Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
G-s-enz
Posts: 5434
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 212 times
Been thanked: 281 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by G-s-enz »

Bra jobba av Glimt det der :klapp
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Mr Bean
Posts: 2718
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 86 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Mr Bean »

Tror vi vinner denne jeg. :shock:

:glimt
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
Knuta
Posts: 10058
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Knuta »

Vi slipper antakelig å møte gærningen Ramovic i denne kampen, så slipper vi både skader på Glimt og også TIL. MÅ antakelig stå over 2 kamper. NFF gir beskjed om dette i dag.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Snorreth »

Gladnyhet.
Det er solgt 3 000 billetter så langt. Det regnes også med at 300 TIL-supportere tar veien.

- Vi opplever et godt salg nå, allerede fem dager før kampdag. Fortsetter det i dette tempoet, blir jeg ikke overrasket om vi nærmer oss 7.000 solgte billetter til denne kampen. Glimts kamper mot Tromsø er alltid publikumsmagneter, og med den dramaturgien rundt kampen og viktigheten av resultatet, er jeg helt sikker på at det kommer mye folk på søndag, sier Persson.

Årsbeste for Glimt?
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by J I P »

TIL må anke hvis Rado skal kunne få rødt kort mot Glimt!

Er det noen kamp Rado vil klare å få rødt kort i - så er det kampen mot Glimt!
Men hvis TIL ikke anker utestengelsen på 1 kamp, da blir det vanskelig for han å klare å få det røde kortet.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Vegard »

Jaja, da får de benytte keepetreneren sin i stedet :wink:

Thioune fikk også en kamps karantene.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 729698.ece
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by FSHelgeland »

Nå vet jeg ikke hvor mye Espen har trent denne sesongen, men han er ingen dårlig keeper.
Espen Hugo Isaksen (født 16. januar 1979 i Narvik) har fra sesongen 2006 spilt fotball for Odd Grenland. De første årene var han først og fremst reservekeeper for Rune Jarstein, men etter at han forlot Odd til fordel for Rosenborg, ble Isaksen førstevalget. Flere uheldige inngripener, gjorde imidlertid at Odd sommeren 2008 hentet Árni Gautur Arason, samtidig som den yngre konkurrenten Dag Ole Thomassen ble reservekeeper. Som følge av dette bestemte han seg for å legge opp etter sesongen. 01.01.2009 tok han over som keepertrener for Tromsø IL, og er også spilleberettighet for klubben. To ganger i 2009-sesongen har han vært på benken.

Han har tidligere spilt for Mosjøen, Byåsen og Oslo Øst, og har sittet på benken for Rosenborg og Stabæk. Han la opp etter sesongen 2008
Hentet fra wiki, men ser ut som det stemmer bra.
Tippeliga 2015
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by eidurgud »

Snorreth wrote:Det regnes også med at 300 TIL-supportere tar veien.
Inntil 300, ja. Dvs alt fra 1 stk og oppover til 300. Antar tallet er nærmere 1 enn 300.
Tomvern
Posts: 59
Joined: Sat Jul 05, 2008 12:08 pm
Location: bodø

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Tomvern »

Er det noen flere enn meg som sliter med å få bestilt billetter til kampen via glimt.no oh billettluka? Har prøvd i hele dag og gir opp snart. :evil:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by eidurgud »

Prøvde å kjøpe via glimt.no, og hadde ingen problemer.
Mr.North
Posts: 417
Joined: Thu Apr 03, 2008 6:16 pm
Location: TROMSØ, selvfølgelig!

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Mr.North »

eidurgud wrote:Morsomt at du legger favorittstempelet på Glimt! :lol:
I fjor var det bra med TIL-supportere på kampen i Bodø. Blant annet dro Isberget nedover med hurtigbåt med rett under 100 supportere
I fjor var det 16.mai-kamp. Tipper det kommer rundt 30 stk med polkaklær til denne kampen.
Omtrent det som Glimt klarte å stable på beina av supportere i Tromsø i år 16.mai ;) Isberget kommer med en buss til Bodø, og i den er det 20-30 supportere. I tillegg er det de som reiser på egenhånd, og de er det nok langt flere av enn de 30 som kommer med bussen. Men at det skal komme 300 TIL-supportere på kampen er vel tvilsomt. Vil tippe på omlag 100 TIL-supportere, men det er vanskelig å anslå.

Og hei ja, der var Mr North tilbake her. Noen som trodde han ikke klarte å hold eseg unna her i månedsvis, men det klarte han gett 8)
Tromsø IL: Flaggskipet i Nord
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by brutus »

TIL kommer til å anke utestengingen av Ramovic, slik at han får spille mot Glimt.
gorgo
Posts: 209
Joined: Sat Apr 05, 2008 6:22 pm

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by gorgo »

brutus wrote:TIL kommer til å anke utestengingen av Ramovic, slik at han får spille mot Glimt.
...men utestegningen kommer nok til å stå ved lag, siden Ramovic allerede har fått 1 kamp rabatt på straffen! :?
Y.N.W.A.
VI SKA VINNE ADECCO!!!!!!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by dalers »

Samme kem som står. Glimtspillerne skyter jo ikke. Som da VIF's Perkins fikk stå i snø og motvind med hendene foran øynene uten å få noe særlig skudd på seg...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Heltenjohn
Posts: 742
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:00 pm

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Heltenjohn »

Mr.North wrote:Omtrent det som Glimt klarte å stable på beina av supportere i Tromsø i år 16.mai ;)
Skjønner at man etter 8 mnd med snø fortsatt er snøblind, det er vel derfor TIL har polkagris-drakterslik at dere kan se dem!?
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by eidurgud »

brutus wrote:TIL kommer til å anke utestengingen av Ramovic, slik at han får spille mot Glimt.
Leste et eller annet sted at en eventuell anke ville bli behandlet innen fredag kveld, så med mindre anken blir tatt til følge - så må han sone mot oss.

