TIFO KONTO

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

TIFO KONTO

Post by Bateman26 »

Da har vi fått egen tifokonto. Kontonummeret er 8902.1244.334
Alle Bidrag er gode bidrag
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Da har jeg gitt et lite bidrag i starten, tilsvarende ca to halvlitere ute på byen. Oppfordrer alle med fast inntekt og noenlunde sunn økonomi til å gjøre det samme.
Ser fram til noe alá "Førr evig"-tifoen fra siste hjemmekamp i fjor i løpet av sesongen.

Sender likegodt en "stafettpinne" videre til min gode venn Pekri10,og oppfordrer han til å avse noen grunker til dette formål. Drikk to brune mindre neste gang du er ute på byen, så er et fint lite TIFO-bidrag sikra... :mrgreen:
Keep on rockin' in the free world!
Glimt1916
Posts: 5572
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 413 times
Been thanked: 429 times

Post by Glimt1916 »

Lønn i morra, da skal æ gi mitt første lille bidrag, selv om økonomien min e alt anna enn sunn førr øyeblikket :)
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Trodal wrote:Da har jeg gitt et lite bidrag i starten, tilsvarende ca to halvlitere ute på byen. Oppfordrer alle med fast inntekt og noenlunde sunn økonomi til å gjøre det samme.
Ser fram til noe alá "Førr evig"-tifoen fra siste hjemmekamp i fjor i løpet av sesongen.

Sender likegodt en "stafettpinne" videre til min gode venn Pekri10,og oppfordrer han til å avse noen grunker til dette formål. Drikk to brune mindre neste gang du er ute på byen, så er et fint lite TIFO-bidrag sikra... :mrgreen:
Jeg tar oppfordringen om å drikke mindre neste gang jeg er på byen, og har nå overført 100kr til DGH TIFO. Jeg sender like godt stafettpinnen tilbake til Dalhaug-familien og oppfordrer med dette Drikke-Dalers til å gjøre det samme. :wink:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Pekri10 wrote:Jeg tar oppfordringen om å drikke mindre neste gang jeg er på byen, og har nå overført 100kr til DGH TIFO. Jeg sender like godt stafettpinnen tilbake til Dalhaug-familien og oppfordrer med dette Drikke-Dalers til å gjøre det samme. :wink:
Drikke-dalers har overført penger til DGH TIFO tilsvarende 20 Vanilla Coke light bokser (engelske dagligvarepriser). M.a.o. ca. 100,- 8)

Oppfordringen går videre til RIMI Majorstuen om å gjøre noe liknende!!
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Rimi MajorstuAAAAA har litt dårlig råd for tia, men den dagen æ får litt meir penga ska æ nok få satt litt inn på kontoen der. Har ca kun 100 kr å lev på på to uka fremover, og vil ikke akkurat kall d en sunn økonomi... :D dog... æ kan nok drikk litt mindre på byen
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Setter inn noen kroner i helga regner jeg med, eventuelt i starten av neste uke lit avhengig av når lønningen finner det for godt å dukke opp :)
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

Drikke-dalers har overført penger til DGH TIFO tilsvarende 20 Vanilla Coke light bokser (engelske dagligvarepriser). M.a.o. ca. 100,-
Du drikker vel ikke vanilla coke light? :shock:

Skal vel se hva lommeboka sier ang. tifokontoen. Lånekasser er ikke så alt for gavmild :(
Espen Sedeniussen
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Kommer til å donere noen kroner etterhvert når økonomien går helt på skinner igjen. I mellomtiden, i fall det ikke er tenkt på. Det må jo være mulig å tigge penger noe sted til TIFO-gruppa. Om det blir vanskelig så må det jo være mulig å få frem avtaler om innkjøp av forbruksmatriell som medgår til reduserte priser.
Tippeliga 2015
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Espen wrote:
Drikke-dalers har overført penger til DGH TIFO tilsvarende 20 Vanilla Coke light bokser (engelske dagligvarepriser). M.a.o. ca. 100,-
Du drikker vel ikke vanilla coke light? :shock:
Nei, men jeg tok til stadighet feil av Vanilla og Lime borte i London. Irriterende å sløse bort tid og penger på Vanilla. Ingen sammenligning for øvrig til det å sette inn penger på TIFO-kontoen. :lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Magga wrote:Hvordan er det å ha "bøssebærere" før hver hjemmekamp og i pausen på adidastribunen? Det ville jo ha vært gullegodt å få lov til Glimt til det.. må jo komme inn noen kroner ekstra der. Og så få en repotasje i avisa lørdag før seriestart om DGH og TIFO gruppa.... La folk få vite hva DGH holder på med... og at det koster penger enkelte ting slik som FØRR EVIG banneren... Tror mannen i gata likte den godt, og vil se mere av det...


Bare en tanke... :idea:
Enig med dæ!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Magga wrote:Hvordan er det å ha "bøssebærere" før hver hjemmekamp og i pausen på adidastribunen?
Interesserte ber melde seg!!! 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Magga wrote:
dalers wrote:Interesserte ber melde seg!!! 8)
Hva om man tar å samler alle som har betalt til et lite sosialt møte, der man kan ta opp slike ting, og kanskje få noen innspill, så må det være mulig å få bøssebærere..

Man kan jo da dele opp slik at man får noen kamper hver... Hvis det er aktuellt, så kan jeg godt bruke en pause på å skaffe DGH og TIFO-gruppa noen penger...
Oppfordringa viderebringes DGH TIFO og vi påpeker samtidig at Kick Off Partyet er første anledning til en sosial gathering.

Husk lørdag 8.april på Rock alle sammen!!!
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Magga wrote:Hvordan er det å ha "bøssebærere" før hver hjemmekamp og i pausen på adidastribunen? Det ville jo ha vært gullegodt å få lov til Glimt til det.. må jo komme inn noen kroner ekstra der. Og så få en repotasje i avisa lørdag før seriestart om DGH og TIFO gruppa.... La folk få vite hva DGH holder på med... og at det koster penger enkelte ting slik som FØRR EVIG banneren... Tror mannen i gata likte den godt, og vil se mere av det...


Bare en tanke... :idea:

Hvorfor bare på adidastribunen? Send eventuelle frivillige rundt på hele stadion, og få speaker til å annonsere dette før kamp og i pausen.
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

dalers wrote: Husk lørdag 8.april på Rock alle sammen!!!
Det er jo lillejulaften jo.... 8)
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Der var 200 .- kr Overført til en God sak :lol:

og 200,-kr er også overført til Tippelaget som jeg anbefaler alle å bli med i :!:
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Nokia wrote:Der var 200 .- kr Overført til en God sak :lol:

og 200,-kr er også overført til Tippelaget som jeg anbefaler alle å bli med i :!:
Hadde vært flott om Bateman kunne komme med innlegg på saldo på denne kontoen til enhver tid. Kanskje det hadde fått litt fart i sakene ? Og har ingen fått feriepenger eller tilgode på skatten da ? Eller er alle på vei for å kjøpe opp gress om dagen ? :D
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

1000og1 natt wrote:Hadde vært flott om Bateman kunne komme med innlegg på saldo på denne kontoen til enhver tid. Kanskje det hadde fått litt fart i sakene ? Og har ingen fått feriepenger eller tilgode på skatten da ? Eller er alle på vei for å kjøpe opp gress om dagen ? :D
Det vil komme en oppdattert liste over donasjoner som er kommet inn på tifo kontroen i løpet av noen få dager.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Bateman26 wrote:Det vil komme en oppdattert liste over donasjoner som er kommet inn på tifo kontroen i løpet av noen få dager.
Skulle den lista innom Påskeøya med kajakk først, eller? :wink:
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Synes nå alle disse listene over hvem som har gjort ditt og datt begynner å bli i overkant navlebesuende. De som har mulighet bidrar vel og det kan da umulig tjene noen hensikt å henge ut de som ikke har mulighet med å legge ut deres manglende bidrag til offentlig beskuelse. Bare ta dere en par runder til ut til Påskeøya, det er slett ikke sikkert at de som har bidratt ønsker en offentligjørelse heller!
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
Post Reply