Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by rayray80 »

Jeg satt her å tenkte på hva man kunne gjøre for å hjelpe glimt litt på vei. Da tenkte jeg først og fremst på støttekonsert eller noe slikt.

De som sikkert har stilt opp:
Under The Kilt
Publiners
Halvdan Sivertsen - trur jeg er en sikker vinner:)

og kanskje flere.. men bør være noen som er litt glimt tilhengere som kan ønske å stille opp for noe slikt.
Så tenkte jeg at DGH består jo av flere hundre, kan vel ikke være noe problem at DGH er vakter. Da skulle vel klubbkassen til Glimt få litt hjelp?

Og ikke minst kan vi vel få Jonas Kolstad som Toastmaster, han begynner nå vel å bli virkelig god på slikt nå.
ELLER HVA?
Er vi intressert i å ta i ett tak for klubben i vårt hjelpe, svar raskt og eventuelt kom med andre gode tips. :glimt

å vær da ikke så kritiske heller, da er det ingenting som funker.. jeg har oppdaget at det finnes MANGE kritiske mennesker her i området, men klart, dere får og lov å ytre deres mening.
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by rayray80 »

:tenk
Last edited by rayray80 on Thu Feb 12, 2009 6:42 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by Boombadila »

Tror nok at du må vente litt mer en ca 5 timer for at folk skal få tid til å fordøye forslaget :wink:

Selv vil jeg si at det er spenstig forslag, dog noe som krever god planlegging. Men klarer man å planlegge noe slik ordentlig, så kan det alltid ordnes.(gitt at artister er ledige osv)
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by rayray80 »

ja det er sant. har selv vært med på mange store planlegginger og regner med at om man kan finne tidspunkt, skal man alltids finne ledige artister:) jeg selv har veldig lys til å få noe slikt gjort. Kan gjerne allerede se på diverse ting for å se om det i det hele tatt er mulig.. Men håper alikevel det er flere som kan henge seg med på dette
Del Toro
Posts: 58
Joined: Tue Apr 06, 2004 1:46 am
Location: Kristiansand

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by Del Toro »

Tror ikke du får mange svar på denne tråden siden jeg sitter med en følelse av at folk først og fremst leser det som tår under Bodø/Glimt og ikke det som står under supporter.
Heltenjohn
Posts: 742
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:00 pm

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by Heltenjohn »

Synes forslaget høres veldig bra ut!
Men tror du vil få større respons på å gå til sentrale personer for å få feedback på dette.
Og skal det bli noe av er det viktig med noen engasjerte som brenner for dette.
Ofte kan det være den som kommer med forslaget!? :wink:
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by rayray80 »

Trenger 3 personer som kan melde seg intressert i å hjelpe litt til. meld deg her eller PM meg
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Skal vi hjelpe til litt ekstra? *update*

Post by Novi »

Så fremt man finner artister så bør det ikke være umulig. Kanskje kan man låne en scene og lydutstyr gratis (mot sponsorplass, f.eks.). Cluet er vel å ha så lite kostnader som mulig.
Una mas cerveza.
Post Reply