Den store "Send Olsen til frisøren"-tråden

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply

Hva mener du om Olsens sveis og pannebånd?

Han ser helt for j****g ut!
15
21%
Frisør, Olsen, frisør!
57
79%
 
Total votes: 72

User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Trond Olsen har utrolig KUL SVEIS :D:D digger den:) fortsett sånn Olsen.
Du er drit kul 8)
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Et interessant fenomen med denne tråden er at det vel bare er Bateman, Sven-Rune(?) og jeg som mer eller mindre åpent bekjenner at Olsen har vært mindre heldig med sveisen, mens det i følge avstemmingen er til sammen 61(!) personer som mener han ser for j****g ut, eller i det minste må ta seg en tur til frisøren!

Hmmm!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Regner med at unge Olsen tar seg en tur til frisoeren forholdsvis ofte. Kanskje man bare synes han skal fortsette med det, men uten aa framstaa med crewcut eller som blankskalle? :wink:
DIXI
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Jeg kan opplyse om at jeg herved har gjort en innsats for det Los Loco-ske syn om at kort hår er bedre. Jeg var nemlig hos frisøren i dag! Hos en svært, svært søt og hyggelig frisør, til og med (uvant, tidligere har jeg havna hos supergøye homser). Hun fikk nesten alt håret mitt og nesten alle pengene mine. Jeg er fornøyd, og det bør Los Loco være også!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kesseboy wrote:Jeg kan opplyse om at jeg herved har gjort en innsats for det Los Loco-ske syn om at kort hår er bedre. Jeg var nemlig hos frisøren i dag! Hos en svært, svært søt og hyggelig frisør, til og med (uvant, tidligere har jeg havna hos supergøye homser). Hun fikk nesten alt håret mitt og nesten alle pengene mine. Jeg er fornøyd, og det bør Los Loco være også!
Ingenting er som svært, svært søte frisører som tar seg goood tid med å massere inn shampoen! :mrgreen:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

PM wrote:
Los-Loco wrote:Et interessant fenomen med denne tråden er at det vel bare er Bateman, Sven-Rune(?) og jeg som mer eller mindre åpent bekjenner at Olsen har vært mindre heldig med sveisen, mens det i følge avstemmingen er til sammen 61(!) personer som mener han ser for j****g ut, eller i det minste må ta seg en tur til frisøren!

Hmmm!
Avstemingen er preget av en viss person sitt snevre syn på hårsveiser og når det er avstemning så er det viktig å stemme uansett.
Levende demokrati dreier seg om evnen til å formulere problemstillingene riktig! 8)

Men ingen tvinger deg til å stemme hvis du ikke er enig i alternativene!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Det er kanskje veldig viktig å få det med seg? :lol:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Jeg tok alternativ to.
Fordi der står det:

Frisør Olsen, frisør! Det skal du ikke bry deg noe om, tenk helst på fotballen du.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Og vi starter tellingen igjen!

Det var én!

:glis
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Det er vel likså greit at Olsen tar en Harald Hårfagre. Han klipper ikke håret før vi rykker opp. Da har han IHVERTFALL noe å kjempe for.
Andres meninger støter meg.
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Post by Johansen »

Da var vi tilbake til start i vår telling :mrgreen:

Kan å fortelle at undertegnede var hos frisør i dag, dær frisøren mente at Olsen så ok ut på håret men er i frisørutrykket "uheldig lengde" men skal viss nok bli bedre når håret blir enda lengre :lol:
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Post by Johansen »

Da tell vi en kamp uten mål! :mrgreen:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Da har vi to strake uten mål, et snitt på to på de to siste kampene! Det må være lov å si at den fine formen som Trond tidligere har kreditert håret sitt for, nå er borte, og enhver logisk eller ulogisk sammenheng mellom kanonform og stygg hårsveis er derfor tilbakebevist.

Det er derfor ingen grunn til å vente, finn fram saksa!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

din gammelkonservative fyr..

La nå Olsen ha håret slik som han vil...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
radio3
Posts: 68
Joined: Thu Jun 24, 2004 3:59 pm
Contact:

Post by radio3 »

Olsen blir klipt av Olsen i tippelaget når opprykket er et faktum.. Det kommer til å bli vakkert
Glimt på Radio3 i samarbeid med Koch, Combitel, SKS og Postbanken
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

radio3 wrote:Olsen blir klipt av Olsen i tippelaget når opprykket er et faktum.. Det kommer til å bli vakkert
Da må han bynne å spare igjen.. Olsen e visstnok kortklippt... :) Sexy :wink:

Loco kan starte feiringa :lol:
Ækte nordnorsk stolthet!
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Post by Johansen »

Heisan sveisan! Olsen kan begyne å spare til langt hår igjen!!
Post Reply