TIFO-Gruppe

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

TIFO-Gruppe

Post by Bateman26 »

Etter suksessen med KILL TIL har vi funnet ut at det må lages en TIFO-gruppe i DGH og der har jeg sagt at jeg kan lede den, så vist så du kunne tenkt deg og hjulpet til med og lage TIFO? Resten av denne sesongen blir det en del prøving/læring for hva vi kan gjøre hvordan få best resultat på TIFOen Er du interesert i og være med på og hjelpe med det er det bare og send meg en PM
Last edited by Bateman26 on Fri Sep 16, 2005 6:41 pm, edited 1 time in total.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

:D :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp :D
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

J I P wrote::D :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp :D
Går ikke "molde-glimt" i Bodø? Er ikke neste Glimtkamp mot Aalesund?
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: TIFO-Gruppe

Post by dalers »

Bateman26 wrote:Er du interesert i og være med på og hjelpe med det er det bare og send meg en PM
Her ønsker dalers en dedikert liten gjeng. Jeg ønsker meg en fast TIFO-gruppe, som vil få en god del midler til rådighet fra DGH og så får dere (rimelig) fritt spillerom til å lage hva dere vil.

Send PM til Bateman26 om DU ønsker å være med i denne historiske gruppen. For aller første gang får vi en TIFO-gjeng i byen.

"KILL TIL" var bare starten...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Paradigma
Posts: 589
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 3 times

Post by Paradigma »

Endelig! Bra inniativ!!
Skal det opprettes en egen TIFO konto?
Jeg kommer garantert til å støtte en slik konto med noen kroner i ny og ne..
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Paradigma wrote:Endelig! Bra inniativ!!
Skal det opprettes en egen TIFO konto?
Jeg kommer garantert til å støtte en slik konto med noen kroner i ny og ne..
I første omgang oppretter vi ikke en egen TIFO-konto. Det blir den sedvanlige DGH-kontoen som blir brukt til dette. Hvis det skorter med penger, så kan det bli snakk om opprettelsen av en egen konto. Stien blir til mens vi går...

Men her er det bare å være først til mølla å sende PM til Bateman26. Tipper han er ute etter 3-4 stykker til TIFO-gruppa. Han er sjøl en av flere bak KILL TIL-banneret. Og jeg vet at han planlegger noe til Molde-kampen.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Re: TIFO-Gruppe

Post by Hågen »

dalers wrote: Send PM til Bateman26 om DU ønsker å være med i denne historiske gruppen. For aller første gang får vi en TIFO-gjeng i byen.

"KILL TIL" var bare starten...
Og det var sannelig på tide kan en nesten si :wink:

Jeg noterer meg at DGH utvikler seg i den rette retningen, veldig bra! En TIFO-gruppe er nesten helt nødvendig nå til dags, ja dette kan bli meget bra.

Hågen, gleder seg til å se hvilke frukter dette bærer fram!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Det jeg ønsker er en fast gruppe på 3-4 personer som vil jobbe med ting. men sammtidig til noen store ting er det greit og kunne ha noen flere med sammtidig som det ikke alltid er at alle har tid. Har en del planer for hva som vi kan gjøre og en del tin som vi må prøve ut og se om funker men dette blir skøy. Kjenner det på meg
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Mr Røsten
Posts: 1426
Joined: Tue Jun 14, 2005 8:57 pm
Location: Bodø

Post by Mr Røsten »

Exelent initiativ Bateman! :D
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

En liten ting... er Bateman26 med i styret...???
So long, glimtforum.net
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Husk å fokusere på å støtte Glimt ....
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Tips til Tifo ...."SYNG MED, SYNG FOR BODØ/GLIMT!"
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

penthouse wrote:En liten ting... er Bateman26 med i styret...???
Nei, d e han ikkje.. Men d betyr ikkje at han ikkje kan ta et sånn her initiativ..Kjæmpe bra Bateman26 :D
Ækte nordnorsk stolthet!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Har et lite tips jeg også:

En stor banner hvor følgende ord står; I medgang og motgang!
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Skriket wrote:
penthouse wrote:En liten ting... er Bateman26 med i styret...???
Nei, d e han ikkje.. Men d betyr ikkje at han ikkje kan ta et sånn her initiativ..Kjæmpe bra Bateman26 :D
D va ikke det æ mente... ville bare få frem at jeg syns det er en falitterklæring for styret at "vanlige folk" må dra i gang TIFO-arbeid! På tide med nye styrekandidater på neste årsmøte.
So long, glimtforum.net
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Bateman26 bør stille til valg !!! :wink:
So long, glimtforum.net
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Nu har jeg konspirert litt med Terje så styret er ikke helt ute bildet.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Image Forslag til toppin
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

penthouse wrote:
Skriket wrote: Nei, d e han ikkje.. Men d betyr ikkje at han ikkje kan ta et sånn her initiativ..Kjæmpe bra Bateman26 :D
D va ikke det æ mente... ville bare få frem at jeg syns det er en falitterklæring for styret at "vanlige folk" må dra i gang TIFO-arbeid! På tide med nye styrekandidater på neste årsmøte.
Er jo bare flott at andre enn de som sitter i styret drar i gang ting og viser initiativ. Viser jo at vi har en dedikert og aktiv medlemsmasse. Hvis alle initiativ måtte komme fra folk i styret er jeg redd det blir vanskelig å få folk til å stille til valg. En annen som gjør en kjempejobb, med promotering mot næringsliv (flagg, oppslag før kampene etc), salg av billetter i byen mm er Begod. Og så vidt jeg vet sitter ikke han i styret heller. Kan jo hende folk vil jobbe for supporterklubben uten å være nødt til å måtte sitte i et styre.
Keep on rockin' in the free world!
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Trodal wrote:
penthouse wrote: D va ikke det æ mente... ville bare få frem at jeg syns det er en falitterklæring for styret at "vanlige folk" må dra i gang TIFO-arbeid! På tide med nye styrekandidater på neste årsmøte.
Er jo bare flott at andre enn de som sitter i styret drar i gang ting og viser initiativ. Viser jo at vi har en dedikert og aktiv medlemsmasse. Hvis alle initiativ måtte komme fra folk i styret er jeg redd det blir vanskelig å få folk til å stille til valg. En annen som gjør en kjempejobb, med promotering mot næringsliv (flagg, oppslag før kampene etc), salg av billetter i byen mm er Begod. Og så vidt jeg vet sitter ikke han i styret heller. Kan jo hende folk vil jobbe for supporterklubben uten å være nødt til å måtte sitte i et styre.
Akkurat, satt å ventet på dette. Det måtte komme støtteerklæringer til et inaktivt styre.
So long, glimtforum.net
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Inaktivt styre? Denne påstanden føler jeg trenger en begrunnelse fra din side. Når det er sagt så oppfordrer jeg herved styret til selv å kommentere hva de har gjort/ikke gjort så langt i sesongen. Men det er vel kanskje greit å vente med en oppsummering til etter sesongslutt, og heller konse på å støtte Glimt best mulig i de siste kampene. Kommer vel en årsberetning før årsmøtet til neste år, og så er det jo bare å vlge inn et nytt styre om man er misfornøyd med innsatsen. Og alle som vil kan jo stille til valg. Værre er det ikke. Tjo bing!
Keep on rockin' in the free world!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hmmm.. Inaktivt styre?

Tja... Hva skal en si.... Styret er ikke fornøyd med sitt eget arbeid. Vi skal passe oss vel for å være tilfredse med oss selv. Vi skal bli mye bedre. Personlig mener jeg 2005 har vært et viktig steg i riktig retning. Ønsker ikke å la denne TIFO-tråden skli ut på en slik måte. Styrets beretning blir lagt fram på årsmøtet.

Bateman26 og Begod er to stykker som IKKE er inaktive. Bateman26 har nå fått rimelig gode fullmakter fra DGH. Både Begod OG Bateman26 er to stykker jeg helst ser i styret fordi disse to kommer med kreative og fantasifulle forslag og initiativ og de nøler ikke med å omsette sine ideer i praksis. MEN en behøver absolutt ikke å sitte i styret for å gjøre ting for DGH.

Akkurat nå (og særlig i denne tråden) trenger Bateman26 FOLK. Jeg regner det som en selvfølge at folk er villige til å hjelpe Bateman26 med dette banebrytende og viktige arbeidet.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: En hilsen fra Krattet-Tifo

Post by Bateman26 »

Krattet-Tifo T1N wrote:Hei, folkens.
Gledelig at det tenkes på tifo i Bodø også.
Selv er jeg medlem i Tornekrattets tifogruppe, Krattet-Tifo ("Vi er K-T og vi er stolte av det").
Siden jeg er gift med ei som er innbitt Bodø/Glimt supporter tenkte jeg å stille meg til disposisjon med tips om dere trenger noen.
Jeg er sikker på at dere i Bodø kan få til mye som blir lagt merke til rundt om i Norge om dere bare hiver dere rundt.
Her er forøvrig noe av det vi i Krattet-Tifo har laget i år:
http://www.mfkweb.org/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Til det sier jeg bare tusen takk pg det blir jeg garantert og benytte meg av. Men siden Kona di er retttenkende er det bare og håpe at ho si "nei nu vil æ fløtt heim" slik at vi kan omvende deg. Humre humre
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Post Reply