Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply

Slår vi endelig RBK?

Poll ended at Fri Jun 27, 2008 1:01 pm

JA
37
71%
uavgjort
3
6%
Tap
12
23%
 
Total votes: 52

User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

Paybacktime, in Jævel, sa Thiago der :D
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Lizzy
Posts: 10
Joined: Tue Apr 08, 2008 11:47 am

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Lizzy »

Rosenborg spiller utrolig bra for øyeblikket, og trønderne begynner å nærme seg.....ai,ai,ai.... :shock:
- En lever best som en kan,ikke som en vil -
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

Sjå der, ja..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Lizzy
Posts: 10
Joined: Tue Apr 08, 2008 11:47 am

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Lizzy »

Ja,denne muligheten må vi benytte godt :D
- En lever best som en kan,ikke som en vil -
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by tomath »

Skjønner ikke at Dahlum skal snakke om Lahm hele tiden. Situasjonene ligner jo ikke på hverandre i det hele tatt. Å si at han prøver å avslutte som Robben ville vært mer riktig.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by DonCato »

Sitt og ser kampen på nett. Liten tvil om at Totto holde med trønderan i den her kampen. Han syns f.eks det e strengt dømt at Stoor får det andre gule kortet. For en klovn, Totto.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Snorreth »

Strengt er så som så, men jeg syntes Trond feller lett på den siste mildt sagt :)
Men vi alle husker jo hva Trond sa før fjorårssesongen?
"Jeg skal prøve å løpe høyrebackene så mye at de får gult kort og må være mer forsiktig".
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by T1N av KT »

Blir drakta til Tiago lagt ut for auksjon?
:D
krattet tifo
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by glimtpia »

Da er vi straks i gang igjen..
Seier
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Snorreth »

Hvorfor ikke drakta til Thomas Rønning? ;)
Første målet i Glimtdrakta...
User avatar
Lizzy
Posts: 10
Joined: Tue Apr 08, 2008 11:47 am

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Lizzy »

Halleluuuja....jippi :D :skål åååh,håpe vi tar seieren hjem :)
- En lever best som en kan,ikke som en vil -
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

SATAN
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Lizzy
Posts: 10
Joined: Tue Apr 08, 2008 11:47 am

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Lizzy »

Faen....e det mulig! Så tyypisk :?
- En lever best som en kan,ikke som en vil -
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Snorreth »

Gratulerer alle sammen! :klapp

Totto er forresten mindre nøytral enn Alsaker!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

På forhånd sa jeg at jeg ville ha vært kjempefornøyd med uavgjort, men nå har jeg en litt guffen følelse.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2308 times
Been thanked: 384 times

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by liverglimt »

Utladet er min status nå. Hærlig kamp av gutta. Desverre ble det bare ett poeng. Vi hadde fortjent 3. JDS er stor i dag, Runar også. Pavel velfortjent dagens glimtgutt.

PS! Totto dummer seg ut som kommentator i dag med å gnåle om de to klare gule kortene.
@liverglimt
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by glimtrox »

Helt greit resultat! Synd Rønningen ikke satte den som gikk i stanga. Friskt innhopp av Brenes. :glimt
Go shave your wrists Gillett!
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by T1N av KT »

Etter min mening ble B/G snytt for i allefall en straffe. Da tenker jeg på de situasjonene der Tiago fikk seg et spark i hodet , der Thomas Rønning ble dyttet i feltet, og der Mounir ble felt i sluttminuttene.
krattet tifo
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by tjongs »

Skuffa!!

Synes vi gjør årets dårligste hjemmekamp idag, hadde vi spilt som "normalt", hadde vi slått RævBK, for heller ikke de var spesielt gode. Kantene våre var bortimot totalt fraværende. Olsen fikk ikke stort å jobbe med, men han startet vel omtrent ingen ganger, så det er ikke rart Forko stort sett la inn selv. Jan Derek er vel bare å sette på første fly hjem, eller så får han begynne å jobbe litt snart.

Londak og Hamoud var store idag!!

Når det er sagt, så er det en pussig følelse å være skuffa og lettere irritert etter uavgjort mot RBK, og ettersom dette etter mitt skjema er null poeng, så er det ren bonus sånnsett. 12 poeng til, så har vi sikra plassen. Det er 4 seiere, og det er jeg ganske så sikker på at vi klarer!!

Og: Vi har fortsatt ikke sluppet inn mål i 1.omgang i år, og det er helt vanvittig bra!!
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by eidurgud »

Enig med tjongs.

Så langt er det lite man kan si på det Kåre har gjort i Glimt, men jeg mener den største, om ikke eneste, feilen han har gjort, var å sette/velge Derek som kaptein. Jeg mener Derek er altfor stillestående, han utfordrer ikke nok til å kunne spille ving. Det blir to steg forover, så en finte som ender i en pasning på tvers eller bakover - men siden han er kaptein, så er han jo selvskrevet i start 11'ern. Jeg hadde mer enn gjerne sett at Kåre benket Derek til fordel for Brenes nå, for det Derek bidrar med for tiden, klarer vi oss fint uten.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

Hva er det dere babler om? Derek var skikkelig god i dag.. Men klart, Jeg så kampen på TV og fikk med meg reprisene ;)
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by tjongs »

Jeg synes Derek var direkte ræva. Men nå har jeg ikke sett kampen på TV enda, har tatt den opp, så får vel sett den etterhvert. (Hvis jeg får ristet av meg skuffelsen).
Mye mulig jeg får et annet inntrykk etter å ha sett på TV, ikke så enkelt å få et fullstendig inntrykk fra tribunen.

