Årsmøte og sesongavslutningsfest 25. november på Three Lions

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

kørvan i gim..... den va ny... ka e kørvan?
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Trives på mi sie av fjellet 8)
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

mathilde wrote:
lloydpat wrote:kørvan i gim..... den va ny... ka e kørvan?
Hahaha...ta deg ein tur over fjelle.
Rettelse: ta deg ein tur over fjille. :wink:
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

brawno wrote:
mathilde wrote: Hahaha...ta deg ein tur over fjelle.
Rettelse: ta deg ein tur over fjille. :wink:
Du har heller ikke peiling ka det betyr?
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

kørv=gutt
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

er mathilde fra Gruben?
I medgang og motgang
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

ingen, men Kørvan er mye brukt uttrykk på Gruben :lol:
I medgang og motgang
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Novi wrote:Både for GIM og SØR opplever jeg navneendring som en noe forhastet sak. Det var aldri i verden diskutert FØR 2005-sesongen, og har vel blitt tatt opp i lyset kun de siste par-tre månedene.
Selve navneendring bør være en enkel sak (det har skjedd en del ganger i Bodø :wink: ), hvis en ønsker. Å lage en organisasjon tar nok mye lenger tid...

Spørsmålet om hvem som melder seg inn hvor, hvis navnet er det samme, kunne vært løst rimelig enkelt fra DGH i Bodø sin side. Men siden dette nå ikke blir aktuelt så skal jeg ikke lufte tankene mine omkring dette.... :wink:
mathilde wrote:Om vi heit glimt i midten eller dgh e etter mi meing ett fett.
Det vet en ikke for sikkert i det lange løp. Og dette kommer til å bli et langt løp. Startskuddet er gått både i Bodø og i Trondheim. Vi startet egentlig likt fra startstreken. Men det er mulig mine ambisiøse mål med DGH ikke blir oppfylt. Men vi skal prøve å nå høyt og vi skal strekke oss langt. Men kanskje jeg overvurderer hvor positivt DGH har blitt oppfattet i år av de som har fulgt med Glimt i mange år....

Men dæsken, nå skal alle tre klubbene bli best mulig i hver sin by og hver sitt område!!! (nå forventer jeg at "lloydpat" kommer inn med sitt sedvanlige "WORD!" her :lol: )
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Ett års skolegang i Rana sammen med folk fra Gruben, Grønnfjelldal og Korgen har gjort uutslettelig inntrykk :)
I medgang og motgang
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Selvsagt visste æ ka "kørvan" betydde. Æ e jo tross alt halvt ranværing. "Kørvan" e forresten navnet på spilleran til Mo IL, sånn som "gutan" e navnet til TIL sine.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

dalers wrote:
Novi wrote:Både for GIM og SØR opplever jeg navneendring som en noe forhastet sak. Det var aldri i verden diskutert FØR 2005-sesongen, og har vel blitt tatt opp i lyset kun de siste par-tre månedene.
Selve navneendring bør være en enkel sak (det har skjedd en del ganger i Bodø :wink: ), hvis en ønsker. Å lage en organisasjon tar nok mye lenger tid...

Spørsmålet om hvem som melder seg inn hvor, hvis navnet er det samme, kunne vært løst rimelig enkelt fra DGH i Bodø sin side. Men siden dette nå ikke blir aktuelt så skal jeg ikke lufte tankene mine omkring dette.... :wink:
mathilde wrote:Om vi heit glimt i midten eller dgh e etter mi meing ett fett.
Det vet en ikke for sikkert i det lange løp. Og dette kommer til å bli et langt løp. Startskuddet er gått både i Bodø og i Trondheim. Vi startet egentlig likt fra startstreken. Men det er mulig mine ambisiøse mål med DGH ikke blir oppfylt. Men vi skal prøve å nå høyt og vi skal strekke oss langt. Men kanskje jeg overvurderer hvor positivt DGH har blitt oppfattet i år av de som har fulgt med Glimt i mange år....

Men dæsken, nå skal alle tre klubbene bli best mulig i hver sin by og hver sitt område!!! (nå forventer jeg at "lloydpat" kommer inn med sitt sedvanlige "WORD!" her :lol: )

Word er død og begravet.

Amen!
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

dalers wrote:Spørsmålet om hvem som melder seg inn hvor, hvis navnet er det samme, kunne vært løst rimelig enkelt fra DGH i Bodø sin side. Men siden dette nå ikke blir aktuelt så skal jeg ikke lufte tankene mine omkring dette.... :wink:
Kanke vær så tøff i tryne når du e træg å spreng ;) Ja, det finns mange løsninger på det problemet som kunne kommet fra DGH's side. Derimot ikke så mange løsninger nå, som dere allerede har startet innmeldingen :)
Una mas cerveza.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Novi wrote:
dalers wrote:Spørsmålet om hvem som melder seg inn hvor, hvis navnet er det samme, kunne vært løst rimelig enkelt fra DGH i Bodø sin side. Men siden dette nå ikke blir aktuelt så skal jeg ikke lufte tankene mine omkring dette.... :wink:
Kanke vær så tøff i tryne når du e træg å spreng ;) Ja, det finns mange løsninger på det problemet som kunne kommet fra DGH's side. Derimot ikke så mange løsninger nå, som dere allerede har startet innmeldingen :)
Jo, det finnes det. En prosentdelig av innmeldingspengene kunne med letthet ha gått til GIM, slik at med selv et lite antall medlemmer så kunne dere hatt et noe større handlingsrom. Men årsmøtet deres har sagt sitt. Og derfor så er faktisk jeg en tilhenger av å glemme en utvidelse av DGH-navnet på en god stund.
Hilsen en som både e tøff i kjæften og rask å spreng... :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Nåh, den løsninga ser æ ikke på som helt optimal, og enkel å gjennomfør. Det der ville vært å beveg sæ i retning felles økonomi, og det sku vi jo ikke ha? 8)

Men trur nok vi e enig om at vi må legg ballen død for denne gang, så får vi heller ta den opp og lek me den ved ei seinere anledning :)
Una mas cerveza.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Novi wrote:Nåh, den løsninga ser æ ikke på som helt optimal, og enkel å gjennomfør. Det der ville vært å beveg sæ i retning felles økonomi, og det sku vi jo ikke ha? 8)

Men trur nok vi e enig om at vi må legg ballen død for denne gang, så får vi heller ta den opp og lek me den ved ei seinere anledning :)
Nja, det ville kanskje vært et slags sykt særeie mellom to partnere med gjensidig respekt for hverandre... :wink: Nå når vi beveger oss inn på kirkens domene når det gjelder tema, så er det vel på høy tid å legge ballen steindød.

Hilsen en dalers som lykkeligvis ikke er kasserer for DGH :lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Da er referat fra årsmøte lagt ut på nettsiden.

Direkte link:

http://glimtimidten.com/mambo/content/view/59/2/
Una mas cerveza.
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Det står ikke noe om den gyllende årst
Paradigma
Posts: 592
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 12 times

Post by Paradigma »

OBS! Punkt 5, øvrige saker, inneholder kun de mest edruelig forslagene.
Det forslaget kom nok noen pils for seint..
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

lloydpat wrote:Det står ikke noe om den gyllende årst
Det står heller ikke noe om at underskrivende ble enstemmig vedtatt som ny Glimt-trener. Noe jeg selv ikke husker ble avgjort. ;)
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Post Reply