BHK - Kristiansand Lørdag 21.10 klokka 18.00 i Bodø Spectrum

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Post by glimtpia »

Klart vi ska på håndballkamp:D 8)
Seier
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

seff...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Viljehands er gøy. Klart vi skal på kamp!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Mulig jeg er medlem i Den Gule Horde men Jeg holder IKKE med BHK. No Way!
En konkurent i mine øyne :)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Har hørt rykter om at kampen må spilles i Stordalshallen pga Stopp volden-cupen. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
Alltid greit å møte opp i riktig hall :)

De sa det visstnok på an-tv i kveld.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Fra Oslo wrote:Har hørt rykter om at kampen må spilles i Stordalshallen pga Stopp volden-cupen. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
Alltid greit å møte opp i riktig hall :)

De sa det visstnok på an-tv i kveld.
Kampen var opprinnelig satt opp i Stordalshallen pga. Stopp Volden Cup, men den er nå flyttet til Spektrum. Der spilles kampen i morgen kl. 18.
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

BHK fikk vel lov til å spille i spectrum. B/G flyttet bare litt om på kampprogrammet til Stopp volden-cupen eller no sånt.

Skal selv jobbe så kommer meg ikke på kamp :(
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Det var en god nyhet (ikke den at Macer'n ikke kommer seg på kamp).

Da får jeg med med både fotballmoro på Stopp volden-cupen OG BHK, og det uten å stresse mellom haller! C'est bien :)
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Fra Oslo wrote:Det var en god nyhet (ikke den at Macer'n ikke kommer seg på kamp)
Jo, for så vidt. Den også :wink:
Vi slipper det evinnelige maset om at vi skal rope hans navn. For den som roper hans navn i skogen ser ikke stammene for bare trær. Og trur du at du får svar? Ikke i skogen nei og ikke av Eplefjær nei. Udødelig er hans navn, men det skal strengt tatt ikke sies høyt i forsamlinger.

Gleder vi oss? Jada! :D

Natta!
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

30-26 til BHK i kveld. Det gikk litt i rykk og napp, men det ordnet seg til slutt. Fortsatt tabelltopp med 8 poeng på 5 kamper. Men i morgen spiller vel resten av bølingen som har 6 poeng på 4 kamper. 950 tilskuere i hallen i kveld. Litt dårlig stekte vafler, ellers ok.
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

1. omg var ræva. BHK kom aldri i gang med spillet sitt, de var altfor nære angrepet og mistet tusen baller på at de havnet hos forsvar. I tillegg var det mye basic i forsvar som manglet, f.eks støting!

2. omg virket det som guttene hadde tatt seg sammen og ville mer. Det ble det også resultater av. Lurt trekk å legge seg 5-1, synes nå jeg.

Virket som dommeren kviet seg litt for å gi 2min, ellers ikke mye å utsette på dømmingen.

Alt i alt både frustrerende og underholdende kamp :)
Min vaffel var veldig god, men jeg savner en killer-oppskrift. I "min" hall var vi beryktet for de gode vaflene. Må vurdere å sende oppskriften til BHK.

Gleder meg til videre kamper, er så gøy å være på handballkamp. Gleder meg jo også til i morgen. To timer utendørs er alltid moro! Blir masse varm drikke i morgen fra 15-17
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Trapattoni wrote:30-26 til BHK i kveld. Det gikk litt i rykk og napp, men det ordnet seg til slutt. Fortsatt tabelltopp med 8 poeng på 5 kamper. Men i morgen spiller vel resten av bølingen som har 6 poeng på 4 kamper. 950 tilskuere i hallen i kveld. Litt dårlig stekte vafler, ellers ok.
1.000 tilskuere på en håndballkamp i 1. divisjon i Bodø er intet mindre enn sensasjonelt!

GLitrende!
Kritisk
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Trapattoni wrote: Litt dårlig stekte vafler, ellers ok.
Mine vafler var glimrende. Her har faktisk Glimt litt og lære synes jeg.. Synes det var en trivlig kveld, og en perfekt oppladning til i morra. Store deler av a.laget var tilstede. Så jonas stig even runar tom og det var bare de jeg så
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Bateman26 wrote:
Trapattoni wrote: Litt dårlig stekte vafler, ellers ok.
Mine vafler var glimrende. Her har faktisk Glimt litt og lære synes jeg..
Smaken er som baken... :) Synes vaflene på Aspmyra stort sett er av høy kvalitet. Men, det var uansett en svært hyggelig kveld i Bodøhallen.
Post Reply