Synes Derek er stillestående, og fryktelig lite arbeidssom, og fatter ikke at ikke han ble tatt av idag.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
RS2-Gti

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by RS2-Gti »

Well, i dag var jeg på myra, og jeg bare MÅ gi børs!

Kampen 5
Ingen god kamp. Begge (!) lagene virker nervøse for å tape. Mest irriterer Glimt meg i den forstand, så klart. RBK best i 1 omgang, Glimt i 2 omgang med en spiller mere. Har all mulighet til å vinne denne kampen, men tørr ikke før i det 87 minutt og utover - og da er det for sent! Her hadde vi vunnet om vi hadde turt!

Pavel Londak 6
Holder Glimt inne i kampen ved flere annledninger. Har i allefall 3-4 redninger hvor han redder Glimt. God på alle felt i dag rett og slett, men ikke så mye satt på prøve utenom de større sjangsene.

Mounir Hamoud 7 BB
Får det til å se ut som om han er en juniorspiller på småguttenivå enkelte ganger. Løper opp alt, og vinner stort sett hver eneste duell. Spiller seg bare bedre og bedre for hver kamp!

Alo Bärengrub 5
Spiller nådeløst i duellene, men i løpsduellene ser det som vanlig ut som om skoene er laget av dobbeltsidig tape. Ikke kjempetrygg med ballen i beina, men biter i fra seg! Spør meg selv om han ville spillt med en frisk Lædre.

Per Verner Rønning 6
Vinner mange dueller, rydder klokt opp med beina når han kan. Trygg og god! Har en del å gå på offensivt, men mot RBK er det et greit valg. Usyneliggjør Iversen.

Willis Forko 6
Rydder opp, men er for lite med fremover. Lider kanskje under en til dels dårlig venstreside. Greie valg bakover.

Runar Berg 3
Sier det enkelt - Runar ser gammel ut - desverre!! Mister ballen mange ganger, og mangler det lille ekstra i alt annet også. Banker Birkir på døra ? Ser litt utrent ut.

Christian Berg 6
Er blitt en god spiller i år. Er god bakover, bedre enn før fremover. Oppildner til kamp, men resten av laget henger ikke helt med.

Thomas Rønning 7
At han blir byttet ut skjønner jeg veldig godt, for han må ha løpt seg totalt tom etter å ha gjort både sin og Trond sin jobb. God defensivt. Mange gode løp fremover, og en scoring det lukter vilje av. Nær sin andre som går i stanga!

Jan Derek Sørensen 4
Men gamlefar, hva er det du driver med ? Virker totalt uinteressert. Kommer han 2 meter på etterskudd er det ingen vilje til å jobbe det inn igjen. Våkner i en liten periode i 2. omgang, men det var kun et blaff. Hadde vi hatt alternativer her, ville nok de blitt brukt.

Thiago Martins 4
Bjørnesterk assist - men spiller åpenbart (fra sikre kilder) med skade! Er ikke fit for fight, og da blir han litt på etterskudd hele tiden. Men gjør det han kan ut i fra situasjonen.

Trond Olsen 2
Har åpenbart ikke brukt ferien godt. Og han ikke blir byttet ut før er helt utrolig. Og de som finner på å gi Trond mere enn to kan hoppe i havet, reise dit peppern gror, græv sæ ned ... velg selv! Da har dere ikke et objektivt syn. Tar ikke ett eneste initsiativ i hele kampen.

Innbytterene

Stig Johansen 6
Kommer inn og er interessert i å vinne. Med det han viser så syntes jeg ikke Kåre kan forsvare å bruke en redusert Thiago!

Stian Theting 3
Flott å ha deg tilbake. Vises desverre lite. Kommer seg!

Randall Brenes 4
Gjør dobbelt så god kamp som Olsen - så 4 er fortjent. Kan sette hodestøtet på slutten.


Horden 5
Er mye stille og repetoaret er vel snevert. Ofte starter andre deler av tribunen før horden! DET skjer ikke ofte!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Kamptråd: B/G - RBK Fre 27/6 kl 19.00

Post by Sulliken »

Jan Derek Sørensen 4
Men gamlefar, hva er det du driver med ? Virker totalt uinteressert. Kommer han 2 meter på etterskudd er det ingen vilje til å jobbe det inn igjen. Våkner i en liten periode i 2. omgang, men det var kun et blaff. Hadde vi hatt alternativer her, ville nok de blitt brukt.
Tull. Dårlig i første, men det var hele laget. I andre skapte han mye, fine kombinasjoner med Mournir og Stig. Det er Derek som kom med Stikkpasningen der Mournir skulle fått straffe (han blir KLART felt).
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply