Kamptråd: Glimt- Kongsvinger

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

DGH Web presenterer: KIL

http://www.dengulehorde.no/iwips/357419 ... g%20nyhet/

et eventyr av HC Andersen....
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

OBS: det er kamp på søndag.

Her er laget
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Sannes vraket ja. Husker hvordan det gikk sist det skjedde.. Måtte han komme inn underveis og avgjøre kampen til vår fordel igjen.

Og Watson på høyre? For det første tar de ut vår mest målfarlige spiller for tiden, og for det andre skal han erstattes med en som kun slår inn med venstrefoten? Vel, vel...
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Hågen wrote:Og Watson på høyre? For det første tar de ut vår mest målfarlige spiller for tiden
Watson har bedre snitt på mål enn Mounir siden han kom så da er vel strengt tatt at vi tar ut vår nest mest målfarlige og erstatter han med den mest målfarlige
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Bateman26 wrote:Watson har bedre snitt på mål enn Mounir siden han kom så da er vel strengt tatt at vi tar ut vår nest mest målfarlige og erstatter han med den mest målfarlige
"For tiden" kan bety så meget. Hvis vi regner fom. Hamkam kampen er de like målfarlige. Jeg mener det er feil å vrake Mounir, men for alt jeg vet kan jo hendelsen på treninga være utslagsgivende..
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Hågen wrote:For tiden" kan bety så meget. Hvis vi regner fom. Hamkam kampen er de like målfarlige.
Ja, i dette tilfellet må vel "for tiden" bety helt tilbake til kampen mot Bryne i juni...? :wink:
Først da blir Mounir mer "målfarlig".
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Det kommer vel ikke som noen overraskelse på noen at også jeg er skeptisk til at Mounir blir satt ut. Nå mangler det bare at Olsen også vrakes og Brenes spiller på venstresiden. Så har vi to vinger som ikke vinger.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

iriterer meg grenseløst at ikke iversen får spille i forsvar... pokker er det han gjør galt? han har vært best i forsvar de gangene han har fått spilt i år... at watson kommer inn har jeg ingenting i mot!! det er bare positivt at han får prøve seg fra start :)
You'll Never Walk Alone
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Bør vel ikke være helt uventet at en spiller som får beskjeden "Enten roer du deg ned og oppfører deg som folk, eller så forlater du treningen", og som da velger å gå, ikke er å finne i startoppstillingen dagen etterpå!

Helt greit, spør du meg, målfarlig eller ikke!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Los-Loco wrote:Bør vel ikke være helt uventet at en spiller som får beskjeden "Enten roer du deg ned og oppfører deg som folk, eller så forlater du treningen", og som da velger å gå, ikke er å finne i startoppstillingen dagen etterpå!

Helt greit, spør du meg, målfarlig eller ikke!
Det bør vel også nevnes at det er et annet navn som har gått igjen i disse sakene, så vidt jeg kan se har ikke han blitt vraket en eneste gang?
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Det bør vel også nevnes at det er et annet navn som har gått igjen i disse sakene, så vidt jeg kan se har ikke han blitt vraket en eneste gang?
Hah!
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5654
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 357 times

Post by poteten »

Trond Olsen er en av de jeg beundrer mest på laget, fotballmessig sett. Han løper på alt, prøver på alt og er faen ikke redd for å utfordre ned langs linja. Jeg har sjeldent sett en bedre kantspiller i Glimt og jeg er 100 prosent sikker på at hvis han hadde fått sjansen på landslaget, ville han sjokkert samtlige.

Så var det sagt. Han er ikke 24 engang og vil være ustabil i prestasjonene. Han åpnet superbra, har vært svak, men har alltid hatt full innsats på sin kantplass. Alltid.
Kritisk
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

bgmu wrote:Vi har vel faktisk ikke sluppet inn et eneste mål med Even Iversen som midtstopper...?!?
Nei vi har ikke det... uten at jeg skal si det 100% sikkert! han var direkte kanon god i de kampene han spilte helt til skuldra gikk ut av ledd...
Han bør vell også satses på å få spiller på seg rutine slik at han kan være en stopper for fremtiden i glimt... men jeg synes Hoftun favoritiserer seg selv vell mye enkelte ganger...
You'll Never Walk Alone
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

bgmu wrote:Vi har vel faktisk ikke sluppet inn et eneste mål med Even Iversen som midtstopper...?!?
Det kan vel stemme, men mot Moss var det nesten ene og alene Høie sin fortjeneste. Høie sto som en gud i den kampen!


Men må si jeg er ekstremt skuffet over at Sannes er benket!
Han får en ball...
Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

poteten wrote:Trond Olsen er en av de jeg beundrer mest på laget, fotballmessig sett. Han løper på alt, prøver på alt og er faen ikke redd for å utfordre ned langs linja. Jeg har sjeldent sett en bedre kantspiller i Glimt og jeg er 100 prosent sikker på at hvis han hadde fått sjansen på landslaget, ville han sjokkert samtlige.

Så var det sagt. Han er ikke 24 engang og vil være ustabil i prestasjonene. Han åpnet superbra, har vært svak, men har alltid hatt full innsats på sin kantplass. Alltid.
Jeg er helt sikker på at dersom RBK hadde tord å satse på ham fremfor Storflor (dere kan gjerne få han i bytte :lol: ), så hadde han sjokkert samtlige. Det er en del trøndere som tror at tiden under Rösler i Lillestrøm var et tegn på at Olsen ikke er god nok for Tippeligaen. Det tror ikke jeg noe på. Men han kan fremdeles bedre siktet på skuddfoten, slik at prosentandelen treff blir litt større.
Trofast i kvitt og svart
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

poteten wrote:Han åpnet superbra, har vært svak, men har alltid hatt full innsats på sin kantplass. Alltid.
Da kan jeg herved bekrefte at poteten ikke har sett alle hjemmekampene i år...
Han får en ball...
Ivar
Posts: 59
Joined: Thu Jan 20, 2005 9:28 am
Location: Bærum

Post by Ivar »

Jeg er vel ikke overrasket over at Watson får plassen. Når han kom inn mot Skeid syntes jeg faktisk at han var av de få som så ut til å ville prøve å gire opp tempo. Han hadde et brukbart skuddforsøk og klarte å få litt liv i den høyresiden, han er tydelig i form. Synes kanskje det er litt merkeligere med Hamoud for han var bedre en Olsen mot Skied i alle fall. Jeg synes denne byttingen mellom Tething og Sannes er litt sånn ett fett, de er såpass like at det spiller nesten ingen rolle. Leste vel et sted at Watson hadde spilt indreløper hva med å brukt han på midtbanen og holde angrepsrekka som den var?
Post Reply