Actiontråd: LøvHam - Bodø/Glimt onsdag 20. juni klokka 19

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
Wenche90
Posts: 569
Joined: Sun Apr 03, 2005 3:51 pm
Location: Hunstad
Contact:

Post by Wenche90 »

talfh wrote:DETTE MÅ SPILLERNE TA PÅ SIN KAPPA :evil:
D trur æ og.. dette e nok ikke så mye træneran sin feil..
men vi vet at når glimt får flere mål imot sæ, så gir de opp.. d har skjedd alt førr mange ganga før..
BodøGlimt førr evig og alltid! <33
Vi e tilbake dr vi hør hjemme! :D

Stolt medlem i DGH!
User avatar
bg72
Posts: 185
Joined: Wed Feb 23, 2005 12:44 am
Location: Nord Salten

Post by bg72 »

blås bare liv i all gammel dritt. iallefall, ikke kall dere supportere. snakker om meningsløs holdning...
Enig her.... dette er en forferdelig blemme, men slikt har skjedd før jfr. molde i cupen.. skuffa er vi alle sammen
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

personaljesus wrote:
PM wrote: De rekker desverre ikke Da Carlo i kveld, men Lenningen stenger klokka 03 mener jeg.
blås bare liv i all gammel dritt. iallefall, ikke kall dere supportere. snakker om meningsløs holdning...
gammel dritt...så du mener det er greit å nyte alkohol etter en kamp og 3dager før neste????? Hadde en kompis som spilte i Skarp og der var det nulltoleranse for alkohol 4 dager før kamp. Syns det er rart at et lag som har ambisjoner har så stor frihet!
Loves glimt and pretty girls
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Wenche90 wrote:
talfh wrote:DETTE MÅ SPILLERNE TA PÅ SIN KAPPA :evil:
D trur æ og.. dette e nok ikke så mye træneran sin feil..
men vi vet at når glimt får flere mål imot sæ, så gir de opp.. d har skjedd alt førr mange ganga før..
JEPP, om noen så dagens glimt magasin i an så utalte brenes noe om holdningen når de møtte gode lag og jeg frykter at holdnigen hos spillerne ikke er god nåkk!!
You'll Never Walk Alone
User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

lizzy wrote:
Isak wrote: Det er jo greit å tape et par kamper i løpet av sesongen, det forventer jo alle....å tape 1-0 hadde man kunnet leve med, men 4-0 mot Løv/ham, det er rett og slett for jævlig, og er ikke et topp lag verdig. Brann gikk på en smell, men det var mot Lyn..ikke Løv/ham!!
Brann- tippeligaen ,1 plass-Lyn 9 plass.......Bodø/Glimt adecco..1 plass,nå 3 - Løv-Ham 9 plass.
Ok, jeg gir meg..å tape 4-0 mot Løv/ham er helt greit..slikt skjer!!
Glimt i hjerte
Wenche90
Posts: 569
Joined: Sun Apr 03, 2005 3:51 pm
Location: Hunstad
Contact:

Post by Wenche90 »

talfh wrote:
Wenche90 wrote: D trur æ og.. dette e nok ikke så mye træneran sin feil..
men vi vet at når glimt får flere mål imot sæ, så gir de opp.. d har skjedd alt førr mange ganga før..
JEPP, om noen så dagens glimt magasin i an så utalte brenes noe om holdningen når de møtte gode lag og jeg frykter at holdnigen hos spillerne ikke er god nåkk!!
Ja, å vi vet d blir sånn! men d må spælleran jobb me! de må ikke gi opp, selv om de feila litt..
BodøGlimt førr evig og alltid! <33
Vi e tilbake dr vi hør hjemme! :D

Stolt medlem i DGH!
Wenche90
Posts: 569
Joined: Sun Apr 03, 2005 3:51 pm
Location: Hunstad
Contact:

Post by Wenche90 »

GULTeKULT wrote:At supportere ikke har lov å være skuffet etter en sånn grønnjævlig dårlig affære, er jo bare tull. Selvfølgelig har man rett till å komme med utblåsninger. Jeg kan forsikre personaljesus at jeg kommer til å sitte klistret foran skjemen på søndag med ny entusiasme og det tror jeg de fleste av oss, ordentlige glimt-supportere kommer til å gjøre.
Riktig! vi har lov å vær skuffa! æ e kjempe skuffa nu, og har løst å knus d eine å d andre.. men d går over..

MØT OPP PÅ MYRA PÅ SØNDAGEN FOLKENS! GI IKKE OPP! VI SKAL KLAR DETTE!!!
BodøGlimt førr evig og alltid! <33
Vi e tilbake dr vi hør hjemme! :D

Stolt medlem i DGH!
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

de er mennesker av kjøtt og blod som alle andre OG de er vel faen ikke de eneste fotballspillerene som tar seg ei pils. Vet DU hvor mye de drakk? faen heller, flisespikking av en annen verden. Du ønsker vel virkelig å blåse liv i debatten om glimtspillerenes utesvevende livsstil.. DET trenger vi nå, DET avgjorde iallefall definitivt fjorårets opprykksmuligheter. Hørte forresten at det var en i glimt som kjente en som var alkoholiker(ikke vet jeg om han egentlig var det men han var observert med en pils i hånden, og da har han vel klare alkoholproblemer..) VOKS opp, enten støtter man laget eller så gjør man det ikke. Er selv meget skuffet men jeg drar ikke Glimt ned i dritten av den grunn. Man vinner ikke alle kamper, og det har LITEN eller ingen effekt om alkodebatten om Glimtspillerene tas opp igjen.. Men for all del, dolk laget ditt i ryggen du![/quote]

ikke meningen å blusse opp noen debatt, men syns det er unødvendig å sende sånne signaler. og ja jeg vet hvor mye de drakk!

Men dritt heller la gutta nyte livet og vi blir en adeccoklubb de neste 20 år
Loves glimt and pretty girls
Locked