Hvorfor i alle dager ankes det, forresten?
Knuta
Posts: 10058
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Knuta »

Idioti å anke. TIL og Molde fikk en hel uke for å komme med forklaringer i forbindelse med kampen. Etter forlaringene har så NFF tatt en beslutning som står ved lov. En anke vil derfor ikke bli tatt til følge og Ramovic må stå over. Hvis TIL tror at de kan være så taktisk at ved å sende en anke så vil Ramovic kunne spille neste kamp, ja da kan de ikke regelverket. Det ville jo vært enda mer 'taktisk' for Molde å sende en anke, men de har tydelig forstått reglene. Tull og tøys fra TIL.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Los-Loco »

Hadde han fått tre kamper, så kunne man jo forstått en anke, for det var det jo mulig å redusere noe. Men ingen kan vel tro at episoden ikke skulle gi noen reaksjon i det hele tatt, så når han fikk én kamp, så må vel det være så bra som de kan håpe på.

Anyway, jeg skulle helst sett at han spilte. Hadde gledet meg til å trekke han opp fra tribunen!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by eidurgud »

Joda, hadde vært moro å prøvd å vippe han av pinnen nok en gang - men jeg fryder meg om han ikke kan spille. Han er uten tvil en meget dyktig keeper.

"Problemet" med at han ikke spiller, er at dersom Glimt vinner så blir det gjort et poeng ut av at han ikke spilte. Taper Glimt, så blir det gjort et poeng av at vi ikke klarte å slå et lag som måtte spille med keepertreneren eller en junior.


Det smaker bestandig best å slå lag som stiller med sine aller beste spillere, men i situasjonen Glimt er i, og spesielt siden det er mot tromsø, så gir jeg blanke - jeg vil ha tre poeng til Glimt i denne kampen, uansett!
Mr.North
Posts: 417
Joined: Thu Apr 03, 2008 6:16 pm
Location: TROMSØ, selvfølgelig!

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Mr.North »

Los-Loco wrote: Hadde gledet meg til å trekke han opp fra tribunen!
Hvis du tror Sead lar seg påvirke av publikums rop, så må jeg bare le :lol: Han lar seg "trekke opp" av enkelte ting på banen ja, men ikke av publikum. Eller kanskje dere hadde tenkt å kaste ting? Det er dere jo gode på i Bodø. Å kaste ting etter andre...
TIL klarer seg nok uten Sead i Bodø. Glimt er vel ikke laget med færrest scoringer i år helt uten grunn ;) Espen Isaksen er dessuten ingen dårlig keeper, og han har sikkert holdt seg i form, siden han har stått oppført som spiller i år.
Tromsø IL: Flaggskipet i Nord
Mr.North
Posts: 417
Joined: Thu Apr 03, 2008 6:16 pm
Location: TROMSØ, selvfølgelig!

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Mr.North »

Heltenjohn wrote:
Mr.North wrote:Omtrent det som Glimt klarte å stable på beina av supportere i Tromsø i år 16.mai ;)
Skjønner at man etter 8 mnd med snø fortsatt er snøblind, det er vel derfor TIL har polkagris-drakterslik at dere kan se dem!?
Skjønner godt at man med 12 måneders kraftig vind er så forblåst at man ikke tar en spøk og bare snakker piss. Er kanskje derfor Glimt har gul drakt, slik at dere skal kjenne den igjen?

Hvor mange kom DGH med til Tromsø på organisert tur i år forresten? Tell me, koz I dont know :rock
Tromsø IL: Flaggskipet i Nord
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Skriket »

DGH fikk ikke til noen tur til Tromsø i vår, men vi var allikevel 150-200 gule på Alfheim :)
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8389
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 39 times
Been thanked: 171 times

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Boombadila »

No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Masinga »

Ved Gud, nei! Håper Alo friskner til der borte i Estland. Hvis ikke, må Theting inn på stopperplassen.
Masinga
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Kamptråd Glimt - TIL 18.Oktober 18:00

Post by Los-Loco »

Au au, Willis har litt for høy feilprosent og spiller med litt for stor risiko til at jeg er særlig bekvem med den idéen. I tillegg er han vel ikke akkurat ruvende, hvilket kan vise seg å være nødvendig mot knokkelspillerene på Idrettslaget.

Derimot liket jeg tanken på en angrepsrekke bestående av Stensland, Martins og Stefan Johansen. Synd Stig ikke bli klar, men fart og ungdommelig fandenivoldskhet tror jeg kan være en nøkkel til seier i denne kampen. Stefan har vel ikke fått mange sjanser, så dersom han får tillit (fra start?) i denne kampen må han bare tråkke til og gi alt.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply