2007 7:27 am

Og jammen ser det ut til at gutten har blitt voksen også!!
Han snakker som en mann i innlegget i an i dag!

http://www.an.no/sport/article2757389.ece

Ang. banens beste: Ofte lett å fokusere på de som lager mål, men som Trond sier i nevnte artikkel, det er laget og spillerne rundt meg som gjør meg god! Selvsagt er Trond scoringer "outstanding", men det er jammen Runar også i den formen han er i for tiden!

Det er godt å vøære Glimt-supporter for tiden!
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt

Brukeravatar
Los-Loco

Legg inn av Los-Loco » tir mai 08, 2007 8:56 am

(...)Og det har vært en del situasjoner der jeg burde satt andre opp, men der jeg har valgt å gå selv.
Godt å se at selvinnsikten er tilstede! :lol:

Enig med Sven-Rune, høres ut som gutten er blitt mann!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris

Brukeravatar
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Sted: Gran Canaria

Legg inn av liverglimt » tir mai 08, 2007 9:07 am

Los-Loco skrev:
(...)Og det har vært en del situasjoner der jeg burde satt andre opp, men der jeg har valgt å gå selv.
Godt å se at selvinnsikten er tilstede! :lol:

Enig med Sven-Rune, høres ut som gutten er blitt mann!
Og om noen år så er alle glade om han finner gutten i seg igjen...
@liverglimt

Svar