Beste Glimt minne sesongen 2005

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Det aller beste minnet e nok Lyn-kampen på Ullevaal. Kun pga stemninga og kor arti det va førr mæ å vær der førr første gang. Hele lørdagen va et STORT høydepunkt.

Ellers va 5-1 mot Odd en susare, æ måtte dessverre på jobb rett etterpå, men da avisguttan kom inn på jobb og spurte om vi ville kjøp avisa, så fikk æ lest det, og æ så at alle som satt rundt omkring, på baren, i sofaan og på bordan, ALLE leste om Glimt. Da tenkte æ at sesongen sikkert ikke bei så ille.
ARGH!
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

mitt beste minne var oddkampen, da jobbet jeg å hørte på den på radio, det var noe det :roll:

Husker kampen mot Viking, da satt jeg oppe på Beitostølen å var vaktkomandør for Forsvarets leir på Ridderrennet...
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Beste minnet er Start kampen med Førr Evig og den stemninga som var etter kampen, ett av mitt livs mest følelsesladete øyeblikk.

I tillegg må jeg nevne den største forandringen i mitt supporter hjerte, Stoltheten, aldri før har jeg vært så stolt av å være Glimtsupporter som i år. Jeg er utrolig stolt av å være en del av Den Gule Horde.
I medgang og motgang
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Det er mange gode minner, men jeg vil sette dem i rekkefølge:

1. Ålesundturen + Olsens scoring på danskebåten
Det var et sinnsykt stjernetreff, og jeg sto på tribuna og ikke skjønte helt at ballen gikk i mål, før jeg ser Glimtspillerne juble. Det går et par sekunder før jubelen slippes løs i den gulkledde delen på tribunene. En litt merkelig situasjon faktisk. Men hele Ålesundturen er utvilsomt det beste minnet mitt fra året 2005. Denne turen var helt fantastisk, og jeg blir å huske den i mange mange år fremover.

2. Glimt - Tromsø
Glimt vinner sin første seier med meg til stede på Aspmyra siden 2001. Jeg hadde faktisk perm sist jeg så Glimt vinne en kamp på myra, helt ufattelig lenge siden. Da var det sannelig på tide, og det smakte ekstra godt at det var TIL vi slo.

3. Molde - Glimt
Første pilsen sprettes kl 10.00 (på en søndag ja), og 14 stk gulkledde farter avgårde mot Molde i en vanlig rutebuss (!), leid fra Team Trafikk. Vi blir, som vanlig, tatt veldig godt i mot av Moldenserne, og vi storkoser oss inne på puben til Tornekrattet i timene før kampen. I tillegg kom det ufattelig deilige målet til Runar minutter før slutt, noe som gjorde hjemturen litt lettere, ettersom vi hadde tømt øl-lageret vårt på vei til Molde...
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

brawno wrote:Det er mange gode minner, men jeg vil sette dem i rekkefølge:

1. Ålesundturen + Olsens scoring på danskebåten
Det var et sinnsykt stjernetreff, og jeg sto på tribuna og ikke skjønte helt at ballen gikk i mål, før jeg ser Glimtspillerne juble. Det går et par sekunder før jubelen slippes løs i den gulkledde delen på tribunene. En litt merkelig situasjon faktisk. Men hele Ålesundturen er utvilsomt det beste minnet mitt fra året 2005. Denne turen var helt fantastisk, og jeg blir å huske den i mange mange år fremover.
Enig! Helt fantastisk tur! :hedre
brawno wrote:2. Glimt - Tromsø
Glimt vinner sin første seier med meg til stede på Aspmyra siden 2001. Jeg hadde faktisk perm sist jeg så Glimt vinne en kamp på myra, helt ufattelig lenge siden. Da var det sannelig på tide, og det smakte ekstra godt at det var TIL vi slo.
Stemingen i et fullsatt Shakespear på King's med perfekt web-tv-overføring var også upåklagelig! :D En hærlig seier!!
brawno wrote:3. Molde - Glimt
Første pilsen sprettes kl 10.00 (på en søndag ja), og 14 stk gulkledde farter avgårde mot Molde i en vanlig rutebuss (!), leid fra Team Trafikk. Vi blir, som vanlig, tatt veldig godt i mot av Moldenserne, og vi storkoser oss inne på puben til Tornekrattet i timene før kampen. I tillegg kom det ufattelig deilige målet til Runar minutter før slutt, noe som gjorde hjemturen litt lettere, ettersom vi hadde tømt øl-lageret vårt på vei til Molde...
:skål
Una mas cerveza.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hmm... Glimt-TIL

De gode minnene fra 2005 er ellers supporterminner:

Turen til Stavanger, Tromsø, Trondheim, Ålesund. Det å treffe mange koselige folk fra forumet i leende live.

Opprettelsen av DGH TIFO.

Avslutningsfesten på Rock.


Stoltheten...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

ja!!!
Må si det var hygelig på ullevaal.
Å trefe dere jeg traff :D
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Glimt-Molde!

Etter å ha vært i Canada i over 2 mnd var det utrolig godt å komme tilbake til Aspmyra og se Glimt vinne mot Molde, priceless!

Se så lykkelig :P

Image
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply