Bodø/Glimts internettsider

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
LarsBerg
Posts: 15
Joined: Thu May 07, 2015 6:37 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by LarsBerg »

Jeg er, for de som husker det, han fyren som publiserer det meste på Glimt.no, face, twitter og instagram.

Jeg er fullstendig enig av det aller meste dere foreslår, og jeg har selv foreslått mye av dette til Glimt. Når det kommer til å skrive tekst under videointervjuene, et dette noe vi gjorde i oppkjøringen til sesongen, men noe som ikke ble gjort etter Sogndal kampen fordi jeg måtte dra fra Aspmyra i pausen for å nå et fly til Bergen, ettersom jeg skulle operere på tirsdag. Det skal jeg sørge for at blir gjort fremover.

Jeg legger allerede ned rundt 15-20 timer i uka på mediejobben i Glimt.Dette på siden av heltidsstudie, lønnet jobb, BHK, samt være trener for et G14-lag i Glimt. Noe så enkelt som å skrive teksten til videointervjuene, tar faktisk opp mot 30 minutter per intervju, og plutselig er hele mandagskvelden min borte. Jeg kjører også storskjermen på Aspmyra nå, og lager mye av det som vises på den.

I Glimt har de nå fullt fokus på økonomi, det sportslige, marked, og spillerutvikling, og dette har gått ut over mediesatsningen deres. Men det skal også sies at før sesongen i fjor, hadde vi 10 tusen følgere på face, og det er nå oppe i 36 tusen. Kun Mjøndalen har hatt større utvikling enn oss. I tillegg har vi doblet antall følgere på Twitter, Intsagram, og besøk på Glimt.no.

Alt dere nevner om å komme litt "bak" kulissene hos Glimt er jeg helt enig i. Problemet er bare at jeg ikke kan gå rundt på kontorene der på dagen når spillerne og trenerne er der, for å produsere slikt. Kent, som er både mediesjef og arrangementsjef i Glimt (eneste i Tippeligaen som er begge deler) har sinnsykt mye å gjøre. Han har ikke tid til å planlegge, gjennomføre og publisere slike ting, og dermed blir det heller ikke gjort. Det og ikke satse på medier på lik linje med Rosenborg, Vålerenga, Brann osv, som gjerne har to ansatte kun innefor mediene, gir noen utfordringer. Tilskuertallet de siste årene er blant annet en av disse utfordringene.

Dere må bare være tålmodig med Glimt angående slike ting. I forhold til utviklingen klubben er inne i nå, er jeg overbevist om at også dette feltet vil bli bedre med årene.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by MhepA »

Hvis det stemmer at du legger ned 15-20 timer i uka på gratis jobbing for denne gjengen, så fortjener du all form for ovasjoner fra samtlige her inne. Da snakker vi ildsjel. Derimot er det skuffende å høre at Bodø/Glimt ikke ønsker å satse skikkelig på medier. De kan gjerne være flinke på økonomi, spillerutvikling, marked og det sportslige. Og hadde de vært Innstranden, Junkeren eller en annen klubb nedover i divisjonene så hadde det vært mer forsvarlig i mine øyne. De er en klubb som representerer en hel by, akkurat som Brann. De er på mange måter den klubben som representerer Nordland. Publikum følger Bodø/Glimt gjennom medier og kamp. Slik det har utviklet seg er folk vant til å bli foret med stoff hele tiden, og da må en klubb som ønsker å være i Tippeligaen være villig til å satse på slikt. Overkant av 2000 tilskuere på Aspmyra er vel laveste på mange år i Tippeligaen. Dette er ikke bare av sportslige årsaker, nei for vi hadde faktisk flere i Adecco den gang da. Folk mister interessen, og da er plutselig halve (om ikke hele) vitsen med å drive en fotballklubb borte. Da er den der bare for dere som jobber der, og ingen andre.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
LarsBerg
Posts: 15
Joined: Thu May 07, 2015 6:37 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by LarsBerg »

Helt enig med deg! Derfor jeg både tror og håper at denne tankegangen kommer i klubben snart også. Litt av greia, er at de vil sørge for å faktisk ha et bra produkt å reklamere for, og ikke et dårlig produkt som skal skrytes opp i skyene. Derfor har satsningen blitt som den har blitt. Administrasjonen i Glimt er rett og slett bygd opp sånn nå, og er mye mer effektiv enn den var for noen år siden. Et eksempel på det er at før var det fire mennesker i markedsavdelingen til Glimt, og nå er det kun en(Runar), og Glimt får inn nesten dobbelt så mye penger via markedet nå, enn når Runar var fotballspiller. Mediesatsningen har nok blitt dårligere, men tror som sagt at den vil bli større etterhvert.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Kesseboy »

LarsBerg wrote:Noe så enkelt som å skrive teksten til videointervjuene, tar faktisk opp mot 30 minutter per intervju, og plutselig er hele mandagskvelden min borte.
Jeg er en av de som etterlyser dette. Er klar over at det tar voldsomt med tid, og etterspør det ikke for enhver pris. Har så klart også forståelse for omstendighetene ifm Sogndal-kampen.

Vil bare presisere to ting i den sakens anledning; det ene er at det ikke trengs en full transkribsjon, bare et lite avsnitt, noen setninger, et nøkkelsitat eller liknende, for å heve kvaliteten bra. Det andre er at du personlig ikke må ta til deg kritikken. Kritikken rettes mot klubben, der du gjør et prisverdig arbeid.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by FSHelgeland »

Enig med Kesseboy her, ha med noen nøkkelpunkter fra intervjuet. Så ser vi selve intervjuet senere når vi har mulighet til å se det uten å forstyrre andre.
Tippeliga 2015
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by RaymondEngmark »

Ja, altså, nei. Her er vi jo litt inne på det jeg driver med til daglig. Først må jeg si at mye av det som blir sagt her kan oppfattes på forskjellige måter, men det meste kan man enkelt oppfatte som konstruktiv kritikk om man vil. Veldig lite sure oppstøt fra supporterne syntes jeg og veldig mange konkrete forslag fra folk som bryr seg om klubben. Flinke supportere må jeg si!

Det hjelper ikke lengre med bare et godt produkt, uten en god markedsføring kommer du ingen vei. Verden er blitt så god på markedsføring at selv en middels god aktør drukner blandt de gode. Veldig mange av de beste reklamebyråene har helt sluttet med tradisjonell reklame, og fokuserer bare på branding. Så viktig har det blitt. Jeg kan utdype dette i det vide og brede, men stol på meg på denne.

Kundenes relasjoner til Glimt er det som trenger fokus nå. Det er den viktigste oppgaven Glimt har nå som økonomi og det sportslige er på plass. Riktig person i den typen stilling kan trylle rett og slett. Uten at jeg husker historien i detalj, så gjorde reklamemannen Ingebrigt Steen Jensen store ting for Stabæk da dem var på tur opp.

Vanskelig å få inn en så sterk reklamemann som jeg drømmer om inn i Glimt. Men riktig person kunne fått Ranheim til å bli større enn Glimt relativt lett. For å si det usminket; legg merke til hvor mye ubrukelig "søppel" vi har i livene våre, kun på grunn av gode strategier og markedsføring.

Kan Glimt klare et snitt på 5000+ innen 2 år om jobben som gjøres veldig bra ut mot publikum? Ingen problem.
Kristatistisk
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by eidurgud »

LarsBerg wrote:Et eksempel på det er at før var det fire mennesker i markedsavdelingen til Glimt, og nå er det kun en(Runar), og Glimt får inn nesten dobbelt så mye penger via markedet nå, enn når Runar var fotballspiller. Mediesatsningen har nok blitt dårligere, men tror som sagt at den vil bli større etterhvert.
Her er det viktig å få med seg at det er navnet til han som jobber i marked som drar inn penger, ikke fordi at han jobber så mye mer effektivt eller mer/bedre enn de som var der tidligere. Jeg er rimelig sikker på at samtlige i administrasjonen hadde satt pris på flere folk, slik at de kunne ha satset mer på å bruke sitt eget merkenavn mye bedre, bl.a i form av å få en nettside som er verdt å besøke.
User avatar
Neko
Posts: 430
Joined: Tue Jul 28, 2009 9:10 am
Location: Oslo
Has thanked: 2 times
Been thanked: 20 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Neko »

LarsBerg wrote:Derfor jeg både tror og håper at denne tankegangen kommer i klubben snart også. Litt av greia, er at de vil sørge for å faktisk ha et bra produkt å reklamere for, og ikke et dårlig produkt som skal skrytes opp i skyene.
Jeg synes det høres ut som en fornuftig rekkefølge. Tror folk vil gjennomskue om det bare er glanspapir uten innhold (interessant å se dette i forhold til andre tiltak på kampdag, sånn sett). Men i motsetning til Raymond bare synser jeg uten å ha efaring, så ta det med en klype salt.

Med det i bakhodet synes jeg GLIS gjør en kjempejobb med å dele interessante saker i sosiale medier for tida (i motsetning til innholdsløs promotering på motsatt ende av skalaen, og Glimt et sted i midten). Men det er kanskje nettopp fordi det er supporterdrevet og ikke styres av en fotbalklubb at det hele oppfattes mer autentisk enn om Glimt gjør det sjøl? Ikke vet jeg. Kanskje det går an å la seg inspirere, men er som sagt helt åpen for at det kan være en urettferdig sammenligning. :)

Når det gjelder tekst til intervjuer, er jeg en av dem som heller leser transcripts på TED enn å se videoen, fordi det går mye raskere på den måten (å se en video blir ofte en terskel ifht. hvor mye tid jeg vil investere der og da). Men folk er jo forskjellige - jeg tror ikke det gjelder alle.

Uansett, du gjør en kjempejobb med å formidle her på forumet hvorfor ting er som de er - for ikke å snakke om jobben du gjør for Glimt ellers. Hatten av for deg! :LFC
LarsBerg
Posts: 15
Joined: Thu May 07, 2015 6:37 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by LarsBerg »

De som jobber i administrasjonen til Glimt vil absolutt ha flere folk inn, men budsjettet deres er såpass tight, og de er ekstremt fokuserte på å i det minste gå i null, og derfor har de foreløpig ikke ansatt flere. Ørjan Berg sa til meg her om dagen: Når vi er på tur med et av ungdomslagene, må jeg ringe og prute ned prisen på kyllingen hos resturanten vi skal spise kampmat på, slik at jeg ikke overskrider budsjettet.

Når det er sagt, håper jeg dere fortsetter å bruke denne tråden til å både diskutere, synse og komme med ideer om hva som kan gjøres bedre!
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Novi »

Neko wrote:
LarsBerg wrote:Derfor jeg både tror og håper at denne tankegangen kommer i klubben snart også. Litt av greia, er at de vil sørge for å faktisk ha et bra produkt å reklamere for, og ikke et dårlig produkt som skal skrytes opp i skyene.
Jeg synes det høres ut som en fornuftig rekkefølge. Tror folk vil gjennomskue om det bare er glanspapir uten innhold (interessant å se dette i forhold til andre tiltak på kampdag, sånn sett). Men i motsetning til Raymond bare synser jeg uten å ha efaring, så ta det med en klype salt.
Er vel ikke slik det funker, hverken for fotball eller annet - man må tørre å sette lista høyere når man prater om seg selv, og jobbe med å faktisk levere. Glimt er i dag helt motsatt, når de er nærmere å anbefale folk å holde seg hjemme siden det er så kaldt ute.

Det trengs ikke mer folk i Glimt, men et skifte i hvordan man tenker om marked og salg. Jobber selv med salg i en ingeniørbedrift hvor ordet "salg" er styggedom, men i en industri (olje) hvor man ikke akkurat blir nedringt om dagen. Da ville det ikke hjulpet å få inn an haug med selgere, så lenge resten av organisasjonen ikke forstår hvem man er til for.

For Glimt er publikum kunden. Sponsorene gir penger, ja, men det er for å få tilgang til, nettopp, publikum. Uten publikum og folkeoppslutning, har man heller ikke sponsorer. Det er enkel matte, og værre å gjennomføre. Men her tror jeg Glimt trenger hjelp og coaching, og ikke "vente på et ferdig produkt som selger seg selv". For det finns ikke.
Una mas cerveza.
User avatar
Neko
Posts: 430
Joined: Tue Jul 28, 2009 9:10 am
Location: Oslo
Has thanked: 2 times
Been thanked: 20 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Neko »

Jeg tror egentlig ikke vi er så uenige der - det jeg (og Glimt, muligens) tenkte var vel mer at hvis man slår på stortromma med PR (i forhold til i dag) og så er opplevelsen på kamp skuffende, så tenker vel folk at de ikke skal la seg lure en gang til. Men når man først har gjort jobben med å gi folk en god opplevelse på kampdagen, må man jo kommunisere dette utad for at folk skal få vite hva man har gjort/gjør.

Tenker du at skillet mellom produkt og markedsføring er kunstig, eller er det bare noe jeg leser inn i innlegget ditt?

Hjelp og coaching kan godt være bra for klubben, det. Er det noen klubber det er naturlig å sammenligne oss med som treffer publikum mye bedre enn vi gjør? I så fall kunne det vært en start å se på hva de gjør rett.
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Novi »

Det Glimt leverer er en opplevelse, og det er diskutert mye bra her på forumet om hvordan Glimt kan levere en langt bedre fotballopplevelse enn hva de gjør i dag. Det handler selvsagt mye om hva som leveres på banen, men like mye om hva klubben gjør mellom, før og etter kampene. Klubber med store markedsbudsjett (som RBK) bygger opp til kamper med utstrakt bruk av video på nettaviser/facebook, annonser i lokalavis, flagg på busser, reklameplakater inni bussene, etc. Man klarer holde oppe et trykk som gjør at man selvsagt skaper større forventninger til kampdag, men som også gjør at folk føler at det er noe større på gang enn at det kun skal sparkes ball. Bryter man ned hele sporten så er det "sparking av lærkule" man sitter igjen med, men en kommersiell klubb er så mye mer enn det.

Når Glimt ikke klarer selge sesongkort på nett eller legge til rette for at folk kan kjøpe billetter enkelt, da forteller det meg at de ikke prioriterer riktig. Ei heller klarer man ha et skikkelig kick-off og skape blest før sesongstart, men klarer sikkert ha et sponsor-kick-off (noe jeg ikke aner noe om, men antar det). Glimt tror altså at sponsorene er viktigst, og billettsalg til folk kommer i andre rekke. Det er dette som er problemet, og det skyldes delvis mangel på markedskompetanse (som poengtert av andre; markedssjef er Runar Berg), men like mye at man ikke har avklart hvem man egentlig skal levere gode fotballopplevelser for.

Å se på andre klubber kan være smart, selv om alle vil ha forskjellige utgangspunkt. Glimt har tradisjonelt sett vært en lukket klubb, og latt resultatene tale for seg. Uten at jeg har noen empirisk forskning å vise til, tror jeg klubben kan gjøre mye for å øke "basen" av publikum som kommer på kamp (nærmest uavhengig av resultater). Og så vil man nærmest alltid se en, si, 30-40% økning dersom man gjør det meget bra. De kan jo starte med å fikse linken til hvor man kjøper billetter på nettsiden, og gjøre det like enkelt å kjøpe billetter som man er blitt vant til i 2016.
Una mas cerveza.
User avatar
Neko
Posts: 430
Joined: Tue Jul 28, 2009 9:10 am
Location: Oslo
Has thanked: 2 times
Been thanked: 20 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Neko »

Interessant. Hvis folk har et inntrykk av at sponsorer er viktigere enn publikum, får jo folkeligheten et skudd for baugen bare der. Ingen liker å bli tatt for gitt.

Jeg tror også identitetsbygging er en nøkkel - se på 70-tallet, og det voldsomme engasjementet man hadde da. Folk var kjempestolte av sine nordnorske røtter og det Glimt fikk til de sesongene der. Tilsvarende i Tromsø på 80-tallet. En sånn folkebevegelse er kanskje ikke mulig å gjenskape siden vi allerede er etablert i øverste divisjon, men hvis vi får gjort noe med (den opplevde) distansen mellom klubben og folk i/fra Bodø/Nordland, så tror jeg det vil merkes. Jeg lurer på om en del finner identitet/tilhørighet/stolthet i Premier League som de ikke gjør med norske lag, og det handler neppe bare om resultater, men følelsen av å være en del av noe som er større enn seg selv, noe stort og ekte. Men hvis folk ikke kjenner seg igjen i klubbens profilering av seg selv, så blir det kanskje bare overdrevet - det må være jordnært og gjenkjennelig, sånn at man ikke føler at klubben er på en helt annen planet enn resten av byen (og jeg undres om det har vært et problem tidligere - at Bodø er en småby gjør denne balansegangen noe mer krevende enn større steder, mistenker jeg, men jeg nekter å tro at det er umulig).

Mine umiddelbare tanker er at fokus på lokale de lokale spillerne våre og det at vi ikke er et "kjøplag" med rike onkler kunne slått an - vise at vi er kommet dit vi er med innsats og å jobbe som et lag, og at vi har tenkt oss enda lenger. Fristende å nevne Sarpsborg 08 som eksempel - da de rykka opp, hadde mange spillere jobb ved siden av fotballen, og likevel klarte de det. Sånn er det jo ikke i Glimt (og kanskje heller ikke i 08 lenger), men man kunne tenkt i den retning, for vi er tross alt en klubb med et lite budsjett fra en liten by. Når det gjelder å jobbe som et lag, tenker jeg på VM-laget til Tyskland, som har bygd en identitet rundt det.

Kanskje Raymond har noen gode innspill om disse tingene her? :)

(Ellers er jeg helt enig mht. billettsalg og det praktiske du nevner.)
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by RaymondEngmark »

Var en tur innom Glimt og snakket med dem i forrige uke. Tankegodset dem sitter på nå er veldig positivt og bra, jeg opplever dem har riktig fokus i det sporslige opplegget, men også (overaskende) bra fokus på hvilke verdier som gjelder og selger, herunder f.eks den nye generasjonen av unge talenter, gamlegutta etc. Det ligger veldig mye gode følelser og potensiale her, det gjelder bare å flytte det i fra gangene på Aspmyra til gatene i Bodø. Og det gjør meg begeistret, det hadde vært en helt annen utfordring om Glimt faktisk var så "grå" som de fremstår. Det er masse farge der, det er bare noen vegger som må ned slik at flere ser dem! (La meg sammenligne det med spisser som kommer til masse sjanser, men sliter med uttellingen)

Også er Glimt underbemannet, og det er et følsomt tema. Skal Glimt kunne bygge videre på den prosessen som har vært gjort, både økonomisk og omdømme, så MÅ dem holde kontroll på kostnadene. Det er mange der ute som hatet Glimt etter overforbruk, konger av glasshuset og redningsaksjoner på bekostning av andre ting i kommunen - de er i ferd med å myknes, og må få fortsette den prosessen. Men det må nok noen på plass for å rive de veggene i mellom publikum og gangene på Aspmyra. Det er mange som føler seg som hjemme på Aspmyra, er innom å tar kaffe der og er på hils med alle gutta. Den følelsen kan man gi til 50.000 stykker igjennom god bruk av sosiale medier.

Premier League er en markedsmaskin verdt noe sånt som et Norsk stadsbudsjett. I Norge var dem også heldige med timingen på tippekampenes inntog også, men det har nå blitt en ganske liten stein nederst i grunnmuren. Det er paradoksalt at det finns så mange i Bodø som sier "vi" om Liverpool men "dem" om Bodø/Glimt, og det sier litt hva markedskrefter kan gjøre. Men ved å spille på de riktige strengene kan man få veldig mange av de med på laget fremdeles.

Ref Novi sine betraktninger rundt RBK - det er en større klubb, så naturlig at med så sterkt fokus som dem har på den biten kanskje ligger litt foran Glimt. Men vi kan komme i hælene på dem uten at det trenger å koste mye. Bare som et eksempel, kioskene på Aspmyra. Mye der handler bare om å ta en kjapp prosess og en beslutning. Og slik er det med mange ting. Masse uforløst potensiale! Og det hyggelige er at det er slettes ikke så vanskelig eller dyrt å fikse opp i. Det handler bare om å finne overskudd til å få fokus på det. Riktig mann hadde klart det :)
Kristatistisk
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Novi »

Flott at det prates riktig, hvertfall, så håper jeg virkelig at det finnes noen der som klarer sette det ut i handlinger. Sesongkort/billettsalg-fadesen tror jeg derimot er et bilde på at den handlekraften dessverre ikke er der.

Eksempelet med RBK er mer for å vise hvordan man bygger opp til en opplevelse, og ikke så mye hvilke ressurser de har til å gjøre det. Man selger ikke bare billetter til de som liker å se fotball live (og de kommer kanskje uansett), men man konkurrer med alle andre familieaktiviteter. Selv har jeg (snart) 3 gutter, og når de blir litt eldre blir det en kostbar affære å dra på fotballkamp. Da konkurrer fotballkampen med a) alt annet jeg kan bruke de 3 timene på, og b) andre familieaktiviteter som koster det samme eller mindre. Tenker Glimt slik?
Una mas cerveza.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by RaymondEngmark »

Sesongkortbiten er jo et kapittel for seg selv, men det er sikkert et resultat av at det alltid er kul på veggene når de gjerne skulle vært fler folk, så de sliter med å være proaktive. Men det er kanskje like greit å legge den ballen død og konstatere at dem allerede når er oppmerksomme (noen sa det her på forumet) at sesongkortsalget for 2017 skulle være i boks lenge for jul. Så må dem bare innfri.

Ja jeg skjønte hva du mente rundt RBK. Men Glimt får til mye av det samme, det var poenget. Også skal man jo ikke fokusere så mye på det du sier, hva Glimt må konkurrere med etc. Man skal fokusere på å gjøre sitt eget produkt så bra som det overhodet kan bli først og fremst. Det å se til andre kan like fort bli "hvor lite kan vi slippe unna med å gjøre" som "hvor høyt må vi strekke oss". Det er en langsiktig og helhetlig strategi som må til, ikke fikse vafler ene dagen og male en vegg neste dag :)

Det handler jo om å skape en relasjon til Glimt som gjør at du (og andre) MÅ se kampen :)
Kristatistisk
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by bjornage »

Heldigvis er det å vinne kamper det mest effektive de kan gjøre for å få folk på kamp. Og der lover det godt. Tror også at spillere som Jevtovic, Babenko og Normann kan bli trekkplastre. Den forferdelige vårsesongen i fjor var kanskje det mest utslagsgivende for det til tider skuffende oppmøtet forrige sesong.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by MhepA »

Har klubben i det hele tatt presentert de nye spillerne skikkelig?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by RaymondEngmark »

bjornage wrote:Heldigvis er det å vinne kamper det mest effektive de kan gjøre for å få folk på kamp.
Vel. Tilskuertallet endret seg ikke nevneverdig som følge av tidenes seieresrekke forrige sesong. Da har været en større innvirkning. En god tilskueropplevelse kombinert med god markedsføring kan gjøre langt mer enn gode resultater når dem er hvor dem er i dag :)
Kristatistisk
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by Novi »

RBK kjører en 3 for 2-kampanje i april, for å selge mer billetter. Men det gjør vel ikke Glimt pga den tekniske løsningen?
Una mas cerveza.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by eidurgud »

Jeg har allerede tipset klubben om kampanjen til RBK :)
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by eidurgud »

Det har kommet link direkte til forumet på glimt.no. Ligger helt øverst til høyre.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by liverglimt »

Kanon! :)
@liverglimt
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by youron »

Sånt liker vi :)

Nå mangler det bare linker til supporterklubbene:

DGH ser ut til å ikke virke lengre?? og 1916 er bare på facebook?

GLIS har: http://www.glisinfo.com/ og er på facebook, Snap,twitter,instagram google+.
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
kimbo
Posts: 437
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:57 pm
Location: Rønvika
Contact:

Re: Bodø/Glimts internettsider

Post by kimbo »

DGH er på facebook
Positivitetsmafian
Post Reply