Dengulehorde.no

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Dengulehorde.no

Post by rayray80 »

drakter er etter det jeg forstår, fortsatt ikke klare, av en eller annen årsak.
Vi har sendt ut kortene som ikke har blitt hentet på stand foran kampene
Kontakt oss via https://www.facebook.com/dengulehorde om du enda ikke har fått det og du mener du har betalt for medlemskapet. Du kan også stille andre glupe spm der, da vil du få raskt svar :)
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Dengulehorde.no

Post by eidurgud »

dengulehorde.no har fått en ansiktsløftning, og dette medførte et eget forum. All informasjon fra supporterklubben vil bli lagt ut på den nye nettsiden og det medfølgende forumet. DGH ønsker alle nye og gamle brukere velkommen!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15736
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1192 times
Been thanked: 1073 times

Re: Dengulehorde.no

Post by Kesseboy »

Hva er egentlig hensikten med et annet forum? Det virker rimelig unødvendig, spør du meg ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Dengulehorde.no

Post by eidurgud »

Med ny profil på internett ønsker vi å skape et nettsamfunn for alle glimtsupportere. Slik situasjonen har vært har ikke Den Gule Horde vært i stand til å påvirke driften av glimtforumet.net i noen retning, vi har selvfølgelig tilbudt oss å betale for driften, men heller ikke dette var ønskelig. For at glimtsupporterene der ute skal få en gjennomført, moderne og profesjonell opplevelse på nett leverer derfor vi hele pakka. Her styrer vi også selv, så sosiale medier, Tapatalk, osv er selvfølgelig inkludert.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8369
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 165 times

Re: Dengulehorde.no

Post by Boombadila »

Så glimtforum.net er ikke for alle glimtsupportere?
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Dengulehorde.no

Post by eidurgud »

Sa jeg det?
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8369
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 165 times

Re: Dengulehorde.no

Post by Boombadila »

Du sa i hvert ikke eksplisitt ikke det. Særlig ikke med tanke på din historie tidligere, f. eks med tanke på tapatalk.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Dengulehorde.no

Post by eidurgud »

Det er ikke ofte jeg ikke finner ord, men her satte du meg fast, Boombis. Hva mener du, egentlig? (spørsmålet er oppriktig, ikke ment for å disse deg. Jeg forstår bare ikke hva du skriver)
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8369
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 165 times

Re: Dengulehorde.no

Post by Boombadila »

La oss bare si at fremstillingen din i første post kan skjule en del bitterhet mot dette forumet, fordi dgh ikke får forme det.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Dengulehorde.no

Post by eidurgud »

Det var ikke meningen, for jeg er ikke bitter i det hele tatt :)
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Dengulehorde.no

Post by dalers »

Å samle all DGH-aktivitet (sør nord midt og vest) på en side som er tilpasset den nye sosiale virkelighet er ensidig positivt! Glede seg vilt!! Og siden blir knall den :)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Wendigo
Posts: 1499
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 231 times
Been thanked: 113 times

Re: Dengulehorde.no

Post by Wendigo »

Må si meg enig med Kesse og Boombis. Dette virker som et form foran innhold tiltak.

Men det vil glede meg å ta feil (litt som når jeg spår kampresultatene).
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5565
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Dengulehorde.no

Post by poteten »

eidurgud wrote:Med ny profil på internett ønsker vi å skape et nettsamfunn for alle glimtsupportere. Slik situasjonen har vært har ikke Den Gule Horde vært i stand til å påvirke driften av glimtforumet.net i noen retning, vi har selvfølgelig tilbudt oss å betale for driften, men heller ikke dette var ønskelig. For at glimtsupporterene der ute skal få en gjennomført, moderne og profesjonell opplevelse på nett leverer derfor vi hele pakka. Her styrer vi også selv, så sosiale medier, Tapatalk, osv er selvfølgelig inkludert.
En større bekreftelse på en fallen supporterklubbs bitterhet finner vi neppe enn i dette innlegget. Gratulerer, du/dere drepte nå mitt siste optimistiske håp for klubben fremover. Snakk om å ha hodet i ræva.

PS! Forumet dere har lagd på den nye sida deres er rimelig dårlig, så jeg skjønner jo hvorfor de ikke slipper dere til her.
Kritisk
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Dengulehorde.no

Post by Cheese Smirnoff »

De aller fleste Glimtsupportere er ikke medlem av DGH, og har ingen interesse av å være det sånn som det er for tiden, så jeg ser ikke hvorfor man skal gå fra dette uavhengige forumet til et forum styrt av DGH. Men at DGH kan diskutere saker seg imellom på eget forum er sikkert fint for dem.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Dengulehorde.no

Post by dalers »

Cheese Smirnoff wrote:De aller fleste Glimtsupportere er ikke medlem av DGH, og har ingen interesse av å være det sånn som det er for tiden
Dette må også forklares for meg. Mulig jeg er tunglært, men gjerne kom med tips om hvorfor det er slik. Selv synes jeg dette forumet er litt utdatert i forhold til det nye som kommer på dgh.no. Jeg er over av begeistring for det nye forumet. Glimtsupporterne er splittet så det holder så jeg ser ikke hva et nytt forum skulle gjøre noe fra eller til? Dessuten synes jeg det vil være deilig å slippe å forholde seg til flere sider på nett. Jeg vil ha EN side der jeg går inn og finner ALT :)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Dengulehorde.no

Post by ingen87 »

Førr Evig!
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5565
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Dengulehorde.no

Post by poteten »

dalers wrote:
Cheese Smirnoff wrote:De aller fleste Glimtsupportere er ikke medlem av DGH, og har ingen interesse av å være det sånn som det er for tiden
Dette må også forklares for meg. Mulig jeg er tunglært, men gjerne kom med tips om hvorfor det er slik. Selv synes jeg dette forumet er litt utdatert i forhold til det nye som kommer på dgh.no. Jeg er over av begeistring for det nye forumet. Glimtsupporterne er splittet så det holder så jeg ser ikke hva et nytt forum skulle gjøre noe fra eller til? Dessuten synes jeg det vil være deilig å slippe å forholde seg til flere sider på nett. Jeg vil ha EN side der jeg går inn og finner ALT :)
PR-kampanja ala Bagdad-bob! :)
Kritisk
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Dengulehorde.no

Post by Cheese Smirnoff »

dalers wrote:Dette må også forklares for meg. Mulig jeg er tunglært, men gjerne kom med tips om hvorfor det er slik.
Først og fremst er det fordi at mange av de som er mest entusiastisk for Glimt ikke bor i Bodø. Det ser man når Glimt spiller bortekamp på østlandet og i Trondheim. Hvorfor det har blitt så liten supporter-interesse i Bodø i forhold til hvordan det var før har flere grunner. Først og fremst må de sportslige resultatene ta en del av skylda, selv om DGH var stor i adeccoårene 2006-2007. Det som skjedde mot slutten av 2007 var at det ble flere 'låste' grupperinger og derav dårligere stemning på J-feltet. Selv følte jeg meg ikke lenger som en del av Horden, men som en enslig supporter skviset mellom 2-3 gjenger. Når jeg er på bortekamper føler jeg at alle Glimt-supporterne er èn og samme gjeng. Dette er nok også grunnen til at mange anser DGH som en gjeng merkelige mennesker man ikke kjenner. Mellom 2006 og 2008 var det også mye ekstra på J-feltet. TIFO, bluss, mange forskjellige sanger. Mange ting som gjorde det ekstra moro å dra på Glimt-kamp og å stå sammen med Horden.

Mine tips til DGH er først og fremst være åpen og vennlig mot nye fjes på J-feltet, vis dem at de er mer enn velkommen og ha takhøyde. Deretter lag liv, i form av engasjement, TIFO, eventuelle andre småting som gjør det spesielt å stå på J-feltet. Bruk også eventuelle positive Glimt-perioder til å rekruttere flere supportere.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Kesseboy
Posts: 15736
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1192 times
Been thanked: 1073 times

Re: Dengulehorde.no

Post by Kesseboy »

Angående forum: For meg er det ingen prestisje i at dette forumet skal være det eneste Glimt-forumet. Men, jeg er bekymra for at det totale engasjementet skal falle hvis aktiviteten fordeles over flere fora. Vi vet jo her inne fra at aktivitet skaper aktivitet, og at fravær av aktivitet bidrar til å gjøre forumet et kjedelig sted å være. Det vil være dumt hvis det blir "to leire" der det er for få i hver leir til å holde i gang noe interessant.

Vi vet jo at dette forumet blir forkasta av enkelte fordi det virker så internt, for noen få brukere, osv. De fleste fora og foreninger har det på den måten. Kanskje er det greit med et annet forum som supplement da, men jeg er ikke sikker på om engasjementet rundt klubben er stort nok.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Mr Bean
Posts: 2707
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: Dengulehorde.no

Post by Mr Bean »

Det der med enda et forum er : "smørr på flæsk", synes no æ da...
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: Dengulehorde.no

Post by sjura ;) »

Skråstreken er tilbake med noen tanker om sesongen..
http://www.dengulehorde.no/page/index.h ... %80%A6-r52
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Re: Dengulehorde.no

Post by MhepA »

Det skal gis ros når det kommer innhold på nettsiden! :klapp
Jeg sparer den til litt senere, så jeg har noe å lese på sengen.
Post Reply