TIFO-Gruppe

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Det Dalers sier er sant. Blir det ikke flere som melder sin tjeneste blir TIFO nivået redusert
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Bateman: Har du noen formening om hvaslags tidspunkter det er snakk om å drive med Tifo-snekring, og ca. hvor mye tid som går med?
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Tidsbruken vil være varierende. men i løpet av vintern er planen og få laget en del ting som kan brukes i løpet av sesongen men to tre fire timer før hver hjemmekamp avhengig av hvor mye folk man er er nok det man kan beregne.. tidpongt er sånn at det avtaler man når det passer for flest. F.eks jobber jeg natt og har tid både dag og kveldstid så man tar det når det passer
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Revolvo wrote:Synes dette høres ut som en kjempebra ide! Flott at noen tar initiativet til noe som kommer til å bli en knallsuksess på Aspmyra framover! :D

Er det mange som har uttrykt ønske om å være med i denne gruppen da?
Du får bli med Skriket i glasshuset på lørdag mellom 12-14 og selge billetter, så er det anledning etterpå til å melde sin interesse for TIFO-gr. der :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Vi har fått noen personer som har sat seg villige til og være med. og det er bra Men vi er ikke der helt enda trenger enda et par tre personer som kan være med. Men regner med at vi når målet etter ffkkampen har noen ting som vi har produsert til den kampen som jeg VET kommer til og gi en sinnsykt bra visuell effekt sånn at folk har lyst og være med videre. Blir kjempeartig.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

tifomessig blir ffkkampen mere en forsmak på hva som blir og skje videre. Det store smellen blir og skje mot Start det er det ingen tvil om. Da kommer det til og bli et satans liv på tifofronten
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Planlegginga er i boks men vi må få det gjort og der trenger vi folk..
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

en til to timer i uka i snitt
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

HOME SMOKE TIN Q1

Post by MacDaddy »

Noen som har peiling på om det er lov å kjøre igang noe som dette?
Image

HOME SMOKE TIN Q1 fra tifo.it

Røyklegge hele stadion før kamp :D
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

vits da? tar jo en evighet før folk klarer å se noe...i tillegg så er det ikke alle som takler røyk (folk med allergier, astma etc)...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Du har et poeng der, skal jo være en røykfri stadion :P menmen, tror det hadde vært kult.
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Ser kult ut sikkert..men før kamp vil slikt kanskje være med på å ødelegge opplevelsen for de som blir utsatt for røyken...dessuten så er det mange som sleit med den røyken som ble hiva mot Tromsø og Molde så sånn sett så er det ikke vits med mere.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Revolvo wrote:Om det skulle vise seg å være mangel på folk så kan sikkert jeg stille opp, bare å gi et lite hint om det skulle bli tilfelle =)
Skal jeg være så frekk å blande meg borti TIFO-sjefens arbeid? Jada, jeg er jo kjent som en frekk faen 8)

Ønsket er at TIFO-gruppa skal bestå av personer som er villig til å ta et ansvar. Det blir ikke såå mye arbeid, men hvis denne gruppa skal bestå, så kan det ikke være for mange som sier at de kan "hjelpe til av og til og hvis det skulle være behov for det". Vi må ha en kjerne på 6-7 personer som Bateman26 kan stole på.

Akkurat nå består TIFO-gruppa av:
Bateman26
Krestmund
El bajong
G5


Idag stilte også dalers og Mr.Røsten opp for TIFO-gruppa (representert med Bateman26 og Krestmund). 4 mann gjorde 2 1/2 timers arbeid. Problemer oppstod, derfor gikk arbeidet dobbelt så lang tid som planlagt.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

dalers wrote:
Revolvo wrote:Om det skulle vise seg å være mangel på folk så kan sikkert jeg stille opp, bare å gi et lite hint om det skulle bli tilfelle =)
Skal jeg være så frekk å blande meg borti TIFO-sjefens arbeid? Jada, jeg er jo kjent som en frekk faen 8)

Ønsket er at TIFO-gruppa skal bestå av personer som er villig til å ta et ansvar. Det blir ikke såå mye arbeid, men hvis denne gruppa skal bestå, så kan det ikke være for mange som sier at de kan "hjelpe til av og til og hvis det skulle være behov for det". Vi må ha en kjerne på 6-7 personer som Bateman26 kan stole på.

Akkurat nå består TIFO-gruppa av:
Bateman26
Krestmund
El bajong
G5


Idag stilte også dalers og Mr.Røsten opp for TIFO-gruppa (representert med Bateman26 og Krestmund). 4 mann gjorde 2 1/2 timers arbeid. Problemer oppstod, derfor gikk arbeidet dobbelt så lang tid som planlagt.
Jeg kan sikkert også bidra, men har et relativt tight tidsskjema enkelte helger pga andre forpliktelser....

Jeg var jo med å frontet DGH på torsdagen på tross av at det strider helt med hva som hva forventet hehe ;P
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Angående den Røyk greia.
Kan vi ikke bruke det etter kampen da :?:
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Er jo akkurat det som skjer idag...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Når vi skal snart ha et møte i tifogruppa og da er det litt sånne ting som vi blir og ta opp.

Hva ønsker vi og gjøre men røyk er ikke en av de tingene vi blir og prioritere men det får vi heller ta opp etterhvert.. Det som er sikkert er at Tinge begynner og skje og vi får bruke vintern godt og lære oss litt tips og triks på hva som funker ikke funker.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

ok følger vist ikke med jeg. :oops:
Men det er bra for etter kampen kan de som har asma og lignene gå og de som ikke er plaget av sykdomer bli
Post Reply