Kamptråd: Bodø/Glimt - Odd Grenland 12. november kl. 19:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
karlfro
Posts: 304
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:45 am
Location: Bærum - Vest
Contact:

Post by karlfro »

dalers wrote:Nå må jeg også moderere mitt innlegg.

Det vil være feil av meg å anslå dem som gjorde dette som supportere. Og det jeg VET er at det ikke er i regi av noe som helst fra DGH. Så da spørs det jo om supporterklubben må svare for noe som en hver mann på gata gjør i Bodø i disse dager??
Jeg er 100% sikker på at klokkestuntet er noe som Odd selv har funnet på og satt igang, de bestilte selv blomstene :

-Etter hendelsen på flyplassen, aldri i livet om Odd eller spillerne ville tatt imot blomster fra ukjente og anonyme folk.

-Blomsterbukketter er lette, en klokke veier litt, hvordan i allverden har de unngått å ha lagt merke til den?

-For at klokken ikke skal dette ut, må man holde buketten opp vertikalt hele tiden.

-Hadde dette virkelig vært et stunt av Bodø folk mot Odd, kan dere være 100% sikre på at en allerede hissig Jarstein virkelig hadde fyret seg opp!


Sann mine ord, dette er et krampeaktig forsøk fra Odd internt på å forsøke å vekke sympati.
Tippeligaen 2008 e igang!
26 poeng for å ikke rykke direkte ned, 31 spilt, vi har unngått den direkte nedrykkplassen!
30 poeng for å være 100% sikret Tippeligaspill 2009, 31 spilt inn, vi er klare for tippeligaen 2009!
Wenche90
Posts: 569
Joined: Sun Apr 03, 2005 3:51 pm
Location: Hunstad
Contact:

Post by Wenche90 »

de som trur at vi i dgh hadde planlagt dette e nån idiota.. de får bare tru ka de vil.. da vet de ikke kordan d e å vær medlem i en supporterklubb.. førr man ville ikke ha funnet på noe sånn..
BodøGlimt førr evig og alltid! <33
Vi e tilbake dr vi hør hjemme! :D

Stolt medlem i DGH!
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

ingen som kan adde meg på msn, og sende meg noen glimt sanger. Trenger cd til 40 mils biltur!
Go shave your wrists Gillett!
Wenche90
Posts: 569
Joined: Sun Apr 03, 2005 3:51 pm
Location: Hunstad
Contact:

Post by Wenche90 »

karlfro wrote:
Jeg er 100% sikker på at klokkestuntet er noe som Odd selv har funnet på og satt igang, de bestilte selv blomstene :

-Etter hendelsen på flyplassen, aldri i livet om Odd eller spillerne ville tatt imot blomster fra ukjente og anonyme folk.

Sann mine ord, dette er et krampeaktig forsøk fra Odd internt på å forsøke å vekke sympati.
Det der e godt mulig! dåkker så nu ka hn trenern til Odd hadde sagt til media om gårdagen! at HAN bei dytta av glimtsupportera, når d va han som dytta til noen.. makan til oppførsel..
BodøGlimt førr evig og alltid! <33
Vi e tilbake dr vi hør hjemme! :D

Stolt medlem i DGH!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Da er det tid for å finan fram drakta, billetten, skjerf++ og gjøre seg klar for kamp. Nervene er i høyspenn allerede. Tør ikke tenke på hvordan det blir rundt kampstart. Trøster meg med at det nesten er værre å se kampen på tv, på Myra kan man i alle fall fokusere litt på å gi alt for laget. Nå er det viktig at vi ikke bare fyller opp Aspmyra (noe som jo nesten blir en realitet), men at vi øgså HØRES fra alle tribuner!
Lykke til alle sammen, det er en fin dag for fotball!
Keep on rockin' in the free world!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

glimtrox wrote:ingen som kan adde meg på msn, og sende meg noen glimt sanger. Trenger cd til 40 mils biltur!
40 mil, du burde vel snart fokusere på å komme deg avgårde framfor å laste ned musikk! :D Ha en god kjøretur!
Keep on rockin' in the free world!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Fevang har stilt inn mobilvekkinga feil og skylder på Glimt :lol:

Nei, god kamp folkens!!! Det er på Myra det skjer!! :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

Trodal wrote:
glimtrox wrote:ingen som kan adde meg på msn, og sende meg noen glimt sanger. Trenger cd til 40 mils biltur!
40 mil, du burde vel snart fokusere på å komme deg avgårde framfor å laste ned musikk! :D Ha en god kjøretur!
40 mil fram og tilbake. 20 mil hver vei. Trenger musikk. Kan ikke høre på Kanye West eller Turboneger når Glimt skal spille tiårets viktigste kamp. VI SKA FAN ME KLAR D!
Go shave your wrists Gillett!
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Post by Knuta »

Hvilken dommer er satt opp til kampen??.
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

Knuta wrote:Hvilken dommer er satt opp til kampen??.
Skjerven var det vel!?

Odd slo glimt 4-2 sist han dømte. 4 røde og 44 gule har han delt ut denne sesongen:P
Go shave your wrists Gillett!
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

For dumt det stuntet på hotellet i natt :twisted: Hodeløst rett og slett.

Uansett, lykke til alle sammen i kveld. La oss skape elektrisk stemning på Aspmyra. Det er jo slike kamper som dette vi drømmer om :-)
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Klokkegutta hadde helt klart en morsom idé, men i lys av omstendighetene -- kvalikkamp, mye på spill, osv -- så ble det kanskje ikke så vellykka. Skjønner det godt dersom vi blir mer enn litt forhatte i Skien, og gruer meg litt til reaksjonene derfra om Odd vinner, er mye lettere å more seg over kreativiteten når man ikke blir utsatt for det sjøl. Alt i alt var det nok en unødvendig ting å gjøre (selv om jeg må medgi at konseptet var uhyre morsomt).
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Post by Knuta »

glimtrox wrote:
Knuta wrote:Hvilken dommer er satt opp til kampen??.
Skjerven var det vel!?

Odd slo glimt 4-2 sist han dømte. 4 røde og 44 gule har han delt ut denne sesongen:P
Han er en helt ok dommer. Utrolig bra at vi slapp Sælen og Edvardsen og selvfølgelig Sandmoen.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

-list wrote:Det at ingen blir drept rettferdiggjør ikke så mye annet egentlig.

Overhørte akkurat noen som bestemte seg for å se kampen hjemme fordi "billettene var utsolgt" - men det er vel bare en delvis sannhet...? Hva slags billetter er det som fortsatt er mulig å få tak i?
Toyota!

Er de tidlig nok inne, da får de sitte.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply