Spillertråd: Trond Olsen

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
Kesseboy
Sted: Bodø

Re: Spillertråd: Trond Olsen

Legg inn av Kesseboy » tir nov 07, 2017 6:16 pm

Spent på hvor mye lyskproblemene har hemma han denne sesongen. Kanskje han har mye inne han ikke har vist?
Shikata ga nai

mortsto
Sted: Trondheim

Legg inn av mortsto » ons nov 08, 2017 12:22 pm

Har vært Olsen-fan i mange år, men hvis han starter på venstre ving i mars, så tror jeg vi sliter litt. Bortsett fra fart og skudd er han jo en begrenset spiller, og vi ser jo ofte at han ikke tør utfordre fordi han ikke har samme eksplosivitet som før. Har mer tro på ham på høyrekanten hvor han heller trekker innover og får skutt. Men der har vi jo Hauge og Layoni, så jeg vet jammen ikke om det blir mye spilletid neste år.

Zann

Legg inn av Zann » ons nov 08, 2017 1:09 pm

Har også lenge vært forsvarer av Olsen, men nå begynner jeg også å bli mer skeptisk. Det har fungert bra uten ham de siste kampene, og det kan vel faktisk godt hende at Bjørkan kan være et bedre valg på venstrekanten til neste år. Og Bjørnbak må da overta kapteinsbindet!

Brukeravatar
gavharr
Sted: Oslo

Legg inn av gavharr » tor nov 09, 2017 1:10 am

Så lenge han ikke har klippekort, så er jeg helt for et år eller to til med Trond. Men da må han stille på lik linje med utfordrerne. Hvis Bjørkan er bedre på trening, så bør Bjørkan spille.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » tor nov 09, 2017 10:18 am

At Bjørnbak skal være kaptein neste år ser jeg på som nærmest en selvfølge. Olsen er ikke kaptein i mine øyne.
En gang Glimt, alltid GLIMT!

Svar