Kåres Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Kåres Glimt

Post by Los-Loco »

http://www.an.no/sport/article3132201.ece

Oh, Kåre! You´re the man!!!

En trener som er tøff nok i trynet til dagen etter ansettelsen kan utsette hele Thailandturen, det er akkurat det vi trenger! Og han har tydeligvis skjønt ett og annet som tidligere trenere ikke har skjønt, eller ikke har vært tøffe nok til å gjøre noe med! Åh, som jeg gleder meg til å se resultatene av dette.

Du har iallefall full backing fra supporterne Kåre!!!


(Ok, vet at dette også står under alkoholvanertråden, men dette handler om mye mer, og fortjener en egen tråd!)
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10720
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2227 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Dette er musikk i mine ører! 8)

Tenker det blir rokkeringer blant guttene denne sesongen. :D
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5572
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

Skal bli spennende å se hvor mange som forlater oss nå. 8)
Kritisk
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Musikk, deilig musikk :glis
Tippeliga 2015
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1080 times

Post by Kesseboy »

– Ball er viktig. Det går an å trene tøft med ball. Jeg er ingen tilhenger at man skal løpe langs landeveien fem dager i uken, svarer Ingebrigtsen.

Ser i utlandet. Spillemessig tror ikke den nye sjefen at det blir store endringer. 4-3-3 er nedfelt i klubben. Men ord som "tydeliggjøring" og "relasjoner" vil gå igjen.
Dette virker jo rett og slett for godt til å være sant!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Får han til dette så kan det bare bli bra :!: regner med at de spillerne som ikke vil følge dette drar sin vei! Nå trenger vi en stabil trener og er det noen som sutrer over treningsmengde eller å må sitte noen kamper på benken, ja da får de DRA
You'll Never Walk Alone
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Frisk start fra Ingebrigtsen. Skal blir interessant å følge maktkampen mellom ham og visse litt tilårskomne glimtveteraner utover vinteren 2008. :wink:
DIXI
OTH
Posts: 2263
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 148 times
Been thanked: 87 times

Post by OTH »

brutus wrote:Frisk start fra Ingebrigtsen. Skal blir interessant å følge maktkampen mellom ham og visse litt tilårskomne glimtveteraner utover vinteren 2008. :wink:
Tenkte det samme. Mener også Hoftun gikk hard ut, men håper dette er rette mannen til glimt
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Aasen
Posts: 11
Joined: Thu Nov 15, 2007 10:15 am
Location: Krokelvdalen

Post by Aasen »

Fotball og fotball-leiing er noko rart noko. Av og til kan ein nesten få inntrykk av at spelarane er ungar som treng ein autoritær jævel til å piske dei. Det verste er at det ofte gjev resultat fordi då er sjefen tydeleg og ungane gjør det dei får beskjed om. Trur ikkje Glimt har vondt av ein tydeleg leiar. Meiner fråværet til Hoftun og Bergersen var uheldig, og at det lett kan utvikle seg ukultur uten ein tydeleg sjef.
"Når serien startar i mars vil vi ha mange gode, slette fotball-banar som fremmar vår måte å spelle på. Dermed har vi like gode sjansar som alle andre til å hevde oss." Aasen november 2007 på Glimtforumet
Aasen
Posts: 11
Joined: Thu Nov 15, 2007 10:15 am
Location: Krokelvdalen

Post by Aasen »

Fotball og fotball-leiing er noko rart noko. Av og til kan ein nesten få inntrykk av at spelarane er ungar som treng ein autoritær jævel til å piske dei. Det verste er at det ofte gjev resultat fordi då er sjefen tydeleg og ungane gjør det dei får beskjed om. Trur ikkje Glimt har vondt av ein tydeleg leiar. Meiner fråværet til Hoftun og Bergersen var uheldig, og at det lett kan utvikle seg ukultur uten ein tydeleg sjef.
"Når serien startar i mars vil vi ha mange gode, slette fotball-banar som fremmar vår måte å spelle på. Dermed har vi like gode sjansar som alle andre til å hevde oss." Aasen november 2007 på Glimtforumet
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Høres ut som at vi har gjort et kupp på trenersiden jo =) :glis
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Helt fantastisk :D
Nå håper jeg bare at vi lykkes på overgangsmarkedet.
I medgang og motgang
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10720
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2227 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Mr Bean wrote::D Æ trur faan mæ at vi kan komme laaangt oppe på tabellen neste år og cupfinale og kanskje?? :D
Statistisk sett så blir det Cupfinale og andreplass i serien. ;)
@liverglimt
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Faktisk så tror jeg at vi vil få en knallsesong og at vi vil ha en reel mulighet til å ta medalje, hvis vi bare lykkes med våre forsterkninger. Vi kommer til å være topp motiverte mens alle andre vil undervurdere oss, jeg mener at 2008 vil være vår store sjanse til å vinne seriegull.
I medgang og motgang
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1080 times

Post by Kesseboy »

Det var realisten i meg, og ikke optimisten, som sa før kvalikkampene at dette kom til å gå bra. Tilsvarende var det realisten i meg som sa at jeg trodde på at Ingebrigtsen ville komme og stille krav og røske opp i ting. Så da høres det sikkert ut som om det er pessimisten i meg som snakker nå, men jeg ber om å bli trodd på at det er realisten som heller litt kaldt vann i årene deres -- det er flere ting som tyder på at neste sesong blir en tung sesong heller enn en jubelsesong.

Jeg tror det er viktig at vi har realistiske forventninger til Kåre & co. nå. Om det nye trenerteamets evner realiseres i form av gode resultater eller ikke, avhenger av hvor dyktige man er på andre områder. For eksempel overgangsmarkedet, og hvordan andre lag løser de samme oppgavene.

Dagens oppslag virker som en vanvittig god start! Men la oss ikke bidra til å gjøre forventningene større enn de trenger å være :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply