Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
Novi
Sted: Trondheim

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Legg inn av Novi » tor okt 12, 2017 1:16 pm

Blir mye selvfølgeligheter i fotball, iom at det er et rimelig enkelt tema :) Kommer ikke unna det, og likevel, som Knuta sier, så er det ikke like enkelt for klubbene å gjennomføre det.
Una mas cerveza.

Brukeravatar
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Sted: Gran Canaria

Legg inn av liverglimt » tor okt 12, 2017 4:26 pm

Jeg har nok garantert i livet tjent på mye trening i min ungdomstid. Golfsvingen er ett resultat av treningsviljen jeg bygde opp i ungdomstiden. Greit å vite hva som skal til.

Jeg har nevnt det før, men kan nevne det igjen. En som mange oppfatter som lite treningsvillig ble hentet av Tor Ove Falch to ganger per uke for å lære seg å løpe skikkelig. Etterhvert var han en "treg" spiller, hvertfall det folk oppfattet. Han var bare slått av en annen glimtspiller som i dag er hovedtrener. Etterhvert så var nok holdningen til trening og terping endret, men denne spilleren var Tom Kåre Staurvik. Han trente nok mer enn Berg gutta på den tiden. Vi er i samme alder, så jeg har godt belegg for utsagnene siden jeg har observert treningen de har lagt ned.

Knuta, de selvfølgelighetene som trengs i glimtlokalene tar nok kaffeklubben seg av. De diskuterer nok enda heftigere enn oss andre. Men selvsagt, gode ting kan aldri nevnes for ofte.
@liverglimt

Brukeravatar
Glimtsupporter
Sted: Bodø

Legg inn av Glimtsupporter » søn okt 15, 2017 9:46 pm

Her er det noe elementært Bjørkan ikke har forstått tror jeg. Hvorfor skal folk komme på Aspmyra?
Når jeg drar på Glimtkamp så drar jeg for å se et Glimtlag som jobber for å vinne, og som skal underholde.
Jeg drar ikke på Aspmyra en høstdag for å se på et eksperiment eller en test på hva spillere kan utrette. Det forventer jeg at de sjekker ut på trening eller andre arenaer.
På Aspmyra på kamptidspunkt forventer jeg at alle har ett mål for øye: å underholde publikum og gjøre alt de kan for å vinne kampen.

Her håper jeg virkelig de innser at de feiler: Fotball er underholdning og handler om å vinne, og om å fremstå fantastisk for dine supportere.
Dersom de ikke innser dette, da blir jeg bekymret på vegne av laget og fremtiden....

Brukeravatar
Kesseboy
Sted: Bodø

Legg inn av Kesseboy » man okt 16, 2017 8:35 am

Jeg kunne veldig gjerne dratt på Aspmyra for å se et 3-5-2-eksperiment, altså! Men da hadde jeg hatt en slags forventning om at man ikke hadde spilt en midtstopper på spissplass, og ellers øvd såpass på trebackslinje at plasseringa deres ikke så ut som haglskudd til enhver tid. Og jeg så bare første omgang ...
Shikata ga nai

Svar